Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych na terenie miejscowości Wiązownica, gm. Wiązownica.

Wójt Gminy Wiązownica ogłasza przetarg

  • Adres: 37-522 Wiązownica, Wiązownica
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 622-36-31
  • Data zamieszczenia: 2019-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Wiązownica
    Wiązownica 208
    37-522 Wiązownica, woj. podkarpackie
    tel. 016 622-36-31
    REGON: 55167400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazownica.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych na terenie miejscowości Wiązownica, gm. Wiązownica.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową dróg gminnych na terenie miejscowości Wiązownica, gm. Wiązownica. W ramach przedmiotowego zamówienia gruntownej przebudowie zostaną poddane drogi gminne o nawierzchniach tłuczniowych na odcinkach: w km 0+170 - 1+155 - dz. nr ewid. 422, 336, 326, w km 1+172 - 2+167 - dz. nr ewid. 326, 166, 237, 201, w km 0+160 – 0+695 – dz. nr ewid. 493, 461/2, 432, Przebudowa nawierzchni dróg będzie polegała na wykonaniu robót przygotowawczych, tj.:  profilowanie i mechaniczne zagęszczenie istniejącego podłoża pod warstwy konstrukcyjne,  wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm. pasem o szer. 5 m., grubość warstwy podbudowy 5 cm.,  wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 o gr. warstwy ścieralnej 5 cm., jezdnia szer. 3,5 m. z wyprofilowanym spadkiem obustronnym 2 %,  utwardzeniem poboczy z kamienia łamanego 0/31,5 mm. warstwą o gr. 5 cm. i szerokości 2 x 0,75 m. Na przebudowywanym odcinku drogi gminnej przewiduje się wykonanie mijanek o wymiarach 30,00 x 1,25 m. zgodnie z projektem zagospodarowania terenu. 2.2 Przedmiot zamówienia został na 3 odrębne części (zadania) o następującym zakresie robót: Część Nr 1 Przebudowa drogi w km 0+170 - 1+155 na dz. nr ewid. 422, 336, 326 Zakres robót obejmuje:  profilowanie i mechaniczne zagęszczenie istniejącego podłoża pod warstwy konstrukcyjne,  wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm. pasem o szer. 5 m., grubość warstwy podbudowy 5 cm.,  wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 o gr. warstwy ścieralnej 5 cm., jezdnia szer. 3,5 m. z wyprofilowanym spadkiem obustronnym 2 %,  utwardzeniem poboczy z kamienia łamanego 0/31,5 mm. warstwą o gr. 5 cm. i szerokości 2 x 0,75 m. Na przebudowywanym odcinku drogi gminnej przewiduje się wykonanie 2 szt. mijanek o wymiarach 30,00 x 1,25 m. zgodnie z projektem zagospodarowania terenu. Część Nr 2 Przebudowa drogi w km 1+172 - 2+167 - dz. nr ewid. 326, 166, 237, 201 Zakres robót obejmuje:  profilowanie i mechaniczne zagęszczenie istniejącego podłoża pod warstwy konstrukcyjne,  wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm. pasem o szer. 5 m., grubość warstwy podbudowy 5 cm.,  wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 o gr. warstwy ścieralnej 5 cm., jezdnia szer. 3,5 m. z wyprofilowanym spadkiem obustronnym 2 %,  utwardzeniem poboczy z kamienia łamanego 0/31,5 mm. warstwą o gr. 5 cm. i szerokości 2 x 0,75 m. Na przebudowywanym odcinku drogi gminnej przewiduje się wykonanie mijanki o wymiarach 30,00 x 1,25 m. zgodnie z projektem zagospodarowania terenu. Część Nr 3 Przebudowa drogi w km 0+160 – 0+695 – dz. nr ewid. 493, 461/2, 432 Zakres robót obejmuje:  profilowanie i mechaniczne zagęszczenie istniejącego podłoża pod warstwy konstrukcyjne,  wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm. pasem o szer. 5 m., grubość warstwy podbudowy 5 cm.,  wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 o gr. warstwy ścieralnej 5 cm., jezdnia szer. 3,5 m. z wyprofilowanym spadkiem obustronnym 2 %,  utwardzeniem poboczy z kamienia łamanego 0/31,5 mm. warstwą o gr. 5 cm. i szerokości 2 x 0,75 m. Na przebudowywanym odcinku drogi gminnej przewiduje się wykonanie mijanki o wymiarach 30,00 x 1,25 m. zgodnie z projektem zagospodarowania terenu. Zamawiający wymaga, aby poszczególne części zamówienia zrealizowane zostały w terminach określonych w rozdziale V SIWZ. 2.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja przetargowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiar robót stanowiące integralną część siwz. 2.4 Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać roboty budowlane opisane w siwz. i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.5 Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować, jako wzajemnie się uzupełniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności, wieloznaczności lub niejednoznaczności, Wykonawca nie może ograniczać zakresu swojego zobowiązania wynikającego z umowy w sprawie udzielonego zamówienia publicznego. 2.6 Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy, od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu końcowego, chyba że wykonawca zaoferował dłuższy okres gwarancji jakości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie wstępnego oświadczenia wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w zał. nr 1 do SIWZ z podaniem całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia, 2) Parafowany wzór umowy, 3) Dowód wniesienia wadium (jeżeli dotyczy), 4) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w oryginale ( jeżeli dotyczy) Wraz z ofertą wykonawca powinien załączyć: 1) Oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem podanym w zał. do SIWZ, 2) Oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – zgodnie ze wzorem podanym w zał. do SIWZ, 3) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu sprawdzenia osób upoważnionych do reprezentacji Wykonawcy - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem (jeżeli dotyczy), 4) Pełnomocnictwo jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych (jeżeli dotyczy),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach