Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Solec nad Wisłą- etap I

Gmina Solec nad Wisłą ogłasza przetarg

  • Adres: 27-320 Solec nad Wisłą, ul. Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3761266, 3761257 , fax. 483 761 266
  • Data zamieszczenia: 2020-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Solec nad Wisłą
    ul. Rynek 1
    27-320 Solec nad Wisłą, woj. mazowieckie
    tel. 48 3761266, 3761257, fax. 483 761 266
    REGON: 54530800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.solec.pl, www.solec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Solec nad Wisłą- etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy nawierzchni dróg gminnych. Zakres zamówienia został podzielony na dwie części, którym odpowiadają niżej opisane odcinki dróg. Część 1. Przebudowa drogi gminnej nr ew. 19 w Glinie (Kielochówka) na długości 500 mb. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - roboty pomiarowe na długości 500 mb, - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym gr. 15 cm po zagęszczeniu, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – asfaltowych, warstwa wyrównawczo - wiążąca AC16P, grubość 4 cm po zagęszczeniu, - wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno – asfaltowej po zagęszczeniu dla ruchu KR-1/2 AC 8S, grubość warstwy ścieralnej 4 cm po zagęszczeniu, - uzupełnienie i wyprofilowanie obustronnych poboczy materiałem kamiennym ( mieszanką sortowaną 0/31,5) grubości 8 cm i szerokości 50 cm, - wykonanie zjazdów do posesji z mieszanki sortowanej 0/31,5 o grubości 20 cm – 15 sztuk, - ustawienie oznakowania drogowego pionowego w ilości 3 szt.: A-7, A-6b, A-6c. Długość odcinka 500 mb, szerokość nawierzchni 3,0 m. Część 2. Przebudowa drogi gminnej Nr 190615W w miejscowości Zemborzyn Pierwszy na długości 990 mb. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - roboty pomiarowe na długości 990 mb., - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubości 10 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego –tłuczniem kamiennym sortowanym dolomitowym 0-31,5 mm, gr. 20 cm, - wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego tłuczniem kamiennym sortowanym dolomitowym 0,31,5 gr. 10 cm , - wykonanie poboczy z gruntu rodzimego grubość warstwy do 30 cm. Długość odcinka 990 mb, szerokość nawierzchni 3,50 m. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac towarzyszących, oraz robót tymczasowych koniecznych do uwzględnienia: - organizacja i zabezpieczenie placu budowy, oznakowanie drogi, - prowadzenie dziennika budowy, - likwidacja placu budowy, wywóz odpadów, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, na którym będą prowadzone roboty budowlane oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna zostanie dokonana na koszt własny wykonawcy (wizja lokalna nie jest obowiązkowa). 2. Szczegółowy sposób wykonania przedmiotu zamówienia określono w załącznikach do SIWZ: 1) projekcie technicznym (część 1.), 2) szczegółowych specyfikacjach technicznych, 3) przedmiarach robót (pomocniczo), 4) wzorze umowy. Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie w zakresie opisanym w SST. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.1 Roboty będące przedmiotem umowy należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją techniczną oraz obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 2.2 Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane. Wszystkie materiały i urządzenia powinny posiadać stosowne atesty, certyfikaty bezpieczeństwa i świadectwa zgodności. 2.3 Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. 2.4 Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie prób, sprawdzeń i badań, uzyskiwanie warunków, zgód i opinii niezbędnych do wykonywania robót. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, na którym będą prowadzone roboty budowlane oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna zostanie dokonana na koszt własny wykonawcy (wizja lokalna nie jest obowiązkowa).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ - załącznik nr 2 do SIWZ – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp, o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 i art. 24 ust. 5 w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ - załącznik nr 3 do SIWZ – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia; 4) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) -załącznik Nr 7 do SIWZ, 5) dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców, którzy nie podlegają wpisowi do w/w rejestrów w formularzu ofertowym należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument lub dołączyć do oferty dokumenty wskazujące na uprawnienia do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenia niniejszych dokumentów w na język polski 6) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty), a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, 7) zestawienie zaproponowanych rozwiązań równoważnych (jeśli dotyczy), 8) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie (pkt 2 i 3) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach