Przetargi.pl
„Przebudowa dróg gminnych nr 100126F ul. Sulechowskiej i 100128F ul. Piłsudskiego wraz z przebudową skrzyżowania zwykłego na skrzyżowanie typu rondo i wykonaniem oświetlenia drogowego”

Gmina Babimost ogłasza przetarg

  • Adres: 66-110 Babimost, ul. Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 512 034 , fax. 683 512 028
  • Data zamieszczenia: 2020-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Babimost
    ul. Rynek 3
    66-110 Babimost, woj. lubuskie
    tel. 683 512 034, fax. 683 512 028
    REGON: 97077056300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babimost.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa dróg gminnych nr 100126F ul. Sulechowskiej i 100128F ul. Piłsudskiego wraz z przebudową skrzyżowania zwykłego na skrzyżowanie typu rondo i wykonaniem oświetlenia drogowego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Przebudowa dróg gminnych nr 100126F ul. Sulechowskiej i 100128F ul. Piłsudskiego wraz z przebudową skrzyżowania zwykłego na skrzyżowanie typu rondo i wykonaniem oświetlenia drogowego”. 3.1.1. Drogi objęte inwestycją są drogami publicznymi gminnymi o numerach: - ul. Sulechowska – droga gminna nr 100126F, - ul. Piłsudskiego – droga gminna nr 100128F. Zakresem zamówienia objęte są ul. Sulechowska na odcinku o długości około 1170m, ul. Piłsudskiego na odcinku około 302,50m, a także odcinek drogi gminnej ul. Kargowska i odcinek drogi gminnej ul. Wolsztyńska przy projektowanym skrzyżowaniu typu rondo o długości 97,50. Łączny zakres wynosi około 1570,0m wraz ze wszystkimi robotami towarzyszącymi. Uwaga - w zakres inwestycji wchodzi również budowa oświetlenia drogowego, dla którego opracowano oddzielne projekty: • oświetlenie drogowe od ulicy Spółdzielczej do Leśnej, • oświetlenie drogowe od Rynku do ulicy Spółdzielczej, • oświetlenie drogowe dot. ul Piłsudskiego - od ulicy Kościelnej do Ronda (elementy wspólne projektów dotyczące branży elektrycznej w obrębie ,,Ronda‘’ należy skalkulować biorąc pod uwagę zasilanie i budowę latarni, określone w dokumentacji oświetlenia ulicy Piłsudskiego). Parametry techniczne: - rodzaj obszaru – zabudowany, - kategoria ruchu – KR3, - obciążenie 115 kN/oś, - klasa techniczna dróg gminnych: • ulica Marszałka Józefa Piłsudskiego - D, • ulica Sulechowska - Z, - prędkość projektowa Vp = 50 km/h, - prędkość miarodajna Vm=70 km/h, - szerokość pasa drogi – min. 10m, - szerokość jezdni dróg gminnych: • ulica Marszałka Józefa Piłsudskiego – 6,00m, • ulica Sulechowska – 6,00-10,00m, - szerokość chodników - 2,00m, z miejscowym zwężeniem do 1,50m, - przekrój jednojezdniowy, dwupasowy, - szerokość zatoki postojowej – 3,00m, - długość zatoki postojowej – 24,00m. - nawierzchnia dróg gminnych – asfaltowa wraz ze ściekami przykrawężnikowymi z kostki granitowej, - nawierzchnia chodników – kostka bazaltowa i płyty granitowe szare, - nawierzchnia zjazdów i zatoki postojowej – kostka granitowa szara, - krawężniki stojące, najazdowe granitowe, - obrzeża granitowe. Jako sposób naprawy istniejącej nawierzchni drogi gminnej – ul. Sulechowskiej i ul. Piłsudskiego zaplanowano sfrezowanie istniejącej nawierzchni na grubość do 3cm, wyczyszczenie powstałej nawierzchni oraz jej posmarowanie emulsją asfaltową. Na to należy wykonać warstwę masy z betonu asfaltowego AC11S grubości 4,0cm na gorąco. Konstrukcja nawierzchni: Nawierzchnia chodnika: - warstwa ścieralna – kostka bazaltowa/płyty granitowe - 8 cm, - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 3 cm, - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm - 10 cm łączna grubość nawierzchni: 21 cm Nawierzchnia zatoki postojowej oraz zjazdów: - warstwa ścieralna - kostka granitowa/bazaltowa - 8 cm, - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 3 cm, - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm - 15 cm, - grunt stabilizowany cementem Rm=2,5MPa - 10 cm łączna grubość nawierzchni: 36 cm Krawężniki i obrzeża Należy wykonać krawężniki oraz obrzeża kamienne zgodnie z załączonym planem sytuacyjnym oraz przekrojami normalnymi. Wszystkie krawężniki i obrzeża należy wykonać na ławie z oporem/bez oporu z betonu C12/15. Profil podłużny Po sfrezowaniu istniejącej nawierzchni oraz wykonaniu dywanika nowego asfaltu niweleta drogi nie ulegnie zmianie. Przekrój poprzeczny Zaprojektowano przekrój poprzeczny drogi zgodny ze spadkiem istniejącym, ze względu na pozostawienie odwodnienia w postaci wpustów w dotychczasowych miejscach. Miejscami spadki mogą być lekko skorygowane zapewniając lepszy spływ wód opadowych. Na chodnikach wykonać spadek poprzeczny 2% sprowadzając wody opadowe do wpustów zlokalizowanych w jezdni drogi gminnej. Pochylenie poprzeczne na zjazdach dostosować do pochylenia podłużnego na drodze, z których są projektowane, a pochylenie podłużne wykonać w nawiązaniu do rzędnych drogi oraz działek, na które zjazdy będą wykonane. Odwodnienie Dla potrzeb odwodnienia zastosowano odpowiednie spadki podłużne oraz poprzeczne, które pozwolą na bezproblemowy spływ wód opadowych do istniejących wpustów deszczowych (po regulacji pionowej). UWAGA: Należy skalkulować zamontowanie żeliwnych spływów poprzecznych w chodnikach – przez całą szerokość chodnika, odprowadzających wody opadowe z rynien nieruchomości położonych w obrębie opracowania do istniejącej kanalizacji deszczowej - ilość 29 kompletów. Oświetlenie W ramach inwestycji zaprojektowano linię oświetlenia drogowego – należy ją wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Przy latarniach zostawić zapas kabla minimum 1,0m. Ponadto zamawiający wymaga aby wykonawca zastosował oprawy oświetleniowe typu LED o mocy 46W (do lamp drogowych) i 28W (do lamp oświetlających ścieżkę rowerową). Wprowadzoną zmianę Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie. Roboty ziemne i rozbiórkowe Założono następujący zakres robót rozbiórkowych i robót ziemnych: • sfrezowanie nawierzchni asfaltowej, • rozebranie nawierzchni z kostki betonowej, • rozebranie krawężników betonowych, • rozebranie krawężników kamiennych, • rozebranie obrzeży betonowych, • zdjęcie warstwy humusu, • zdjęcie warstwy gruntu niekontrolowanego, • wybranie selektywnie nieprzydatnego gruzu, • dowóz gruzu na wykonanie nasypów, • wykonanie koryta pod nowe warstwy konstrukcyjne oraz krawężniki i obrzeża. Po wykonaniu robót rozbiórkowych należy wykonać wykopy oraz profilowanie terenu pod projektowane konstrukcje z zakresu branży drogowej. Po zagęszczeniu nasypów należy wyprofilować podłoże pod wykonanie dolnych warstw konstrukcji nawierzchni jezdni, ciągu pieszego, zatoki postojowej, pozostałych elementów infrastruktury drogowej. Humus przeznaczony na odkład stanowi własność Wykonawcy robót i odtransportowany będzie na jego składowisko przy zachowaniu ustaleń Ustawy z dn. 27 kwietnia 2001 r. „O odpadach” – Dz. U. 2001 Nr 62 poz. 628. Zieleń Planuje się wykonanie terenów zielonych w obrębie projektowanej zatoki postojowej, zgodnie z załączonym planem sytuacyjnym. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu Dla zadania został opracowany projekt stałej organizacji ruchu. Wykonawca zobowiązany jest opracować projekt czasowej organizacji ruchu i sposobu zabezpieczenia robót. 3.1.2. W miejscu istniejącego skrzyżowania zwykłego zaplanowano wykonanie skrzyżowania typu rondo o czterech wlotach W1-W4 – oznaczenie na planie sytuacyjnym, wraz z przebudową linii oświetleniowej oraz kanalizacji deszczowej. Parametry techniczne: - rodzaj obszaru – zabudowany, - klasa techniczna krzyżujących się dróg gminnych: • ulica Marszałka Józefa Piłsudskiego - D, • ulica Powstańców Wielkopolskich – D, • ul. Wolsztyńska - Z • ulica Kargowska - Z, - prędkość projektowa Vp = 50 km/h, - prędkość miarodajna Vm=70 km/h, - szerokość pasa drogi – min. 10m, - szerokość jezdni dróg gminnych przy połączeniu z istniejącymi nawierzchniami: • ulica Marszałka Józefa Piłsudskiego – 9,00m, • ulica Wolsztyńska – 5,75m • ulica Kargowska – 8,25m, - szerokość ścieżki rowerowej dwukierunkowej - 2,00m, - szerokość pasa dla rowerów w jezdni ul. M.J. Piłsudskiego i Kargowskiej - 2,00m, - przekrój jednojezdniowy, dwupasowy, - kategoria ruchu – KR3, - obciążenie 115 kN/oś. Parametry ronda: - ilość wlotów - 4, - średnica zewnętrzna ronda Dz - 22m, - średnica wyspy środkowej Dw - 10m, w tym część przejezdna – średnica 6m, - wyspa środkowa - częściowo przejezdna, - pierścień wokół wyspy środkowej - 1,50m, - szerokość jezdni ronda - 4,50m, - szerokość jezdni na wlotach - 2,75-3,00m, - szerokość jezdni na wylotach - 3,00m, Konstrukcja nawierzchni. Nawierzchnia dróg dojazdowych i jezdni na rondzie: - warstwa ścieralna – kostka granitowa - 15/17 cm, - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 5 cm, - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm - 15 cm, - grunt stabilizowany cementem o Rm=2,5MPa - 10 cm łączna grubość nawierzchni: 45 cm Nawierzchnia chodników: - warstwa ścieralna – kostka bazaltowa/płyty granitowe - 8 cm, - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 3 cm, - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm - 10 cm łączna grubość nawierzchni: 21 cm Nawierzchnia pierścienia ronda i poszerzeń jezdni ronda: - warstwa ścieralna – kostka granitowa szara - 7/9 cm, - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 3 cm, - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm - 15 cm, - grunt stabilizowany cementem o Rm=2,5MPa - 10 cm łączna grubość nawierzchni: 35 cm Nawierzchnia przejezdnej części pierścienia ronda oraz zjazdów: - warstwa ścieralna – kostka granitowa/bazaltowa - 8 cm, - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 3 cm, - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm - 15 cm, - grunt stabilizowany cementem o Rm=2,5MPa - 10 cm łączna grubość nawierzchni: 36 cm Nawierzchnia nieprzejezdnej części ronda: - warstwa ścieralna – płyty granitowe - 8 cm, - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 3 cm, - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm - 10 cm łączna grubość nawierzchni: 21 cm Krawężniki i obrzeża Należy wykonać krawężniki oraz obrzeża kamienne zgodnie z załączonym planem sytuacyjnym oraz przekrojami normalnymi i szczegółami konstrukcyjnymi. Wszystkie krawężniki i obrzeża należy wykonać na ławie z oporem/bez oporu z betonu C12/15. Profil podłużny Zaprojektowano spadki podłużne o wartościach: - dla odcinka W1-W2 – spadek 1%, gdzie wcześniej wynosił 0,70% od W1 do środka ronda, a od środka ronda do W2 – 1,32%, - dla odcinka W3 do środka ronda – spadek 0,3%, gdzie wcześniej wynosił 0,32%, - dla odcinka W4 do środka ronda – spadek 0,3%, gdzie wcześniej wynosił 0,15%. Wszystkimi odcinkami dowiązano się do istniejących nawierzchni. Przekrój poprzeczny Zaprojektowano przekrój poprzeczny dwuspadowy o pochyleniu 2% na jezdni dróg oraz 2% jednostronnie na ciągu pieszym i ścieżki rowerowej. Pochylenie poprzeczne na zjazdach dostosować do pochylenia podłużnego na drodze, z których są projektowane, a pochylenie podłużne wykonać w nawiązaniu do rzędnych drogi oraz działek, na które zjazdy będą wykonane. Dodatkowo na pierścieniu ronda zaprojektowano spadek 5%, na przejezdnej części wyspy centralnej ronda spadek 4%, a na części nieprzejezdnej wyspy centralnej ronda spadek dostosowany do pochylenia całego ronda. Odwodnienie Dla potrzeb odwodnienia zastosowano odpowiednie spadki podłużne oraz poprzeczne, które pozwolą na bezproblemowy spływ wód opadowych do projektowanej kanalizacji deszczowej – zaprojektowano wykorzystanie istniejących wpustów deszczowych (po regulacji pionowej) oraz nowych wpustów, częściowo projektowanych poza jezdnią, zgodnie z opracowaniem branży sanitarnej. Zaprojektowano przebudowę istniejących chodników, budowę nowej zatoki postojowej oraz dowiązania do istniejących nawierzchni wraz z zagospodarowaniem terenów zielonych. Wszystkie te działania pozwolą na zwiększenie bezpieczeństwa ruchu pieszych oraz kierujących pojazdami mechanicznymi. Roboty ziemne i rozbiórkowe Założono następujący zakres robót rozbiórkowych i robót ziemnych: • rozebranie nawierzchni asfaltowej, • rozebranie nawierzchni z kostki betonowej, • rozebranie krawężników betonowych, • rozebranie krawężników kamiennych, • rozebranie obrzeży betonowych, • zdjęcie warstwy humusu, • zdjęcie warstwy gruntu niekontrolowanego, • wybranie selektywnie nieprzydatnego gruzu, • dowóz gruzu na wykonanie nasypów, • wykonanie koryta pod nowe warstwy konstrukcyjne oraz krawężniki i obrzeża. Po wykonaniu robót rozbiórkowych należy wykonać wykopy oraz profilowanie terenu pod projektowane konstrukcje z zakresu branży drogowej. Dodatkowo należy z istniejących terenów zielonych zebrać humus. Humus zdjęty z pasa robót ziemnych należy wywieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego bądź na składowisko Wykonawcy. Po zagęszczeniu nasypów należy wyprofilować podłoże pod wykonanie dolnych warstw konstrukcji nawierzchni jezdni, ciągu pieszego, pieszo-jezdnego, ścieżki rowerowej i skrzyżowań oraz pozostałych elementów infrastruktury drogowej. Humus przeznaczony na odkład stanowi własność Wykonawcy robót i odtransportowany będzie na jego składowisko przy zachowaniu ustaleń Ustawy z dn. 27 kwietnia 2001 r. „O odpadach” – Dz. U. 2001 Nr 62 poz. 628. Branża sanitarna – wykonanie kanalizacji deszczowej – zgodnie z dokumentacją. Branża elektryczna – wykonanie linii oświetleniowej wraz z lampami oraz wymianą starych lamp – zgodnie z dokumentacją dotyczącą przebudowy dróg, oraz dokumentacją: • oświetlenie drogowe od ulicy Spółdzielczej do Leśnej, • oświetlenie drogowe od Rynku do ulicy Spółdzielczej, • oświetlenie drogowe dot. ul Piłsudskiego - od ulicy Kościelnej do Ronda (elementy wspólne projektów dotyczące branży elektrycznej w obrębie ,,Ronda‘’ należy skalkulować biorąc pod uwagę zasilanie i budowę latarni, określone w dokumentacji oświetlenia ulicy Piłsudskiego). Zieleń Istniejące drzewa zabezpieczyć ozdobnymi kratami żeliwnymi usytuowanymi w chodniku – 16 szt. o wymiarach ok. 1,3m x 1,3m. Należy skalkulować także nasadzenia krzewów niskich ~30szt. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu Dla zadania został sporządzony projekt stałej organizacji ruchu, natomiast należy opracować projekt czasowej organizacji ruchu i sposobu zabezpieczenia robót. Uwaga !!! Podane obmiary w niniejszej SIWZ oraz pozostałych dokumentach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są elementem pomocniczym. Wykonawca jest zobowiązany do wyceny projektu wykonawczego, a zaoferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym wszystkie koszty towarzyszące wykonaniu przedmiotu zamówienia opisane w niniejszej SIWZ i załącznikach do SIWZ. Przedmiary robót stanowią jedynie element pomocniczy do kalkulacji kosztów. Roboty nie ujęte w przedmiarach robót, STWIOR i niniejszej SIWZ, a niezbędne do wykonania robót objętych projektem wykonawczym nie będą stanowiły robót dodatkowych. 3.2. Dokumentacja techniczna – projekt wykonawczy swoim zakresem obejmuje również przebudowę skrzyżowania zwykłego dróg gminnych ul. M.J. Piłsudskiego, Kargowskiej i Wolsztyńskiej - działka nr 164/2, 164/1, 460 oraz dz. nr 650/2 na skrzyżowanie skanalizowane typu rondo, wraz z chodnikami, ścieżkami rowerowymi, zatoką postojową i terenami zielonymi, wykonanie oświetlenia dla skrzyżowania typu rondo, a także budowę sieci elektroenergetycznej (linii kablowej) oświetlenia drogowego ul. Sulechowska, wg załączonej dokumentacji. 3.3 Inne uwagi Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym przepisami Prawo budowlane, przepisami BHP, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi, oraz zgodnie z poleceniami Zamawiającego i normami porządkowymi obowiązującymi na drogach i terenach publicznych. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres i warunki realizacji zamówienia znajdują się w: - projektach budowlanych i wykonawczych, - projekcie stałej organizacji ruchu, - przedmiarach robót, które są elementami pomocniczymi dla przygotowania oferty – wykonawca zobowiązany jest wycenić wszystkie projekty, - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, - istotnych postanowieniach umowy (wzór umowy), Wymienione dokumenty są załącznikami do niniejszej SIWZ. 3.5. Opis przedmiotu zamówienia sporządzony został z uwzględnieniem ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (j. t. Dz. U. z 2020 r. poz. 1087) gwarantującej, że z drogi może korzystać każdy zgodnie z jej przeznaczeniem. Projekt został dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. 3.6. Oferowane produkty i materiały muszą spełniać wszystkie parametry określone w projekcie wykonawczym stanowiącym załącznik do SIWZ oraz muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła. Muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty oraz spełniać normy bezpieczeństwa. Muszą być oznakowane zgodnie z wymogami wynikającymi z norm EN i PN. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów - wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 471) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. 3.7. Wszystkie wymagane parametry robót opisane w załącznikach do SIWZ są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający akceptuje rozwiązania o parametrach równoważnych lub lepszych, bez utraty funkcjonalności i wydajności pod warunkiem wykazania równoważności. 3.8. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie gdzie mają być wykonywane roboty budowlane oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna zostaje dokonana na koszt Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 90.000,00zł, (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala warunku w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych Wykonawca składa następujące dokumenty: - w terminie 3 dni od dnia otwarcia ofert, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp co Wykonawcy którzy złożyli odrębne oferty w tym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należy złożyć również formularz ofertowy wraz z załącznikami. W sytuacji Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć stosowne pełnomocnictwo, które wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, a także oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach