Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych na trenie gminy Kosów Lacki

Gmina Kosów Lacki ogłasza przetarg

  • Adres: 08330 Kosów Lacki, ul. Kolejowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 879 105 , fax. 257 879 038
  • Data zamieszczenia: 2018-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kosów Lacki
    ul. Kolejowa 2
    08330 Kosów Lacki, woj. mazowieckie
    tel. 257 879 105, fax. 257 879 038
    REGON: 71158204900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kosowlacki.pl zakładka bip zamówienia publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych na trenie gminy Kosów Lacki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi gminnej nr 390403W Tosie Radość na terenie gminy Kosów Lacki 1. Przedmiotem zmówienia jest realizacja : Przebudowa drogi gminnej nr 390403W Tosie Radość na terenie gminy Kosów Lacki Dokumentacja techniczna dla tytułu inwestycyjnego Przebudowa drogi gminnej nr 390403W Tosie - Radość podzielona została na dwa odcinki dla ułatwienia kosztorysowania z uwagi na zmieniające się parametry techniczne . I odcinek jest odcinkiem drogi 390403W o długości 200 m, natomiast odcinek drugi o długości 140m to odcinek drogi wewnętrznej położonej na działce nr ewid. 305 włączonej zjazdem do wcześniej wspomnianej drogi również gminnej Odcinek nr 1 Początek projektowanego odcinka przyjęto na granicy drogi gminnej 390403W (dz. nr ewid. 305) z drogą powiatową nr 3902W (dz. nr ewid, 246), natomiast koniec w km 0+200 w miejscowości Tosie. Całkowita długość projektowanej drogi gminnej Nr 390403W wynosi 200,00 m. Trasa drogi przebiega po liniach prostych i łukach poziomych. Na odcinku objętym opracowaniem projektuje się jezdnie o szerokości: 5,50 m – od Km 0+000 do Km 0+200 Na jezdni zastosowano spadek daszkowy lub jednostronny. Zmianę spadków z daszkowego na jednostronny i na odwrót należy wykonać za pomocą prostych przejściowych. Pobocze przylegające do drogi posiadać będzie szerokość 0,75m i grubości 15 cm, zostanie wykonane z materiału uzyskanego z korytowania na włączeniu do drogi powiatowej 3902W. Na odcinku od Km 0+000 do Km 0+050 strona lewa i prawa zaprojektowano wtopiony opornik betonowy o wymiarach 12x25x100. Zakres inwestycji obejmuję również przebudowę skrzyżowania z drogą powiatową. W jej wyniku szerokość wlotu drogi gminnej będzie miała szerokość 5,50 m. Włączenie zostanie wyokrąglone promieniami R6. W przekroju poprzecznym drogi zaprojektowano spadki: - na jezdni – daszkowy 2,0%, - na łukach jednostronny lub obustronny,  na poboczu –8,0% poza korpus. Projektowany przebieg drogi pokazano na planie sytuacyjnym. Projektowane konstrukcje Warunki gruntowo-wodne oceniono na podstawie wizji lokalnej i wykopów próbnych. Na całym odcinku zalegają grunty niewysadzinowe i panują dobre warunki wodne. Na podstawie stwierdzonych warunków gruntowo-wodnych przyjęto grupę nośności podłoża jako G-1 (zgodnie z „Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie”). Stwierdzono, że podłoże stwarza warunki do posadowienia prac projektowych. Konstrukcję nawierzchni zaprojektowano przyjmując kategorię ruchu KR1. Tab. 1. Konstrukcja jezdni Km 0+000 – Km 0+200 Grubość warstwy [cm] Nazwa warstwy Materiał 4 warstwa ścieralna AC 11 S 50/70 4 warstwa wiążąca AC 11 W 50/70 20 podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana kruszywo łamane stab. mechanicznie (frakcja 0/31,5) ∑ 28 cm Na odcinku Km 0+000 do Km 0+050 wraz z łukami R6 przewidziano korytowanie podbudowy na głębokość 25 cm. Zakres robót obejmuje również wykonanie 1 zjazdu gospodarczego szerokości 6,00 m i długości 1,50 m z kruszywa łamanego 0/31,5 o grubości po zagęszczeniu 15 cm Odwodnienie Na odcinku Km 0+000 do Km 0+200 projektuje się odwodnienie powierzchniowe. Poprzez nadanie spadków podłużnych i poprzecznych nawierzchni jezdni wody opadowe zostaną odprowadzone do rowu odwadniającego zlokalizowanego przy drodze powiatowej. Na pozostałym odcinku odwodnienie będzie funkcjonowało powierzchniowo. Przewiduje się umocnienie skarp i dna rowu płytami EKO na podsypce piaskowo-cementowej. Odcinek nr 2 droga wewnętrzna Początek projektowanego odcinka przyjęto na granicy z drogą gminną nr 390403W, natomiast koniec w km 0+140 w miejscowości Tosie. Całkowita długość projektowanej drogi wynosi 140,00 m. Trasa drogi przebiega po liniach prostych i łukach poziomych. Na odcinku objętym opracowaniem projektuje się jezdnie o szerokości: 1. 3,50 m – od Km 0+000 do Km 0+140 Na jezdni zastosowano spadek daszkowy lub jednostronny. Zmianę spadków z daszkowego na jednostronny i na odwrót należy wykonać za pomocą prostych przejściowych. Pobocze przylegające do drogi posiadać będzie szerokość 0,75m i grubości 15 cm, zostanie wykonane z materiału uzyskanego z korytowania na odcinku drogi gminnej nr 390403W objetego zadaniem w dokumentacji przetargowej. Zakres inwestycji obejmuję również przebudowę skrzyżowania z drogą gminną nr 390403W. W jej wyniku szerokość wlotu drogi gminnej będzie miała szerokość 3,50 m. Włączenie zostanie wyokrąglone promieniami R8. W przekroju poprzecznym drogi zaprojektowano spadki: - na jezdni – daszkowy 2,0%, - na łukach jednostronny lub obustronny, 2. na poboczu –8,0% poza korpus. Projektowany przebieg drogi pokazano na planie sytuacyjnym. Projektowane konstrukcje Warunki gruntowo-wodne oceniono na podstawie wizji lokalnej i wykopów próbnych. Na całym odcinku zalegają grunty niewysadzinowe i panują dobre warunki wodne. Na podstawie stwierdzonych warunków gruntowo-wodnych przyjęto grupę nośności podłoża jako G-1 (zgodnie z „Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie”). Stwierdzono, że podłoże stwarza warunki do posadowienia prac projektowych. Konstrukcję nawierzchni zaprojektowano przyjmując kategorię ruchu KR1. Tab. 1. Konstrukcja jezdni Km 0+000 – Km 0+010 + łuki R8 Grubość warstwy [cm] Nazwa warstwy Materiał 3 warstwa ścieralna AC 11 S 50/70 3 warstwa wiążąca AC 11 W 50/70 15 podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana kruszywo łamane stab. mechanicznie (frakcja 0/31,5) 15 wartstwa odsączająca kruszywo naturalne żwirowe ∑ 36 c Tab. 2. Konstrukcja jezdni Km 0+010 – Km 0+140 Grubość warstwy [cm] Nazwa warstwy Materiał 3 warstwa ścieralna AC 11 S 50/70 3 warstwa wiążąca AC 11 W 50/70 15 podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana kruszywo łamane stab. mechanicznie (frakcja 0/31,5) ∑ 21 cm Na odcinku Km 0+000 do Km 0+010 wraz z łukami R8 przewidziano korytowanie podbudowy na głębokość 30 cm, a następnie wykonanie warstwy odsączającej z kruszywa żwirowego uzyskanego z korytowania na odcinku drogi gminnej nr 390403W objętego zadaniem w dokumentacji przetargowej w kolejnym zadaniu. Zakres robót obejmuje również wykonanie 5 zjazdów gospodarczych szerokości 6,00 m i długości 1,50 m z kruszywa łamanego 0/31,5 o grubości po zagęszczeniu 15 cm Odwodnienie Na odcinku Km 0+000 do Km 0+140 odwodnienie będzie funkcjonowało powierzchniowo. Ia. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Część II Przebudowa drogi gminnej nr ewid.649 w miejscowości Rytele Święckie, gmina Kosów Lacki Przedmiotem zamówienia dla tej części postępowania jest ,,Przebudowa drogi gminnej nr ewid.649 w miejscowości Rytele Święckie, gmina Kosów Lacki”. Początek projektowanego odcinka przyjęto na granicy z drogą powiatową nr 3903W, natomiast koniec w km 0+210 w miejscowości Rytele Święckie. Całkowita długość projektowanej drogi wynosi 210,00 m. Trasa drogi przebiega po liniach prostych. Na odcinku objętym opracowaniem projektuje się jezdnie o szerokości: • 5,00 m – od Km 0+000 do Km 0+210 Na jezdni zastosowano spadek daszkowy. Pobocze z pospółki gruboziarnistej przylegające do drogi posiadać będzie szerokość 0,75m i grubość15 cm Zakres inwestycji obejmuję również przebudowę skrzyżowania z drogą gminną dz. nr ewid. 650. W jej wyniku szerokość wlotu drogi gminnej będzie miała szerokość 4,00 m. Włączenie zostanie wyokrąglone promieniami R6. W przekroju poprzecznym drogi zaprojektowano spadki: - na jezdni – daszkowy 2,0%, Projektowany przebieg drogi pokazano na planie sytuacyjnym. Projektowane konstrukcje Warunki gruntowo-wodne oceniono na podstawie wizji lokalnej i wykopów próbnych. Na całym odcinku zalegają grunty niewysadzinowe i panują dobre warunki wodne. Na podstawie stwierdzonych warunków gruntowo-wodnych przyjęto grupę nośności podłoża jako G-1 (zgodnie z „Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie”). Stwierdzono, że podłoże stwarza warunki do posadowienia prac projektowych. Konstrukcję nawierzchni zaprojektowano przyjmując kategorię ruchu KR1. Tab. 1. Konstrukcja jezdni Km 0+000 – Km 0+210 + łuki Grubość warstwy [cm] Nazwa warstwy Materiał 3 warstwa ścieralna AC 11 S 50/70 3 warstwa wiążąca AC 11 W 50/70 15 podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana kruszywo łamane stab. mechanicznie (frakcja 0/31,5) ∑ 21 cm Zakres robót obejmuje również wykonanie 8 zjazdów gospodarczych szerokości 6,00 m i długości 1,50 m z kruszywa łamanego 0/31,5 o grubości po zagęszczeniu 15 cm. Na odcinku Km 0+000 do Km 0+200 strona lewa zaprojektowano opornik betonowy 12x25x100 na podsypce cementowo-piaskowej z wykananiem ław i oporu z betonu C12/15. Odwodnienie W zakresie odwodnienia zakłada się powierzchniowe odwodnienie drogi, systemem spadków podłużnych i poprzecznych do istniejących rowów przydrożnych lub poza korpus drogi. Istniejący przepust pod koroną drogi zostanie wyremontowany poprzez wykonanie części przelotowej z rur PEHD o średnicy 800mm w Km 0+200, wloty i wyloty zostaną umocnione betonowymi ściankami czołowymi, a skarpy i dno rowu z płyt EKO na podsypce cementowo-piaskowej 2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa branży drogowej 2. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych . Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybraną przez siebie jedną część zamówienia lub odrębne oferty po jednej na każdą ze wskazanych wyżej części zamówienia . 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące obydwu części zamówienia DOTYCZY OBYDWU CZĘŚCI ZAMÓWIENIA 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy liczonej od dnia jego bezusterkowego odbioru. Wykonawca może określić dłuższy okres gwarancji udzielonej Zamawiającemu w ofercie ponieważ stanowić ona będzie jedno z kryteriów oceny ofert przy czym maksymalny punktowany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. 2) wszystkie materiały i urządzenia zastosowane do wykonania przedmiotu umowy muszą spełniać parametry zgodne z obowiązującymi normami dla materiałów i urządzeń zgodnie z kategorią drogi , której przebudowa jest przedmiotem zamówienia 3) Wymagania dotyczące zatrudnienia pracowników; a) Zamawiający wymaga od Wykonawcy i Podwykonawcy/-ców zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia: - czynności związane z wykonywaniem robót ziemnych - czynności związane z wykonywaniem podbudowy, - czynności związane z wykonaniem nawierzchni bitumiczno- mineralnej Powyższy wymóg nie dotyczy osób, odnośnie których Wykonawca wykaże, że w/w czynności nie będą w żadnym zakresie wykonywane pod kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez wykonawcę lub podwykonawcę oraz nie ma on zastosowania do kierownika budowy i kierowników poszczególnych robót. 4) Uprawnienia kontrolne a) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: • żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, • żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, • przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. b). W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt.4 , których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. c) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 7 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej wskazanej w postanowieniach wzoru umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 7. czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium : 1) w przypadku składania oferty na część I w wysokości 3 000,00 zł 2) w przypadku składania oferty na część II w wysokości 1 500,00 zł 2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust.6 ustawy Pzp tj. - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do upływu terminu składania ofert. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić odrębnie dla każdej z części postępowania jeśli Wykonawca zamierza złożyć oferty w obu częściach lub dla wybranej części postępowania na konto depozytowe zamawiającego Nr konta depozytowego Zamawiającego PBS Sokołów Podlaski Oddział Kosów Lacki 69 9221 0000 0032 4164 2000 0020 Wpisując w treści dokumentu bankowego w przypadku : - składania oferty na część I ,,Wadium – przetarg nieograniczony na realizację zadania pn: Przebudowa drogi gminnej nr 390403W Tosie - Radość na terenie gminy Kosów Lacki - Składania oferty na część II ,,Wadium – przetarg nieograniczony na realizację zadania pn: Przebudowa drogi gminnej działka nr ewid.649 w miejscowości Rytele Święckie, gmina Kosów Lacki Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert w związku z czym Zamawiający zaleca aby wpłaty wadium dokonać z odpowiednim wyprzedzeniem. 6. Kopię dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium należy złożyć w odrębnej kopercie w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Kosów Lacki najpóźniej w dniu otwarcia ofert do godz.10.00 7.Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz Wykonawca zamieszcza w odrębnej kopercie i składa w oryginale w Urzędzie Gminy, w miejscu wyznaczonym na składanie ofert do upływu terminu składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 8. Zaleca się załączenie do oferty kserokopii dokumentu wadialnego, z zastrzeżeniem, że skuteczne wniesienie wadium oceniane jest zgodnie z ust.3 9. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bezwarunkowo i na jego pierwsze wezwanie. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na : Przebudowa drogi gminnej nr 390403W Tosie - Radość na terenie gminy Kosów Lacki lub Przebudowa drogi gminnej działka nr ewid.649 w miejscowości Rytele Święckie, gmina Kosów Lacki 10. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy) . 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust.4a i 5 Ustawy, tj. : - jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o treści zgodnej ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 lub 3a do SIWZ w zależności od wybranej części
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta złozona na formularzu ofertowym o treści z wzorem stanowiącym załacznik nr 1 dla części I lub załacznik 1a dla części II zamówienia 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem 3 lub 3a w zależności od części na którą składana jest oferta 3.Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej, którzy złożyli odrębne oferty mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą/wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia . Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 i 7a do SIWZ. Oświadczenie składa się odrębnie dla każdej części postępowania .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach