Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Mrocza

GMINA MROCZA ogłasza przetarg

  • Adres: 89-115 Mrocza, ul. Plac 1 Maja 20
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MROCZA
    ul. Plac 1 Maja 20
    89-115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 092350889
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Mrocza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inwestycja obejmuje przebudowę ulic Celtyckiej, Piastowskiej, Słowiańskiej, Łużyckiej, Dmowskiego wraz ze Słonecznej oraz Zwycięstwa stanowiących drogi gminne publiczne (090171C, 090173C, 090172C, 090174C, 090702C, 090726C, 090733C) w zakresie jezdni, wjazdów, chodników, wpustów do zaprojektowanej kanalizacji deszczowej. Projektowany zakres robót obejmuje: przebudowę jezdni, budowę chodników, przebudowę wjazdów. W części ulic konieczne jest wykonanie kanalizacji deszczowej – zgodnie z dokumentacją techniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 16.1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).16.2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.16.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.16.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:BS w Koronowo Oddział Mrocza, Nr 19 8144 0005 2004 0040 0114 0006.W tytule przelewu należy podać numer i nazwę postępowania, tj. RI.271.3.6.2023.16.5. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).16.6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, należy załączyć do oferty w oryginale w postaci elektronicznej i powinno zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Mrocza, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza.2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) termin ważności gwarancji/poręczenia,5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,wykonał należycie 3 zamówienia, które swoimzakresem obejmowało roboty budowlane w zakresie budowy/przebudowy/remontu drogi polegającej na ułożeniu nawierzchni bitumicznej lub kostki betonowej o łącznej wartości min. 5 mln zł.b) dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia następującymi osobami:- kierownik budowy – posiadający uprawnienia w zakresie specjalności drogowej bez ograniczeń- kierownik robót – posiadający uprawnienia w zakresie specjalności wodno-kanalizacyjnej bez ograniczeń
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach