Gmina Bobrowo ogłasza przetarg
- Adres: 87-327 Bobrowo, 27
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 495-18-24 , fax. 056 495-18-10
- Data zamieszczenia: 2013-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bobrowo
27 27
87-327 Bobrowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 495-18-24, fax. 056 495-18-10
REGON: 87111838800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobrowo.bip.net.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg gminnych nr 080453C i 080454C o łącznej długości około 350 m wraz z odwodnieniem jezdni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia: Jezdnia: Na całej długości projektowanej drogi zaprojektowano nawierzchnie z kostki betonowej brukowej grub. 8 cm. Projektowana szerokość jezdni 6,00 m. Początek projektowanego odcinka przyjęto w km rob. 0+000 na dz. o nr ewid. 227, a koniec w km 0+356. Os jezdni stanowi linie prosta, występują łuki poziome i pionowe. Szczegóły podane na planie syt.-wys. Parametry techniczne: a) klasa D; kategoria ruchu KR 2 b) szer. nawierzchni - 6,00 m - nawierzchnia z kostki betonowej brukowej grub. 8 cm - podsypka cem.- piaskowa grub. 4 cm - podbudowa z chudego betonu Rm=6-9MPa grub. 20 cm - w-wa odsączająca z piasku grub. 25 cm - krawężnik betonowy najazdowy na ławie betonowej C12/15 15x22 cm. Zjazdy indywidualne: a) głębokość zjazdów /zmienna/ do granic działki b) konstrukcja zjazdu - nawierzchnia z kostki betonowej brukowej grub. 8 cm - podsypka cem.- piaskowa grub. 4 cm - podbudowa z chudego betonu Rm=6-9MPa grub. 15 cm - w-wa odsączająca z piasku grub. 30 cm - krawężnik betonowy najazdowy na ławie betonowej C12/15 15x22 cm - obrzeże betonowe na ławie betonowej 8x30 cm Chodnik (dojście do posesji): - nawierzchnia z kostki betonowej brukowej grub. 6 cm - podsypka cem.- piaskowa grub. 4 cm - podbudowa z chudego betonu Rm=6-9MPa grub. 10 cm - w-wa odsączająca z piasku grub. 10 cm - obrzeże betonowe na ławie betonowej 8x30 cm Odwodnienie: - wody opadowe odprowadzone zostaną za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych do proj. kanalizacji deszczowej o łącznej długości ok. 381,50 m. - sieć składa się ze studni rewizyjnych S1 -S10 i podłączonych do nich wpustów ulicznych WP1 - WP8 . - wody z projektowanej KD odprowadzone będą na dz. nr 204/2. - projektowana siec deszczowa wykonana zostanie z rur kanalizacyjnych PCV lub PP o śred. 300 i 400 mm. - wpusty uliczne ściekowe z rur 7elbetowych ?500 z osadnikiem piasku z pierścieniami odciążającymi i wpustami kl. min. 40 t. - przykanaliki wykonać z rur PVC lub PP klasy SN8. - zastosowano rury kanalizacyjne o śred. 400 mm. Szczegółowe rozwiazanie kanalizacji deszczowej zawarte są na rys. projektu zagospodarowania terenu oraz profilu podłużnego KD. 2) Całość inwestycji opisana dokumentacją projektowo - kosztorysową opracowaną przez Zakład Usług DAN spółka z o.o., 14 - 200 Iława, ul. Kopernika 4C/22. 3) Podane w specyfikacji technicznej, w przedmiarze robót oraz w projekcie nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. 3.2. W ramach zaoferowanej ceny do obowiązków Wykonawcy będzie należało: 1) przejęcie od Zamawiającego placu budowy i jego organizacja: a) Zamawiający udostępni teren budowy od dnia przekazania placu budowy, w zakresie niezbędnym do wykonania robót. Dojazd do placu budowy z istniejących dróg. Roboty należy prowadzić w sposób , aby nie doprowadzić do zanieczyszczenia istniejących dróg; b) przed przystąpieniem do realizacji zadania kierownik budowy opracuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) oraz umieści na terenie budowy tablicę informacyjną; c) urządzenie placu budowy, jego zabezpieczenie, wykonawca wykona we własnym zakresie w ramach kosztów ogólnych; d) zaopatrzenie placu budowy w energię elektryczną wykonawca wykona we własnym zakresie w ramach kosztów ogólnych; e) zaopatrzenie w wodę dla potrzeb technologicznych i socjalnych - na warunkach ustalonych w protokole przekazania placu budowy; f) urządzenie placu budowy, jego zabezpieczenie z uwzględnieniem bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6.02.2003r. (Dz. U. Nr 47), wykonawca wykona we własnym zakresie w ramach kosztów ogólnych; g) po zrealizowaniu zakresu robót, wykonawca zlikwiduje urządzenia placu budowy i doprowadzi teren placu budowy do stanu pierwotnego; 2) wykonania przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami), okazania, na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora nadzoru inwestorskiego, certyfikatów zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną każdego używanego na budowie wyrobu; 3) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę p.poż i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami; 4) terminowego wykonania i przekazania do eksploatacji przedmiotu umowy oraz oświadczenia, że roboty ukończone przez niego są całkowicie zgodne z umową i odpowiadają potrzebom, dla których są przewidziane według umowy; 5) dostarczanie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszej Umowy; 6) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji; 7) kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów i dokumentów niezbędnych przy odbiorze i uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie obiektu; 8) kompleksowa obsługa geodezyjna (wytyczenie obiektu i inwentaryzacja powykonawcza) 9) usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia; 10) niezwłoczne informowanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót; 11 przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, BHP, p.poż; 12) wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane; 13) wykonawca zobowiązuje się wyznaczyć do kierowania robotami osoby wskazane w Ofercie Wykonawcy; 14) kierownik budowy i kierownicy robót zobowiązani są do prowadzenia dziennika budowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bobrowo.bip.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Ulepszenie nawierzchni ul. Pokrzywki w Karbowie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej nr 110214 C Wrocki - granica gminy (Grabówiec)
Dodano: 2016-07-23 - Remont nawierzchni placów i chodników na terenie gminy Lniano
Dodano: 2016-07-22 - Remont drogi gminnej nr 120206C Żałe-Radzynek od km 0+000 do km 2+600
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi gminnej Nr 041303C w miejscowości Nogat - etap I.
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie nakładek asfaltowych na w drogach gminnych gm.Osielsko
Dodano: 2016-07-20 - Ulepszenie nawierzchni ul. Wąwozowej w Karbowie
Dodano: 2016-07-15 - Remont ulicy Przemysłowej w Nowej Wsi Wielkiej
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa drogi gminnej Nr 081214C - ul. Przemysłowa
Dodano: 2016-07-14 - Budowa i przebudowa dróg gminnych w Grucznie: ul. Gen. W. Sikorskiego, Młyńskiej i w kierunku Strugi na dz. Nr 239, gmina Świecie
Dodano: 2016-07-12