Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Szelków

GMINA SZELKÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 06-220 Stary Szelków, 39
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297176001
  • Data zamieszczenia: 2023-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SZELKÓW
    39
    06-220 Stary Szelków, woj. mazowieckie
    tel. 297176001
    REGON: 550668373
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szelkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Szelków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Szelków”.Zamówienie obejmuje: „Przebudowę drogi gminnej w miejscowości Chrzanowo”.Zadanie obejmuje przebudowę drogi gminnej w miejscowości Chrzanowo na odcinku 1.275,00 m, realizowane w ramach dofinansowania ze środków finansowych budżetu Województwa Mazowieckiego w zakresie budowy i modernizacji dróg dojazdowych do gruntów rolnych. Zakres zamówienia obejmuje:• roboty pomiarowe,• obustronne ścięcie poboczy na szerokości 1,00 metra,• oczyszczenie istniejącej powierzchni bitumicznej i skropienie emulsją asfaltową przed ułożeniem warstwy wyrównawczej, • warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego gr. 3 cm na szerokości 4,6 metra,• oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową powierzchni bitumicznej przed ułożeniem warstwy ścieralnej,• warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm na szerokości 4,5 metra, • obustronne umocnienie poboczy kruszywem łamanym gr. 7 cm na szerokości 0,75 metra (strona prawa i lewa),• regulacja zaworów wodociągowych- 3 szt. „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Nowy Szelków, dz. nr ew. 112”Zakres zamówienia obejmuje:• roboty pomiarowe,• obustronne ścięcie poboczy na szerokości 0,75 metra,• wykop pod poszerzenie podbudowy na szerokości 0,50 metra gł. 20 cm, • podbudowa z kruszywa łamanego na poszerzeniu jezdni gr. 20 cm,• oczyszczenie istniejącej powierzchni bitumicznej i skropienie emulsją asfaltową przed ułożeniem warstwy wyrównawczej, • warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego gr. 4 cm na szerokości 4,10 metra,• oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową powierzchni bitumicznej przed ułożeniem warstwy ścieralnej,• warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm na szerokości 4,0 metrów, • obustronne umocnienie poboczy kruszywem łamanym gr. 10 cm na szerokości 0,50 metra. Szczegółowy zakres zamówienia, zawierający zakres wszystkich robót do wykonania w ramach zamówienia, zawierają przedmiary robót załączone do SWZ. Organizacja robót, właściwych zabezpieczeń na czas prowadzonych robót, obsługa geodezyjna (o ile będzie wymagana), dozór materiałów, urządzeń i sprzętu należy do obowiązków wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100).2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 14 września 2022 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2022 poz. 2080).5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:79 1500 1588 1215 8005 0952 0000z dopiskiem „Wadium –GGKŚZPI.271.11.2023”6. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli najpóźniej w terminie jego wniesienia, określonym w ust. 2, zostanie uznany rachunek bankowy Zamawiającego na kwotę wadium.7. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.8. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4 pkt 2–4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.9. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art.98 ust. 6 ustawy Pzp.10. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu w wypłacenie wadium.11. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach i w trybie art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej :Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:A) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości min. 400.000,00 złotych brutto, w zakres którego wchodziło m.in. wykonanie nawierzchni asfaltowej drogi, wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których robota ta została wykonana oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,B) dysponuje osobami, które będą wykonywać zamówienie, lub że będzie dysponował przy wykonywaniu zamówienia, przedstawiając dodatkowo pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób:- Kierownik budowy - minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.Uwaga:1) Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.2) W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016, poz. 65).3) Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach