Przetargi.pl
„Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Lubaczowa”

Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa) ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 328 010 , fax. 166 321 191
  • Data zamieszczenia: 2019-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa)
    ul. Rynek 26
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 166 328 010, fax. 166 321 191
    REGON: 65090069000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Lubaczowa”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: „Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Lubaczowa” 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Część I : Przebudowa drogi gminnej Nr104962 ul. Rzemieślniczej w Lubaczowie A. Zamawiający podstawowe: a) Parametry drogi gminnej Nr104962 ul. Rzemieślniczej w km 0+013 - 0+400 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych KR-3 o grubości 5 cm (warstwa ścieralna) 3654,9 m2, wraz z pozostałym zakresem określonym w projekcie budowlanym i dokumentacji technicznej. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania co najmniej 50% wartości zamówienia - kosztów kwalifikowanych w ramach programu „Fundusz Dróg Samorządowych”, do dnia 16 grudnia 2019 (z uwagi na rozliczenie finansowe dotacji w ramach FDS). B. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, tj. dla części I zamówienia do wysokości 50% wartości robót budowlanych przewidzianych w zamówieniu podstawowym. 3.2. Część II : Przebudowa nawierzchni drogi i chodników w ciągu drogi gminnej nr 104935R ulicy Korzeniowskiego oraz Przebudowa dróg gminnych Nr 104936R ul. gen J. Kustronia, Nr 104937R ul. M. Pszennego i Nr 104939R ul. Z. Nowickiego w Lubaczowie A. Zamawiający podstawowe: a) Parametry techniczne drogi gminnej nr drogi gminnej nr 104935R ulicy Korzeniowskiego w km 0+000 do 0+285,10 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna), mieszanka asfaltowa, grubość po zagęszczeniu 4 cm: 1 601 m2, wraz z pozostałym zakresem określonym w projekcie budowlanym i dokumentacji technicznej. b) Parametry techniczne dróg gminnych Nr 104936R ul. gen J. Kustronia, Nr 104937R ul. M. Pszennego i Nr 104939R ul. Z. Nowickiego w Lubaczowie - Nr 104936R ul. gen J. Kustronia w km 0+000 do 0+235. - Nr 104939R ul. Z. Nowickiego w km 0+000 do 0+245 - Nr 104937R ul. M. Pszennego w km 0+000 do 0+262 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna), mieszanka asfaltowa, grubość po zagęszczeniu 4 cm: 4 226 m2, wraz z pozostałym zakresem określonym w projekcie budowlanym i dokumentacji technicznej. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania co najmniej 80% wartości – kosztów kwalifikowanych FDS - przebudowy nawierzchni drogi i chodników w ciągu drogi gminnej nr 104935R ulicy Korzeniowskiego oraz zobowiązany jest do wykonania co najmniej 50% wartości – kosztów kwalifikowanych FDS - przebudowy dróg gminnych Nr 104936R ul. gen J. Kustronia, Nr 104937R ul. M. Pszennego i Nr 104939R ul. Z. Nowickiego, do dnia 16 grudnia 2019 (z uwagi na rozliczenie finansowe dotacji w ramach programu „Fundusz Dróg Samorządowych”). B. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, tj. dla części II zamówienia do wysokości 50% wartości robót budowlanych przewidzianych w zamówieniu podstawowym. 3.3. Część III: Wykonanie nawierzchni bitumicznej drogi gminnej nr 104902R ul. Ogrodowej i drogi wewnętrznej dz. nr ewid. gruntów 378 (przy ogródkach działkowych). (termin wykonania do dnia 29 listopada 2019 roku) A. Zamawiający podstawowe: a) Parametry techniczne drogi gminnej nr 104902R ul. Ogrodowej w km 0+000 do 0+221 1) Warstwa górna podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego 0-31,5 mm o gr. 5 cm po zagęszczeniu: 1185 m2 2) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm (warstwa wiążąca): 1185 m2 3) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm (warstwa ścieralna): 1185 m2 b) Parametry techniczne drogi wewnętrznej dz. nr ewid. gruntów 378 (przy ogródkach działkowych). - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm (warstwa ścieralna): ‭1125‬ m2 (225m x 5m) B. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, tj. dla części III zamówienia do wysokości 50% wartości robót budowlanych przewidzianych w zamówieniu podstawowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - część I - 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100) - część II - 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100) - część III - 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100) 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Lubaczowie, Nr 78 9101 0003 2001 0011 8444 0005 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu w kasie Urzędu Miejskiego w Lubaczowie, ul. Rynek 26 kopia jako załącznik do oferty (sposób preferowany) lub dołączyć do oferty w sposób umożliwiający późniejsze zdeponowanie w kasie (nie spinać z ofertą). 6. Gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej) oraz wskazanie ich siedzib; określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji, bezwarunkowe zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zawartych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). 7. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 8. W przypadku konsorcjum: wadium wnoszone jest przez konsorcjum lub uprawnionego pełnomocnictwem członka konsorcjum. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. • warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1b Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej Zamawiającego informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z wzorem określonym w załączniku do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ ), w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów , w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach