Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą

Miasto i Gmina Solec nad Wisłą ogłasza przetarg

  • Adres: 27-320 Solec nad Wisłą, Rynek 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0783627100
  • Data zamieszczenia: 2022-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Solec nad Wisłą
    Rynek 1
    27-320 Solec nad Wisłą, woj. mazowieckie
    tel. 0783627100
    REGON: 670224002
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy dwóch odcinków dróg gminnych w systemie zaprojektuj i wybuduj. 1) Przebudowa drogi gminnej nr 190603W Zamborzyn Pierwszy – Pawłowice (Wola Pawłowska). Obejmuje odciek drogi gruntowej w części utwardzonej kruszywem wapiennym o długości orientacyjnej 927 mb. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie prac budowlanych w zakresie nawierzchni dróg i ich elementów. Wykonanie prac projektowych obejmie:- przygotowanie koncepcji rozwiązania sytuacyjnego, wysokościowego i konstrukcyjnego oraz uzyskanie akceptacji zamawiającego,- uzyskanie akceptacji zarządcy ruchu,- opracowanie projektu budowlanego, branża drogowa i ewentualnie branża teletechniczna- - uzyskanie na rzecz Zamawiającego wymaganych prawem decyzji, zezwoleń oraz opinii i warunków technicznych,- opracowanie projektu wykonawczego, ewentualnie projektów branżowych i Szczegółowych Specyfikacji Technicznych,- opracowanie projektu stałej organizacji ruchu,- uzyskanie uzgodnienia włączenia do drogi wojewódzkiej nr 754,- opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy,- pełnienie nadzoru autorskiego,- inne nadzory wynikające z uzyskanych decyzji i uzgodnień, - opracowanie projektu budowy kanału technologicznego lub uzyskanie zgody a jego zaniechanie. Dokumentacja techniczna powinna odpowiadać wymaganiom dotyczącym postępowania poprzedzającego rozpoczęcie robót budowlanych, wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U z 2020r., poz. 133 ze zm.), przepisów związanych wymienionych w PFU oraz Wytycznych projektowania.Wykonanie robót budowlanych zgodnie z przygotowaną dokumentacją obejmie:W ramach realizacji zamówienia należy wykonać roboty budowlane wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz świadczeniami nie będącymi robotami budowlanymi, w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Projektanta, obejmującą swym zakresem w szczególności elementy:- roboty ziemne z wywiezieniem nadmiaru urobku,- roboty rozbiórkowe wraz z utylizacją materiałów nie przydatnych do ponownego wbudowania,- budowa kanału technologicznego lub jego zaniechanie,- przebudowa konstrukcji jezdni z wykorzystaniem istniejących materiałów na miejscu z zastosowaniem mieszanki MC jaku podbudowy po wcześniejszym zbadaniu, zaprojektowaniu, a w miejscach nawierzchni gruntowej za projektować nową konstrukcję,- wykonie co najmniej 2 szt. mijanek z prawej i z lewej strony drogi,- wykonie włączenia do drogi wojewódzkiej nr 754- wykonanie odwodnienia za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych a w obrębie włączenia do rogi wojewódzkiej w całego pasa drogowego,- ułożenia warstw nawierzchni bitumicznej,- przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z projektowaną nawierzchnią jezdni,Urządzenie terenów zielonych – plantowanie terenu z grubsza poza poboczami,- w ramach prowadzonej przebudowy Wykonawca zapewni nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową. Uwaga: Program Funkcjonalno- użytkowy obejmuje większy zakres robót. Do wyceny należy przyjąć I – etap robót o długości 927 mb, początek przebudowy od strony drogi wojewódzkiej 754. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:a) Wzorze umowy – stanowiącym Załącznik do SWZ, b) Programie funkcjonalno-użytkowym – stanowiącym Załącznik do SWZ.2) Przebudowa drogi gminnej nr 190622W Sadkowice – Kalinówek- Sadkowice. Obejmuje odciek drogi kruszywem drogowym o długości orientacyjnej 995 mb. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie prac budowlanych w zakresie nawierzchni dróg i ich elementów. Wykonanie prac projektowych obejmie:- przygotowanie koncepcji rozwiązania sytuacyjnego, wysokościowego i konstrukcyjnego oraz uzyskanie akceptacji zamawiającego,- uzyskanie akceptacji zarządcy ruchu,- opracowanie projektu budowlanego, branża drogowa i ewentualnie branża teletechniczna- - uzyskanie na rzecz Zamawiającego wymaganych prawem decyzji, zezwoleń oraz opinii i warunków technicznych,- opracowanie projektu wykonawczego, ewentualnie projektów branżowych i Szczegółowych Specyfikacji Technicznych,- opracowanie projektu stałej organizacji ruchu,- uzyskanie uzgodnienia włączenia do drogi powiatowej,- opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy,- pełnienie nadzoru autorskiego,- inne nadzory wynikające z uzyskanych decyzji i uzgodnień, - opracowanie projektu budowy kanału technologicznego lub uzyskanie zgody a jego zaniechanie. Dokumentacja techniczna powinna odpowiadać wymaganiom dotyczącym postepowania poprzedzającego rozpoczęcie robót budowlanych, wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U z 2020r., poz. 133 ze zm.), przepisów związanych wymienionych w PFU oraz Wytycznych projektowania. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z przygotowaną dokumentacją obejmie:W ramach realizacji zamówienia należy wykonać roboty budowlane wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz świadczeniami nie będącymi robotami budowlanymi, w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Projektanta, obejmującą swym zakresem w szczególności elementy:- roboty ziemne z wywiezieniem nadmiaru urobku,- roboty rozbiórkowe wraz z utylizacją materiałów nie przydatnych do ponownego wbudowania,- budowa kanału technologicznego lub jego zaniechanie,- przebudowa konstrukcji jezdni z wykorzystaniem istniejących materiałów na miejscu z zastosowaniem mieszanki MC jaku podbudowy po wcześniejszym zbadaniu, zaprojektowaniu, a w miejscach nawierzchni gruntowej za projektować nową konstrukcję,- wykonie co najmniej 2 szt. mijanek z prawej i z lewej strony drogi, - wykonie włączenia do drogi wojewódzkiej nr 754,- wykonanie odwodnienia za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych a w obrębie włączenia do rogi wojewódzkiej w całego pasa drogowego,- ułożenia warstw nawierzchni bitumicznej,- przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z projektowaną nawierzchnią jezdni,Urządzenie terenów zielonych – plantowanie terenu z grubsza poza poboczami,- w ramach prowadzonej przebudowy Wykonawca zapewni nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową. Uwaga: Program Funkcjonalno- użytkowy obejmuje większy zakres robót. Do wyceny należy przyjąć I – etap robót o długości 995 mb, początek przebudowy od strony drogi wojewódzkiej 754.Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:c) Wzorze umowy – stanowiącym Załącznik do SWZ, d) Programie funkcjonalno-użytkowym – stanowiącym Załącznik do SWZ.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac towarzyszących, oraz robót tymczasowych nie objętych dokumentacją projektową i przedmiarem robót koniecznych do uwzględnienia: organizacja i zabezpieczenie placu budowy, likwidacja placu budowy, obsługa geodezyjna, wywóz odpadów, uporządkowanie terenu po budowie, sporządzenie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej (dziennik budowy, atesty i deklaracje na materiały, inwentaryzacja geodezyjna, protokoły badań elektrycznych i sprawdzeń, oświadczenia kierownika budowy) oraz wszelkich innych prac nie objętych SWZ a koniecznych do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki w zakresie :1. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.2. Zdolność techniczna lub zawodowa:W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:1) wykonanych robót.Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:• dwie roboty budowlane zrealizowane w systemie „zaprojektuj i wybuduj” lub w tradycyjnym systemie „wybuduj” w ramach których wykonano roboty związane z budową lub rozbudową lub przebudową lub modernizacją dróg obejmujące wykonanie nawierzchni asfaltowej. Wymagana wartość wykonanych robót budowlanych wynosi minimum 400 000,00 zł brutto każda (czterysta tysięcy złotych).UWAGA!Do wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonanew sposób należyty.2) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:• Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowami w specjalności Inżynieryjnej drogowej oraz posiadający doświadczenie zawodowe, jako kierownik budowy/robót na min. jednej zakończonej inwestycji polegającej na z budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub modernizacji dróg obejmującą wykonanie nawierzchni asfaltowej.Do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 r. poz. 220) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach