Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Wiązownica

Wójt Gminy Wiązownica ogłasza przetarg

  • Adres: 37-522 Wiązownica, Wiązownica 208
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 622-36-31
  • Data zamieszczenia: 2016-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Wiązownica
    Wiązownica 208 208
    37-522 Wiązownica, woj. podkarpackie
    tel. 016 622-36-31
    REGON: 00055167400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazownica.regiony.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Wiązownica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym o nazwie: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Wiązownica. W ramach przedmiotowego zamówienia gruntownej przebudowie zostaną poddane drogi gminne o nawierzchniach tłuczniowych, kamiennych, betonowych lub żużlowych. Przebudowa nawierzchni dróg będzie polegała na oczyszczeniu istniejącej warstwy konstrukcyjnej, wyrównaniu nawierzchni, wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 o grubości warstwy ścieralnej 3-4 cm. oraz robót wykończeniowych dot. uzupełnienia i utwardzenia poboczy drogi. 2. Przedmiot zamówienia został na 5 odrębnych części (zadań). Część Nr 1 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Piwoda, dz. nr ewid. 1016 (w obrębie Domu Kultury i Zespołu Szkół) -mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, -oczyszczenie warstwy konstrukcyjnej istniejącej nawierzchni, -skropienie istniejącej nawierzchni emulsją w ilości 0,6 kg/m2, -wyrównanie istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,5 warstwa gr.2cm -wyrównanie istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,5 warstwa gr.3cm -wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5, grubość warstwy 10 cm. -wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 3 cm. -wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm. -uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm. Część Nr 2 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Szówsko, dz. nr ewid. 2888, 2968, 2965/2, 2964/2, 2973/1 (ul. Wola i Wyszyńskiego) -mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gruntach kat. I-IV -wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5, grubość warstwy 5 cm. -wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5, grubość warstwy 7 cm. -wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm. -uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm. -uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm. Część Nr 3 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wiązownica, dz. nr ewid. 520, 518/1, 518/2, 519/1 -mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gruntach kat. I-IV -wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5, grubość warstwy 5 cm. -wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5, grubość warstwy 7 cm. -wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm. -uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm. -uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm. Część Nr 4 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wiązownica, dz. nr ewid. 422,400,127,91 -mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gruntach kat. I-IV -wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5, grubość warstwy 5 cm. -wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm. -uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm. -uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm. Część Nr 5 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Radawa, nr ew. dz. 28 (Baty) -mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gruntach kat. I-IV, -wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość warstwy 10 cm. -wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm -ustawienie obrzeży chodnikowych o wym. 8x25 cm. na ławie betonowej (okrąg o śr. 6 m.) -uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm. -uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm. 3. Podstawowe warunki prowadzenia i wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia: -wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot Umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robot oraz wiedzą techniczną. -wykonawca zobowiązany jest do organizacji placu budowy i urządzenia i oznakowania , jeżeli jest to niezbędne. -wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robot oraz wiedzą techniczną. -sporządzenie i przedłożenie Zamawiającemu, przed rozpoczęciem robot, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 21a ust. 3 Prawa budowlanego), tablicy informacyjnej i ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 45 ust. 4 Prawa budowlanego tekst jednolity Dz.U. z 2013, poz.1409) - jeden egz. planu bioz należy przekazać Zamawiającemu. -w przypadku uszkodzenia istniejących mediów Wykonawca będzie zobowiązany do naprawienia szkód lub wyrównania strat na podstawie kalkulacji powykonawczej sporządzonej przez poszkodowanego użytkownika bądź Właściciela. -wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243 z późniejszymi zmianami) ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów i ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150). - w cenie ryczałtowej Wykonawca ma obowiązek uwzględnić miejsce, odległość, koszt wywozu, utylizacji i składowania odpadów. - wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie działania lub zaniechania własne, swoich pracowników oraz podmiotów, którymi się posługuje lub przy pomocy których wykonuje przedmiot umowy. -wykonawca ma obowiązek zgłosić Zamawiającemu wykonanie robot zanikających i ulegających zakryciu, przed ich zakryciem, celem odbioru. -wykonawca ma obowiązek zgłosić gotowość do odbioru przedmiotu Umowy i uczestniczyć w odbiorze. -w dniu pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu faktu wykonania przedmiotu umowy i gotowości do odbioru Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie dokumenty potrzebne do odbioru końcowego, umożliwiające ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 4. Jeżeli w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych lub SIWZ przedmiot zamówienia określono przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie materiałów, to Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Posługiwanie się przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania i ma wyłącznie charakter przykładowy. Pod pojęciem materiałów lub urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały lub urządzenia zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych. Zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane i związane z tym usługi i dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych (materiały i urządzenia równoważne) zobowiązuje wykonawcę do wskazania w ofercie nazw, typów i specyfikacji tych materiałów i urządzeń, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Wszystkie materiały budowlane powinny odpowiadać normom i posiadać atesty ITB itp. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. -Przedmiar robót Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, co oznacza że wykonawca może złożyć ofertę na wybrane odrębne części zamówienia lub na cały zakres zamówienia. Każda część zamówienia stanowić będzie przedmiot odrębnego postępowania i oceny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451120000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w kwocie odpowiadającej danej części zamówienia: - część Nr 1 w kwocie 900 zł. - część Nr 2 w kwocie 3 000 zł. - część Nr 3 w kwocie 1 200 zł. - część Nr 4 w kwocie 3 500 zł. - część Nr 5 w kwocie 600 zł. 2) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach w art. 45 ust. 2 ustawy Pzp, tj. 1) w pieniądzu; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275 oraz z 2007 r. z e zmianami). 3) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4) Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w BS Jarosław o/Wiązownica, numer konta 56 9096 1014 2002 1400 0202 0001 5) W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku zamawiającego. 6) W przypadku wniesienia wadium formie innej niż w pieniądzu - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Wiązownica, w kasie Urzędu pok. nr 44 II p. a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 7) W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego ze wspólników uważa się za wniesione prawidłowo. 8) Brak wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 9) Zwrotu i zatrzymania złożonego wadium przetargowego zamawiający dokona zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiazownica.com lub www.bip.wiazownica.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach