Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński w 2018 r.

Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński ogłasza przetarg

  • Adres: 87-220 Radzyń Chełmiński, pl. Towarzystwa Jaszczurczego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6886087, 6886001 , fax. 566 886 087
  • Data zamieszczenia: 2018-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński
    pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9
    87-220 Radzyń Chełmiński, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6886087, 6886001, fax. 566 886 087
    REGON: 87111865500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.radzynchelminski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński w 2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński w 2018 r.” Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część I obejmuje 9 zadań: Zadanie 1: ,, Przebudowa drogi gminnej nr 041611 C w Starej Rudzie”, na długości 986,00 mb w następującym zakresie: a) Roboty ziemne: geodezyjne pomiary realizacyjne; roboty ziemne wykonywane zgarniarkami na odkład, przemieszczenie urobku na odl. do 200m – profilowanie drogi i skarp; profilowanie i zagęszczenie podłoża; podbudowa z kruszywa łamanego (0-31,5), warstwa o gr. 20 cm po zagęszczeniu; b) Nawierzchnie: oczyszczenie podbudowy; powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 8-12 mm w ilości 10,0 dm3/m2; powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 5-8mm w ilości 8,0dm3/m2; nawierzchnia z tłucznia kamiennego – warstwa górna z tłucznia – grubość po zagęszczeniu 6cm – pobocza; geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. Zadanie 2: ,, Przebudowy drogi gminnej nr 041656 C w Rywałdzie”, na długości 285,00 mb w następującym zakresie: a) Roboty ziemne: roboty pomiarowe-trasa dróg w terenie równinnym; roboty ziemne wykonywane zgarniarkami na odkład, przemieszczenie urobku na odl. do 200m – profilowanie i zagęszczenie podłoża; podbudowa z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu (0-31,5), warstwa o gr. 20 cm po zagęszczeniu; b) Nawierzchnie: oczyszczenie podbudowy; powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym (bazaltowym) frakcji 8-12 mm w ilości 10,0 dm3/m2; powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym (bazaltowym) frakcji 5-8mm w ilości 8,0 dm3/m2; nawierzchnia z tłucznia kamiennego, warstwa górna z tłucznia, grubości po zagęszczeniu 6cm, pobocza; inwentaryzacja powykonawcza. Uwaga: Załączona do SIWZ dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie przebudowy drogi na długości 563mb. Do przetargu przyjęto 285mb. Zadanie 3: ,, Przebudowy drogi gminnej nr 041612 C w Mazankach”, na długości 884,00 mb w następującym zakresie: a) Roboty ziemne: geodezyjne pomiary realizacyjne; roboty ziemne na odkład; przemieszczanie urobku na odl. do 200m; profilowanie i zagęszczenie podłoża; podbudowa z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu (0-31,5), warstwa o gr. 20 cm po zagęszczeniu; b) Nawierzchnie: oczyszczenie podbudowy; powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym (bazaltowym) frakcji 8-12mm w ilości 10,0 dm3/m2; powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym (bazaltowym) frakcji 5-8mm w ilości 8,0dm3/m2; nawierzchnia z tłucznia kamiennego, warstwa górna z tłucznia, grubość po zagęszczeniu 6cm, pobocza; geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. Zadanie 4: ,, Przebudowy drogi gminnej nr 041605 C w Szumiłowie”, na długości 500,00 mb w następującym zakresie: a) Roboty ziemne: geodezyjne pomiary realizacyjne; roboty ziemne wykonywane zgarniarkami na odkład, przemieszczenie urobku na odl. do 200m – profilowanie drogi i poboczy; profilowanie i zagęszczenie podłoża; podbudowa z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu (0-31,5), warstwa o gr. 20 cm po zagęszczeniu; b) Nawierzchnie: oczyszczenie podbudowy; powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym (bazaltowym) frakcji 8-12 mm w ilości 10,0 dm3/m2 ; powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym (bazaltowym) frakcji 5-8mm w ilości 8,0dm3/m2; nawierzchnia z tłucznia kamiennego, warstwa górna z tłucznia, grubości po zagęszczeniu 6 cm – pobocza; inwentaryzacja powykonawcza. Zadanie 5: ,, Przebudowy drogi gminnej, działka nr 106/1 w Czeczewie”, na długości 433,00 mb w następującym zakresie: a) Roboty ziemne: geodezyjne pomiary realizacyjne; roboty ziemne wykonywane zgarniarkami na odkład, przemieszczenie urobku na odl. do 200m – profilowanie drogi i skarpy; profilowanie i zagęszczenie podłoża; podbudowa z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu (0-31,5), warstwa o gr. 20 cm po zagęszczeniu; b) Nawierzchnie: oczyszczenie podbudowy; powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym (bazaltowym) frakcji 8-12 mm w ilości 10,0 dm3/m2 ; powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym (bazaltowym) frakcji 5-8mm w ilości 8,0dm3/m2; nawierzchnia z tłucznia kamiennego, warstwa górna z tłucznia, grubości po zagęszczeniu 6 cm – pobocza; inwentaryzacja powykonawcza. Zadanie 6: ,, Przebudowy drogi gminnej, działka nr 38/20 w Czeczewie”, na długości 220,00 mb w następującym zakresie: a) Roboty ziemne: geodezyjne pomiary realizacyjne; roboty ziemne wykonywane zgarniarkami na odkład, przemieszczenie urobku na odl. do 200m – profilowanie drogi i skarp; profilowanie i zagęszczenie podłoża; podbudowa z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu (0-31,5), warstwa o gr. 20 cm po zagęszczeniu; b) Nawierzchnie: oczyszczenie podbudowy; powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym (bazaltowym) frakcji 8-12 mm w ilości 10,0 dm3/m2; powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym (bazaltowym) frakcji 5-8mm w ilości 8,0dm3/m2; nawierzchnia z tłucznia kamiennego, warstwa górna z tłucznia, grubość po zagęszczeniu 6cm, pobocza; geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. Uwaga: Załączona do SIWZ dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie przebudowy drogi na długości 378mb. Do przetargu przyjęto przebudowę drogi na długości 220mb. Zadanie 7: ,, Przebudowy drogi gminnej nr 041619 C w Zielnowie”, na długości 985,00 mb w następującym zakresie: a) Roboty ziemne: roboty pomiarowe-trasa dróg w terenie równinnym; roboty ziemne wykonywane zgarniarkami na odkład, przemieszczenie urobku na odl. do 200m; wyrównanie nawierzchni rowów warstwą piasku zagęszczonego o gr. 15cm; profilowanie i zagęszczenie podłoża; podbudowa z kruszywa łamanego (0-31,5), warstwa o gr. 20 cm po zagęszczeniu; b) Nawierzchnie: oczyszczenie podbudowy; powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym (bazaltowym) frakcji 8-12 mm w ilości 10,0 dm3/m2 (jezdnia i zjazdy); powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym (bazaltowym) frakcji 5-8mm w ilości 8,0 dm3/m2; nawierzchnia z tłucznia kamiennego, warstwa górna z tłucznia, grubości po zagęszczeniu 6cm, pobocza; zagęszczenie nasypów pod pobocza; inwentaryzacja powykonawcza. Zadanie 8: ,, Przebudowy drogi gminnej nr 041635 C Zakrzewo – Nowy Dwór”, na długości 773,00 mb w następującym zakresie: a) Roboty ziemne: geodezyjne pomiary realizacyjne; roboty ziemne na odkład; przemieszczanie urobku na odl. do 200m; profilowanie i zagęszczenie podłoża; podbudowa z kruszywa łamanego (0-31,5), warstwa o gr. 20 cm po zagęszczeniu; b) Nawierzchnie: oczyszczenie podbudowy; powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym (bazaltowym) frakcji 8-12mm w ilości 10,0 dm3/m2; powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym (bazaltowym) frakcji 5-8mm w ilości 8,0dm3/m2; nawierzchnia z tłucznia kamiennego, warstwa górna z tłucznia, grubość po zagęszczeniu 6cm, pobocza; geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. Zadanie 9: ,, Przebudowy – modernizacja części drogi gminnej nr 041613C w miejscowości Czeczewo-Mazanki-Gołębiewo, dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni tłuczniowej z powierzchniowym utrwaleniem emulsją i grysami”, na długości 620,00 mb w następującym zakresie: a) Roboty ziemne: geodezyjne pomiary realizacyjne; roboty ziemne wykonywane zgarniarkami na odkład, przemieszczenie urobku na odl. do 200m – profilowanie drogi i poboczy; profilowanie i zagęszczenie podłoża; podbudowa z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu (0-31,5), warstwa o gr. 20 cm po zagęszczeniu; b) Nawierzchnie: oczyszczenie podbudowy; powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym (bazaltowym) frakcji 8-12 mm w ilości 10,0 dm3/m2 ; powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym (bazaltowym) frakcji 5-8mm w ilości 8,0dm3/m2; nawierzchnia z tłucznia kamiennego, warstwa górna z tłucznia, grubości po zagęszczeniu 6 cm – pobocza; inwentaryzacja powykonawcza. Realizacja inwestycji w zakresie Przebudowy – modernizacja części drogi gminnej nr 041613C w miejscowości Czeczewo-Mazanki-Gołębiewo, dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni tłuczniowej z powierzchniowym utrwaleniem emulsją i grysami współfinansowana jest ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego pochodzących z tytułu wyłączeń gruntów z produkcji rolnej. Część II obejmuje 1 zadanie: Zadanie 1: ,,Przebudowę drogi gminnej nr 041614C Radzyń Chełmiński-Wymysłowo, etap III”, na długości 300 mb w następującym zakresie: a). Roboty przygotowawcze: geodezyjne pomiary realizacyjne; karczowanie krzaków przy przepuście; cięcie piłą nawierzchni bitumicznych; rozebranie nawierzchni; plantowanie poboczy gr. 20cm. b). Wzmocnienie istniejącej podbudowy: profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni tłuczniowej; warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr 15cm; wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym o gr. 15cm. c). Nawierzchnia: oczyszczenie nawierzchni; skropienie emulsją asfaltową; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 4cm (warstwa wiążąca); oczyszczenie warstwy; skropienie emulsją asfaltową; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 4cm (warstwa ścieralna); d). Pobocza i rowy: nawierzchnie z tłucznia kamiennego (twardy 0-31,5), warstwa górna o gr. 8cm,pobocza; zagęszczenie nasypów; przepusty rurowe pod zjazdami (przedłużenie); ścianki czołowe ze skrzydełkami; wykonanie i zagęszczenie nasypu; umocnienie skarp dna kanałów płytami ażurowymi; bariery ochronne inwentaryzacja powykonawcza. Uwaga: Załączona do SIWZ dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie przebudowy drogi na długości 820,00mb. Do przetargu przyjęto przebudowę drogi na dł. 300 mb. Kruszywa stosowane na podbudowę muszą być pochodzenia węglanowego (dolomitowego, bazaltowego lub granitowego). Nie dopuszcza się kruszyw pochodzenia wapiennego lub z piaskowca. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologie ich wykonania określają następujące dokumenty stanowiące załączniki do SIWZ: 1) Wzór umowy (zał. Nr 3) 2) Projekty budowlane (zał. Nr 4) 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (zał. Nr 5) 4) Przedmiary robót (zał. Nr 6) Zamawiający dodatkowo wyjaśnia, że ewentualnie występujące w niniejszej SIWZ, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w przedmiarze robót oraz projekcie budowlanym, nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, urządzeń i produktów oraz innych użytych do wykonania wyrobów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Materiał, urządzenie, produkt, wyrób równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji materiału, urządzenia, produktu, wyrobu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany materiał, urządzenie, produkt, wyrób. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty 36 miesięcy licząc od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. 2. Postanowienia ogólne. 1. Zadanie obejmuje roboty budowlane związane z przebudową części dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński. Założenia obejmują wykonanie nawierzchni drogi i zjazdów, odwodnienie i roboty ziemne. 2. W pasie drogowym mogą znajdować się niezinwentaryzowane sieci: telefoniczna, wodociągowa, kanalizacyjna i elektryczna, 3. Zamawiający dysponuje przedmiarami robót, które załącza do SIWZ jako materiał pomocniczy i uzupełniający w stosunku do dokumentacji budowlanej. 4. W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. 3. Wymagania Zamawiającego. 1. W składanej ofercie Wykonawca winien uwzględnić koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji budowlanej, jak również nie ujęte w niej , a niezbędne do wykonania zadania, w szczególności : koszty materiałów budowlanych, wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie placu budowy, roboty związane z zabezpieczeniem placu budowy, koszty oznakowania robót na czas budowy, obsługę geodezyjną robót, koszt dokumentacji powykonawczej. Dla potrzeb realizacji zamówienia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie zaplecze techniczne. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozeznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany ustalonego wynagrodzenia . 2. W rejonie istniejącego uzbrojenia, roboty ziemne należy wykonywać ręcznie pod nadzorem gestorów sieci. 3. Naprawa zinwentaryzowanych jak i niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót w zakresie i na koszt wykonawcy. 4. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami terenu w przypadku wejścia z robotami poza pas drogowy, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanych. 5. Wykonawca wykona na własny koszt tymczasową organizację ruchu wraz z oznakowaniem na czas realizacji robót zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6. Na Wykonawcy ciąży obowiązek zawarcia odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi, a w szczególności od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych umową. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a powstałe w związku z prowadzonymi robotami. 7. W ramach realizacji przedmiotu umowy do obowiązków Wykonawcy należy wyznaczenie objęcia kierownictwa budowy (robót) przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. Wymagania jakościowe i materiałowe 1. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów i urządzeń I gatunku, gwarantujących jakość techniczną nie gorszą niż określone w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót. 2. Zabrania się stosowania materiałów nie odpowiadających wymaganiom polskich norm oraz innym normom określonym w prawie Unii Europejskiej. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości itp.). Materiały i urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą posiadać aprobatę techniczną lub deklarację zgodności i posiadać znak CE. 3. Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały przed wbudowaniem, były odpowiednio zabezpieczone i dostępne do kontroli przez Inspektora nadzoru sprawującego nadzór inwestorski. 4. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy: 1) Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności związane z wykonywaniem wszystkich warstw konstrukcyjnych nawierzchni dróg objęte przedmiotem zamówienia. Wymóg ten nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, pracowników obsługi geodezyjnej. 2) Sposób dokumentowania zatrudnienia: Oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności związane z wykonywaniem wszystkich warstw konstrukcyjnych nawierzchni dróg objęte przedmiotem zamówienia. Oświadczenie wykonawcy, podwykonawcy powinno zawierać również następujące informacje: - dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, - datę złożenia oświadczenia, - wskazanie liczby osób, - podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę faktu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu osób wykonujących wszystkie czynności związane z wykonywaniem wszystkich warstw konstrukcyjnych nawierzchni dróg objęte przedmiotem zamówienia, na podstawie umowy o pracę. Pierwsze oświadczenie Wykonawca składa bez oczekiwania na wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni, licząc od dnia przekazania terenu robót, kolejne w terminie 3 dni od otrzymania wezwania. Nieprzedłożenie wymaganych dokumentów uznane zostanie przez Zamawiającego jako uchylanie się od obowiązku zatrudniania osób na umowę o pracę i skutkować będzie nałożeniem sankcji przewidzianych w § 9 umowy. Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy w sytuacji, gdy poweźmie wątpliwości, co do sposobu zatrudnienia osób wykonujących czynności określone przez Zamawiającego. Powyższe obowiązuje również w przypadku wykonania części zamówienia przez podwykonawców. 7. Na podstawie art. 36 b ust. 1a ustawy Pzp zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa wyżej, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. Warunki i zasady realizacji zamówienia: Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w SIWZ, w tym w załącznikach do SIWZ, a zwłaszcza zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: a) Część 1 – 26.000,00 zł (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy zł 00/100) b) Część 2 – 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100) 2. Forma wniesienia wadium Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.). 3. Termin i miejsce wniesienia wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Łasin o/Radzyń Chełmiński Nr 77950000080000081120000006 tytułem: „Wadium – Przebudowa dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński w 2018 r. – część …….” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Oryginał dowodu wpłaty lub jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz, należy złożyć w formie oryginału w zamkniętej osobnej kopercie w siedzibie Zamawiającego /w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim, ul. Pl. Tow. Jaszczurczego 9, 87-220 Radzyń Chełmiński/ w sekretariacie, pok. Nr 1 z dopiskiem „dokument wadialny” oraz nazwą przedmiotu zamówienia. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. Uwaga: Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni tj. termin związania ofertą. Oferta zabezpieczona na okres krótszy niż wymagany zostanie odrzucona. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 oraz 4a ustawy Pzp. 4. Zatrzymanie i zwrot wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Do oferty wykonawca dołącza: 1. Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów /jeżeli dotyczy/. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust.2 ustawy Pzp. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. składa każdy z Wykonawców. 3.Dokument potwierdzający wniesienie wadium- dot. wniesienia wadium w pieniądzu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach