Przetargi.pl
„Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Repki”

Gmina Repki ogłasza przetarg

  • Adres: 08-307 Repki, ul. Parkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 875 029 , fax. 257 875 066
  • Data zamieszczenia: 2020-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Repki
    ul. Parkowa 7
    08-307 Repki, woj. mazowieckie
    tel. 257 875 029, fax. 257 875 066
    REGON: 71158205500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.repki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Repki”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Repki” w skład którego wchodzi wykonanie przebudowy następujących odcinków dróg gminnych: 1.1 Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Rogów ( działka nr 635) o długości ok 80 m która polega na wykonaniu następujących robót: a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych wraz ze wznowieniem granic pasa drogowego dla celów realizacji przebudowy drogi wraz z kosztami sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej wykonanych robót - 0,080 km b) Profilowanie podłoża drogi równiarką- 320,00 m 2 c) Wykonanie robót ziemnych koparką w gr. kat. III z transp. urobku na odl. do 1 km sam. samowyład. z wbudowaniem w nasyp lub na odkład – 56,80 m3 d) Dolna warstwa podbudowy jezdni z kruszywa łamanego 0/31,5 grubości 20 cm- 264,00 m2 e) Warstwa ścieralna grubości 5 cm z mieszanki mineralno asfaltowej AC11S 50/70 KR 1-2 - 249,60 m2 f) Pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 grubości 10 cm- 40,00 m2 g) Wykonanie oznakowania drogi 1.2 Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Kobylany -Skorupki a) Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kobylany –Skorupki o długości 0,135 km ( dz nr 125 i 136) w skład której wchodzi: - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych wraz ze wznowieniem granic pasa drogowego dla celów realizacji przebudowy drogi wraz z kosztami sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej wykonanych robót- 0,135 km - Profilowanie podłoża drogi równiarką- 675,00 m 2 - Wykonanie robót ziemnych koparką w gr. kat. III z transp. urobku na odl.do 1 km sam. samowyład.z wbudowaniem w nasyp lub na odkład - 287,49 m3 - Warstwa odcinająca z pospółki grub.15 cm- 644,46 m2 - Dolna warstwa podbudowy jezdni z kruszywa łamanego 0/31,5 grubości 20 cm- 644,46 m2 - Warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralno- asfaltowej AC16 W 50/70 KR 1-2 grubości średnio 4 cm - Warstwa ścieralna grubości 4 cm z mieszanki mineralno asfaltowej AC11S 50/70 KR 1-2 600,96 m2 - Pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 grubości 20 cm- 155,00 m2 b) Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kobylany –Skorupki o długości 0,150 km ( dz nr 127) w skład której wchodzi : - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych wraz ze wznowieniem granic pasa drogowego dla celów realizacji przebudowy drogi wraz z kosztami sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej wykonanych robót- 0,150 km - Profilowanie podłoża drogi równiarką- 900,00 m 2 - Wykonanie robót ziemnych koparką w gr. kat. III z transp. urobku na odl.do 1 km sam. samowyład.z wbudowaniem w nasyp lub na odkład – 324,19 m3 - Warstwa odcinająca z pospółki grub.15 cm- 646,98 m2 - Dolna warstwa podbudowy jezdni z kruszywa łamanego 0/31,5 grubości 20 cm- 646,98 m2 - Warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralno- asfaltowej AC16 W 50/70 KR 1-2 grubości średnio 4 cm -66,58 Mg - Warstwa ścieralna grubości 4 cm z mieszanki mineralno asfaltowej AC11S 50/70 KR 1-2 615,48 m2 - Regulacja pionowa pokryw zaworów wodocagowych-2 szt -Pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 grubości 20 cm- 286,50 m2 - Krawężniki najazdowe o wymianach 15x22 z wykonaniem ławy z oporem z betonu c12/15- 90 m - Wykonanie oznakowania drogi 1.3 Przebudowa dróg wewnętrznej w miejscowości Wasilew Szlachecki które polega na umocnieniu pobocza i skarpy drogi gminnej a w skład której wchodzi : a) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne wykonywane ręcznie 160,00 m2 b) Podbudowa z mieszanki betonowej C 8/10 grubości 15 cm - podłoże pod schody - 80,50 m2 c) Ustawienie obrzeży betonowych szarych 8x30 z wpustem - 258,00 m d) Wykonanie stopni z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm - 28,46 m2 e) Poręcz ochronna sztywna z rur ocynkowanych z pochwytem Ø 40x3 i przeciągiem Ø 25x2 oraz słupkami (szt 34) z rur Ø 40x3 w rozstawie co 90 cm zakotwionych w fundamencie Ø 25 cm x 110 cm z betonu C 12/15, zlokalizowana po stronie prawej schodów- 31,00 m f) Podbudowa z mieszanki betonowej C 8/10 grubości 15 cm - podłoże pod ściek - 24,60 m2 g) Ustawienie obrzeży betonowych szarych 8x30 na ławie betonowej z oporem -41,00 m h) Ścieki z elementów betonowych 60x15- 41,00 m i) Profilowanie i zagęszczanie skarp nasypu i wykopu wykonywane ręcznie-124,00 m2 1.4 Odbudowa istniejącej nawierzchni bitumicznej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Ostrowiec „ a w skład której wchodzi : a) Oczyszczenie nawierzchni bitumicznej – 5 397,20 m2 b) Skropienie podbudowy bitumicznej emulsją asfaltową pod warstwę wyrównawczą - 5397,20 m2 c) Warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 W 50/70 KR1-2 – 429,08 Mg d) Warstwa ścieralna grubości 4 cm z mieszanki mineralno asfaltowej AC 11 S 50/70 KR 1-2- 5 240,00 m2 e) Pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5 grubości 7 cm- 1 965,00 m2 2 Szczegółowy zakres prac obejmują Przedmiary robót - Załącznik nr 8a; 8b; 8c; 8d, 8e do SIWZ i Opis Techniczne - załącznik nr 9a; 9b; 9c; 9d; 9e do SIWZ 3 W sprawach nie uregulowanych w ww. dokumentach należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm państwowych, branżowych, przepisów prawa budowlanego oraz sztuki inżynierskiej. 4.Zatrudnienie na umowę o pracę Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Roboty związane z wykonaniem nawierzchni 4.1 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4.2 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.4 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;) • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4.3. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.4 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej 2 000,00zł. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.4 czynności. 4.4 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5 Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia lub odstąpienia od umowy , jeżeli środki na sfinansowanie w/w zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Wykonawcy z tego tytułu nie będzie przysługiwać odszkodowanie. 6 W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także wykonać: - uporządkowanie pasa drogowego po wykonanych robotach - wykonanie operatu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanych robót (koszty te należy uwzględnić w cenie ofertowej) jeżeli zachodzi konieczność jej wykonania - Wykonawca robót jest zobowiązany również do opracowania projektu organizacji ruchu na czas robót na koszt własny. Wykonawca jest ponadto zobowiązany do wykonania i utrzymania na własny koszt wykonanego oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po robotach i powinien to uwzględnić w cenie ofertowej. Przed przystąpieniem do robót - w dniu przekazania terenu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (zgodnie z obowiązującymi przepisami). - Roboty budowlane objęte zamówieniem wykonać należy zgodnie ze sztuką budowlaną, przedmiarem robót, dokumentacja budowlaną, wytycznymi określonymi w SIWZ, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej, przedmiarach opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: tysiąc i 00/100 zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ b) kosztorys ofertowy c) zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy d) potwierdzenie wniesienia wadium e) pełnomocnictwo ( jeżeli dotyczy) UWAGA: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.3 a-c) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.4 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt 5.4 SIWZ stosuje się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach