Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Zakrzew

Gmina Zakrzew ogłasza przetarg

  • Adres: 26652 Zakrzew, Zakrzew 51
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 105 122 , fax. 486 105 143
  • Data zamieszczenia: 2018-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zakrzew
    Zakrzew 51
    26652 Zakrzew, woj. mazowieckie
    tel. 486 105 122, fax. 486 105 143
    REGON: 67022407700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Zakrzew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia przebudowa 4 dróg gminnych oraz budowa parkingu w miejscowości Bielicha. Zamówienie zostało podzielone na 5 części. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę dla wszystkich części. 1. Część I – Przebudowa drogi gminnej Zdziechów - Mleczków Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Zdziechów – Mleczków o długości 565,00m wraz z odwodnieniem. Nawierzchnia jezdni beton asfaltowy o pow. 2525,00m2. Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja budowlana oraz przedmiar robót. Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 24 miesięcznej rękojmi i gwarancji jakości na przedmiot zamówienia. 2. Część II - Przebudowa drogi gminnej Dąbrówka Nagórna - Kozinki Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej relacji Dąbrówka Nagórna – Kozinki na odcinku W1-W9 o długości L=856,00m. W przebudowie ujęto: roboty ziemne do wykonania koryta pod konstrukcję jezdni, rowów przydrożnych , przepustów i studni rewizyjnej z kręgów betonowych D =1200mm. Wykonanie podbudowy oraz nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o pow. 44492,50m2 i wykonanie powierzchni poboczy i zjazdów z kruszywa łamanego. Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja budowlana oraz przedmiar robót. Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 24 miesięcznej rękojmi i gwarancji jakości na przedmiot zamówienia. 3. Część III - Przebudowa drogi w miejscowości Wacyn ul. Srebrna Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej - ul. Srebrna w m. Wacyn, odcinek o długości 260,00m.W ramach przebudowy ujęto : roboty ziemne, roboty rozbiórkowe, wykonanie podbudowę oraz nawierzchni jezdni z kostki betonowej, wykonanie nawierzchni poboczy i zjazdów Powierzchnia z kostki betonowej 1648,40m 2. Odwodnienie drogi poprzez budowę kanału deszczowego o dł. 322,40m Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja budowlana oraz przedmiar robót. Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 24 miesięcznej rękojmi i gwarancji jakości na przedmiot zamówienia. 4. Część IV - Przebudowa drogi w m-ci Cerekiew ul. Radosna Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej wraz z budową odcinka rowu krytego w m. Cerekiew. Długość drogi L = 162,70m, długość odcinka rowu krytego 82,36m. Budowa oświetlenia ulicznego kablowego o dł,160m, 4 oprawy oświetleniowe na słupach. Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja budowlana oraz przedmiar robót. Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 24 miesięcznej rękojmi i gwarancji jakości na przedmiot zamówienia. 5. Cześć V- Budowa parkingu w miejscowości Bielicha Przedmiotem zamówienia jest budowa: Parkingu w m. Bielicha oznaczonego literami OKJP z kostki betonowej o powierzchni 822m2. Ciągu pieszego na działce nr 369/9 w m Bielicha z kostki betonowej o pow. 670m2, oraz rowu odwadniającego o pow. 130m2 wraz z wykonanie m trawników o pow. 425m2. Oświetlenia ciągu pieszego i parkingu o dł 223m. ilość lamp oświetleniowych 17, słupów 14. Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja budowlana oraz przedmiar robót. Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 24 miesięcznej rękojmi i gwarancji jakości na przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: Część I – 8000,00 zł (osiem tysięcy złotych) Część II - 10000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych) Część III - 8000,00 zł (osiem tysięcy złotych) Część IV – 3000,00 zł (trzy tysiące złotych) Część V- 5000,00zł ( pięć tysięcy złotych) Nr rachunku bankowego: 80 9147 0009 0021 6906 2000 0006. Zaleca się by w tytule przelewu podać część której wadium dotyczy. 2. Dopuszczalne formy wadium: Pieniądz (przelew na rachunek bankowy wskazany powyżej w ust. 1 przez zamawiającego); Poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; Gwarancje ubezpieczeniowe; Gwarancje bankowe; Poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.); - Dowód/ dokument potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona dopuszczoną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego zamawiającego. 4. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy - prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oświadczenia i dokumenty, które wykonawca składa wraz z ofertą: 1. Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej zgodny z załączonym przedmiarem robót. Kosztorys musi zawierać zestawienie elementów scalonych. W kosztorysie należy podać wskaźniki kosztorysowe tj. stawkę roboczogodziny, kosztów ogólnych od robocizny i sprzętu, zysku 2. Wykonawca wraz z ofertą składa – aktualne na dzień składania ofert – oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w SIWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu, zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych (dalej zwane BZP) stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: - nie podlega wykluczeniu oraz - spełnia warunki udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenia wykonawca składa się w formie pisemnej. Pozostałe dokumenty wskazane w niniejszej SIWZ wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, chyba że co innego wynika z niniejszej SIWZ. Oświadczenie stanowi zał. nr 2 do SIWZ 3. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia składają dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument winien być złożony w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, oświadczenie z ust. 2, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 5. Wykonawca, powołując się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust.2. 6. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentu, które określa w szczególności: 5.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 5.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 5.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 5.4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 7. Dowód wniesienia wadium: - dla prawnie dopuszczonych form wymienionych w rozdz. XI siwz (tj. za wyjątkiem formy pieniężnej) do oferty należy dołączyć oryginały właściwych dokumentów wniesionego wadium, - dla wadium wniesionego w pieniądzu – zaleca się dołączyć kserokopię dokonanego przelewu. 8. Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę do podejmowania czynności i zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach