Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NR: 100342C W MIEJCOWOŚCI WYMYSŁOWO UL. RÓWNA ORAZ 100518C W MIEJSCOWOŚCI NAWRA

Gmina Łubianka ogłasza przetarg

  • Adres: 87-152 Łubianka, Al. Jana Pawła II 8
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 056 6788217
  • Data zamieszczenia: 2014-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łubianka
    Al. Jana Pawła II 8 8
    87-152 Łubianka
    tel. 056 6788217
    REGON: 00053975600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubianka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NR: 100342C W MIEJCOWOŚCI WYMYSŁOWO UL. RÓWNA ORAZ 100518C W MIEJSCOWOŚCI NAWRA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych: nr 100342C na długości 0,771 km, powierzchni nawierzchni 3855 m2, 100518C na długości 0,548 km powierzchni nawierzchni 2740 m2 1.1. Droga gminna nr 100342C w miejscowości Wymysłowo - element I zamówienia: - projekt techniczny przebudowy drogi gminnej nr 100342C w miejscowości Wymysłowo wraz z opisami i rysunkami wykonany przez Włodzimierza Łaganowskiego, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - przedmiar robót (przedmiar robót należy traktować pomocniczo ze względu na to, iż cena oferty stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia wyliczone na podstawie projektów technicznych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz po ocenie zadania w terenie) w/w dokumenty w załączeniu do niniejszej SIWZ. W projekcie technicznym zastosowano dwa warianty konstrukcji nawierzchni w wersji z nakładką bitumiczną gr. 5 cm i stabilizacją nawierzchni (kruszywo łamane stanowiące istniejące utwardzenie nawierzchni) cementem z dodatkiem emulgującego środka organicznego o Rm = 2,5 Mpa, gr. 30 i szer. 5 m oraz wersji potrójnego sprysku i stabilizacją nawierzchni (kruszywo łamane stanowiące istniejące utwardzenie nawierzchni) cementem z dodatkiem emulgującego środka organicznego o Rm = 2,5 Mpa, gr. 30 i szer. 5 m. Do realizacji z ramach zamówienia obowiązuje zakres obejmujący stabilizację nawierzchni (kruszywo łamane stanowiące istniejące utwardzenie nawierzchni) cementem z dodatkiem emulgującego środka organicznego o Rm = 2,5 Mpa, gr. 30 i szer. 5 m. Ze względów technologicznych w ramach zadania wykonana zostanie tylko stabilizacja nawierzchni cementem z dodatkiem emulgującego środka organicznego z pominięciem elementów bitumicznych. Pozostałe elementy do wykonania zgodnie z przedmiarem robót. 1.2. Droga gminna nr 100518C w miejscowości Nawra - element II zamówienia: - projekt techniczny przebudowy drogi gminnej nr 100518C w miejscowości Nawra wraz z opisami i rysunkami wykonany przez Włodzimierza Łaganowskiego, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - przedmiar robót (przedmiar robót należy traktować pomocniczo ze względu na to , iż cena oferty stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia wyliczone na podstawie projektów technicznych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz po ocenie zadania w terenie) w/w dokumenty w załączeniu do niniejszej SIWZ. W projekcie technicznym zastosowano dwa warianty konstrukcji nawierzchni w wersji z nakładką bitumiczną gr. 5 cm i stabilizacją nawierzchni (kruszywo łamane stanowiące istniejące utwardzenie nawierzchni) cementem z dodatkiem emulgującego środka organicznego o Rm = 2,5 Mpa, gr. 30 i szer. 5 m oraz wersji potrójnego sprysku i stabilizacją nawierzchni (kruszywo łamane stanowiące istniejące utwardzenie nawierzchni) cementem z dodatkiem emulgującego środka organicznego o Rm = 2,5 Mpa, gr. 30 i szer. 5 m. Do realizacji z ramach zamówienia obowiązuje zakres obejmujący stabilizację nawierzchni (kruszywo łamane stanowiące istniejące utwardzenie nawierzchni) cementem z dodatkiem emulgującego środka organicznego o Rm = 2,5 Mpa, gr. 30 i szer. 5 m. Ze względów technologicznych w ramach zadania wykonana zostanie tylko stabilizacja nawierzchni cementem z dodatkiem emulgującego środka organicznego z pominięciem elementów bitumicznych. Pozostałe elementy do wykonania zgodnie z przedmiarem robót. 1.3. W projekcie technicznym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót technologię stabilizacji gruntu oparto na spoiwie /stabibud/. Zamawiający dopuszcza jednak zastosowanie równoważnego spoiwa, które pozwoli osiągnąć określone w dokumentacji projektowej parametry techniczne wykonanej stabilizacji. 1.4. W projekcie technicznym przewidziano wykonanie pobocza kamiennego o gr. 10 cm i szerokości 75 cm. Zamawiający rezygnuje z wykonania pobocza kamiennego w zamian za wykonanie na całej szerokości stabilizacji gruntu cementem i spoiwem tj. 5 m stabilizacji o jednolitej grubości 30 cm. 2. Do wyliczenia ceny oferty należy wykorzystać: projekty techniczne, pomocniczo przedmiary robót zamieszczone w pkt 3.1.1., specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 2.1. Cena oferty stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia i nie podlega zmianom w okresie realizacji umowy. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny ( Dz. U. z 1964r. Nr 16 poz. 96 z późn. zm.) ten rodzaj wynagrodzenia określa w art. 632 następująco: § 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.§ 2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę. 2.2. Zamawiający zaleca, aby przy dokonaniu wyceny oferty poza dokumentacją projektową Wykonawca wziął pod uwagę przedmiary robót dołączone do niniejszej SIWZ, gdyż na potrzeby rozliczenia uzyskanej dotacji będzie żądał kosztorysu ofertowego od Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa. Kosztorys ofertowy będzie musiał odpowiadać przedmiarom robót. 2.3. Cenę należy obliczyć w sposób uwzględniający: - wszystkie niezbędne nakłady pozwalające osiągnąć cel oznaczony w Umowie; - okres realizacji zamówienia, w tym skutki wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych do końca realizacji przedmiotu zamówienia; - ryczałtową formę wynagrodzenia, a więc i jej ryzyko; - wykonanie wszelkich czynności prawnych i faktycznych związanych z wykonaniem zamówienia; - wykonanie robót budowlanych z uwzględnieniem wszelkich towarzyszących temu procesowi kosztów; - wykonanie zobowiązań wynikających z umowy stanowiącej integralną część SIWZ. 2.4. Umowa zostanie zawarta jako umowa trójstronna pomiędzy Wójtem Gminy Łubianka i Wójtem Gminy Chełmża a Wykonawcą. 2.5. Podana w ofercie cena musi być wyrażona liczbą, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku i powinna zawierać cenę w złotych polskich z podatkiem od towarów i usług VAT oraz obejmować inne podatki oraz daniny publiczne. 2.6. Zastosowanie innej stawki podatku od towarów i usług, aniżeli ta która wynika z przepisów ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 z późn. zm.) nie może być zakwalifikowane jako oczywista omyłka w tekście oferty - nie jest bowiem oczywistą omyłką wadliwe zastosowanie przepisu obowiązującego prawa (vide orzeczenie SN z dn. 5.12.1980r., III CRN 133/80, OSNC 1981/6/115), zaś obowiązek wykonawcy doliczenia do ceny oferty podatku VAT wynika z faktu, że jest on płatnikiem VAT. 2.7. Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania, bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane, zawarte we wszystkich częściach niniejszej SIWZ. 2.8. Zaleca się, aby wykonawca odwiedził miejsce budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zadania. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w dokumentacji projektowej obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Koszty odwiedzenia miejsca budowy ponosi Wykonawca. 2.9. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z wytycznymi określonymi w niniejszej specyfikacji (umowie), dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania odbioru robót, obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP oraz p. poż. 2.10. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w niniejszej specyfikacji i dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Materiały budowlane muszą spełniać wymogi Polskiej Normy oraz stosownych przepisów szczegółowych odnośnie wyrobów budowlanych. 2.11. Zamawiający uzna zamówienie za wykonane jeżeli przedmiot zamówienia będzie odebrany bez usterek i będzie spełniał warunki jego przeznaczenia. 2.12. Wykonawca będzie odpowiedzialny za oznakowanie i zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty. 2.13. Wykonawca ubezpieczy teren budowy z tytułu szkód i od odpowiedzialności cywilnej. 2.14. Wykonawca opracuje na własny koszt projekt organizacji ruchu na czas budowy, a następnie zabezpieczy, oznakuje teren budowy zgodnie z warunkami wskazanymi w projekcie. 2.15. Wykonawca zleci na własny koszt wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej uwzględniającej wszystkie zrealizowane elementy zadania oraz pokryje jej koszty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubianka.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach