Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Wisznia Mała

Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg

  • Adres: 55-114 Wisznia Mała, ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 127 025 , fax. 713 127 068
  • Data zamieszczenia: 2019-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
    ul. Wrocławska 9
    55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    tel. 713 127 025, fax. 713 127 068
    REGON: 93193489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Wisznia Mała
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanych pn: „Przebudowa dróg gminnych na terenie gm. Wisznia Mała” w ramach zadania: Zadanie nr 1*: Przebudowa drogi gminnej ul. Prostej w m. Ligota Piękna gm. Wisznia Mała Zadanie nr 2*: Przebudowa drogi gminnej ul. Łąkowej w m. Ozorowice gm. Wisznia Mała 2. Zakres zamówienia obejmuje: Zadanie nr 1* Przebudowę ul. Prostej w Ligocie Pięknej (od km 0+000,00 do km 0+348,07) w szczególności: a) Wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni drogi o szerokości 4,5 m tj.: • warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 – 6 cm; • podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0/31 mm (C90/3) stabilizowanego mechanicznie – 20 cm; • stabilizacja podłoża cementem o RM=2,5 MPa – 15 cm. b) Wykonanie nowych nawierzchni zjazdów o zmiennej szerokości tj: • Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 – 6 cm; • Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0/31,5 mm (C90/3) stabilizowanego mechanicznie – 20 cm; • Stabilizacja podłoża cementem o RM=2,5 Mpa – 10 cm. c) Wykonanie nowych nawierzchni poboczy o szerokości 0,5 m: • Pobocze z kruszywa łamanego 0/31,5 mm (C90/3) stabilizowane mechanicznie – 10 cm; d) Wykonanie nowej nawierzchni terenów zielonych/oczyszczonych rowów/reprofilowanych rowów: • Warstwa humusu obsianego mieszanką traw – 10cm. e) Wykonanie nowej konstrukcji umocnionych rowów: • Płyta ażurowa betonowych z otworami wypełnionymi podsypką cementowo-piaskową 1:3 • Podsypka cementowo-piaskowa 1:3 f) Przebudowa istniejącego przepustu o  400 mm i długości 6,3 na wysokości zjazdu z drogi wojewódzkiej. g) Wymiana przepustów po południowej stronie drogi. h) Przebudowa istniejącego słupa telekomunikacyjnego. i) Regulacja istniejących włazów i skrzynek ulicznych (wodociągowych i gazowych); j) obsługę geodezyjną inwestycji wraz z wykonaniem inwentaryzacją powykonawczą wykonanej sieci kanalizacji deszczowej; k) zorganizowanie i wykonanie niezbędnych prób, badań, odbiorów określonych w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych potwierdzających właściwą jakość wykonanych robót; Zadanie realizowane przy udziale środków z budżetu Województwa Dolnośląskiego Zadanie nr 2* Część I – Przebudowę drogi ul. Łąkowej - Zadanie realizowane przy udziale środków Funduszu Dróg Samorządowych Przebudowę ul. Łąkowej w Ozorowicach (od km 0+000,00 do km 0+355,73) w szczególności: 1) Wykonanie pposzerzenie drogi: • Warstwa ścieralna AC11S o gr. 5,0 cm; • Warstwa wyrównawcza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem o gr. 23cm • warstwa wyrównawcza z piasku o gr. 10cm 2) Wykonanie nawierzchnia drogi gminnej i zjazdu z drogi powiatowej • warstwa ścieralna AC11S o gr. 5,0 cm; • warstwa profilująca z mieszanki niezwiązanej z kruszywem o średniej gr. 7,0 cm ; 3) Wykonanie skrzyżowania z ul. Jodłową; 4) wykonanie obustronnych poboczy o szer. 0,75 cm; 5) Wykonanie elementów BRD: progi zwalniające wraz z oznakowaniem pionowym i poziomym - 3 kpl. 6) Wykonanie rowu chłonnego. 8) Wprowadzenie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem tym: montaż radarowego wyświetlacza prędkości wraz akumulatorem żelowym min. 10 ah Część II – Budowę oświetlenia drogowego 1) budowę linii oświetleniowej n.n. ok. 180mb 2) montaż szafki oświetleniowej z zegarem astronomicznym 3) montaż słupów stalowych h- 9m: L1/2; L2/2; L2/4; L2/6 na fundamencie –4 szt. 4) montaż opraw ledowych 38W – 4 szt. 5) montaż bednarki uziemiającej o przekroju min 100 mm2 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja przetargowa: Zadanie nr 1* 1). Dokumentacja projektowa a) Projekt wykonawczy pn.: „Przebudowa drogi wewnętrznej – ul. Prostej w Ligocie Pięknej” – branża drogowa, wykonany przez DROGTIM Adam Pawłucki, ul. Spokojna 14, 55-093 Kątna; b) Projekt Wykonawczy pn.: „Przebudowa sieci teletechnicznych Orange Polska S.A. w ramach zadania „Przebudowa drogi wewnętrznej – ul. Prosta w Ligocie Pięknej” c) Dokumentacja badań podłoża gruntowego określająca warunki gruntowo-wodne w podłożu ulicy Prostej w Ligocie Pięknej – wykonana przez Geotest-Wrocław usługi wiertnicze – Czesław Król, ul. Ciepła 12/11 Wrocław. d) Projekt tymczasowej organizacji ruchu – wykonany przez DROGTIM Adam Pawłucki, ul. Spokojna 14, 55-093 Kątna. 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (SST); 3) Przedmiar robót 4) SIWZ wraz z załącznikami. Zadanie nr 2* 1). Dokumentacja projektowa a) Projekt budowlany –Przebudowa drogi gminnej ul. Łąkowa w miejscowości Ozorowice”; b) Projekt stałej organizacji ruchu drogi gminnej ul. Łąkowa w miejscowości Ozorowice; c) Projekt budowlany i wykonawczy: Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Wisznia Mała w miejscowości Ozorowice opracowany przez ELWIBOR wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 989/17 z dnia 02.11.2017 r. wydaną przez Starostę Trzebnickiego 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (SST); 3) Specyfikacja drogowej oprawy LED 3) SIWZ wraz z załącznikami 4) Przedmiar robót UWAGA!! Zamawiający dołącza do niniejszej SIWZ przedmiary robót, jako materiał pomocniczy, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien sprawdzić ilości i charakter prac oraz dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlano-wykonawczym, a przedmiarem robót Zamawiający za właściwe uzna zakres robót oraz ich ilości zawarte w projekcie budowlano - wykonawczym. 4. Szczególne warunki realizacji zamówienia: 1). Wykonawca w trakcie realizacji robót będzie musiał umożliwić przejazd i dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie budowy. Wszelkie prace na i w bezpośrednim sąsiedztwie obiektów należy wykonać w uzgodnieniu z właścicielami lub administratorem tych obiektów. Prace na czynnych sieciach należy wykonywać pod nadzorem użytkownika tych sieci. 2). Wykonawca zobowiązany jest do opracowania oraz uzgodnienia tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy (dotyczy zadania nr 2) 3). Wykonawca wykona wszelkie niezbędne formalności związane z przyłączeniem wybudowanego oświetlenia do sieci Tauron w tym doprowadzi do zawarcia umowy dystrybucyjnej/ o dostawę energii elektrycznej oraz założy książkę obiektu oświetleniowego (dotyczy zadania nr 2). 4) Wykonawca jest odpowiedzialny za przejezdność i bezpieczeństwo ogólnodostępnego ruchu drogowego i pieszego prowadzonego po terenie budowy, zgodnie z zatwierdzoną organizacja ruchu. Wykonawca w czasie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do wykonania prac utrzymaniowych (na własny koszt) na czynnych ogólnodostępnych drogach i chodnikach przebiegających przez teren budowy. 5). Wykonawca w ramach wynagrodzenia skompletuje niezbędną dokumentację powykonawczą 6). Wykonawca będzie ponosić odpowiedzialność za ochronę instalacji i urządzeń podziemnych oraz zapewni ich właściwe oznakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem w czasie wykonywania robót. W przypadku nieprzewidzianych kolizji z istniejącymi sieciami uzbrojenia podziemnego wykonawca zgłosi fakt zamawiającemu i właścicielowi sieci celem uzyskania odpowiednich uzgodnień dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 7) Wykonawca dokona zgłoszenia rozpoczęcia robót gestorom sieci znajdujących w rejonie prowadzonych robót. W przypadku uszkodzenia urządzeń infrastruktury technicznej należy powiadomić niezwłocznie Zamawiającego, Inspektora nadzoru oraz gestorów sieci. Uszkodzenia naprawić na własny koszt. 8) Wykonawca dokona w imieniu Zmawiającego wszelkich niezbędnych formalności związanych z przestawieniem słupa telekomunikacyjnego przed gestorem sieci w tym. m.in.: dokona zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia robót, uzyska protokół odbioru robót itp. Wszelkie opłaty związane z prowadzeniem robót, nadzorem oraz uzyskaniem protokołu odbioru ponosi Wykonawca ( dotyczy zadania nr 1) 9). Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej budowy, łącznie z geodezją inwentaryzacją powykonawczą wszystkich robót, sporządzenia mapy powykonawczej w tym ewentualnej aktualizacji w ewidencji gruntów i budynków sposobu użytkowania gruntu objętego inwestycją. 10). Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach: Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. wyrobach budowlanych (j.t. Dz. U. z 2019 r., poz. 266) oraz Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2018 poz. 1202 ze zm.) 11). Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych, zgodnie z uzgodnieniami, technologią wskazaną w opisie, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (SST) do SIWZ). 12) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 13) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy kosztorysu, o którym mowa w § 7 ust. 3 pkt. 24). 14) Wykonawca zobowiązany jest ustanowić we własnym zakresie osobę sprawującą nadzór nad realizacją robót posiadającą odpowiednie uprawniania wymagane odrębnymi przepisami prawa wystarczające do sprawowania funkcji kierownika robót/budowy . 15) Okres gwarancji: min. 48 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: 1). Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 2). Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeśli dotyczy) a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy). 3). Dokumenty i oświadczenia wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich (jeśli dotyczy) 1. Pisemne zobowiązanie (oryginał) podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJACEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach