Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Pomiechówek, w podziale na dwie Części zamówienia

Gmina Pomiechówek ogłasza przetarg

  • Adres: 05180 Pomiechówek, ul. Szkolna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 652 724 , fax. 22 765-27-10
  • Data zamieszczenia: 2018-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pomiechówek
    ul. Szkolna
    05180 Pomiechówek, woj. mazowieckie
    tel. 227 652 724, fax. 22 765-27-10
    REGON: 54659000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Pomiechówek, w podziale na dwie Części zamówienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Pomiechówek, w podziale na dwie Części zamówienia, tj.: 1) Część nr 1 pn.: Przebudowa ul. Sportowej w miejscowości Pomiechówek 2) Część nr 2 pn.: Przebudowa dróg gminnych w m. Pomiechówek, w podziale na sześć zadań, tj.: a) Zadanie nr 1 pn. Przebudowa ul. Wojska Polskiego w m. Pomiechówek b) Zadanie nr 2 pn. Przebudowa ul. Środkowej w m. Pomiechówek c) Zadanie nr 3 pn. Przebudowa ul. Wierzbowej w m. Pomiechówek d) Zadanie nr 4 pn. Przebudowa ul. Akacjowej w m. Pomiechówek e) Zadanie nr 5 pn. Przebudowa ulicy (działka nr ew. 1659) w m. Pomiechówek f) Zadanie nr 6 pn. Przebudowa ulicy (działka nr ew. 1612 i 1613) w m. Pomiechówek Uwaga: Materiały drogowe, tj. kruszywo, kostka betonowa, krawężniki betonowe i obrzeża betonowe oraz elementy oświetlenia drogowego, tj. fundamenty pod słupy oświetleniowe zapewnia Zamawiający (materiały te zostały oznaczone w przedmiarach robót zapisem „UWAGA: obrzeża/kruszywo/kostkę/stopy fundamentowe zapewnia Zamawiający, transport po stronie Wykonawcy z odległości do 10km od miejsca realizacji zadania”), natomiast materiały, tj. np. studnie chłonne, podsypka piaskowa oraz elementy oświetlenia drogowego, tj. kabel przy których nie ma powyższej uwagi, zapewnia Wykonawca we własnym zakresie. Transport materiałów drogowych oraz elementów oświetlenia drogowego, które zapewnia Zamawiający Wykonawca winien zapewnić we własnym zakresie, tj. transport z odległości do 10 km od miejsca realizacji zadania. 2. Szczegółowo Opis Przedmiotu Zamówienia zgodnie z podziałem przedmiotu zamówienia na Części, opisanym w Rozdziale III ust. 1 SIWZ, określony został w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści również „SIWZ” lub „specyfikacją”. 3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45233140-2, 45100000-8 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Tom II SIWZ, zgodnie z podziałem przedmiotu zamówienia na Części. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób: 1) Działając na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, tj.: a) w zakresie Części nr 1: roboty brukarskie, b) w zakresie Części nr 2: roboty brukarskie. 2) Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Tomie II SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) w zakresie Części nr 1, 2) 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) w zakresie Części nr 2, przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy numer: 38 8011 0008 0020 0200 0273 0003, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr WIZP.271.1.2018 pn. Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Pomiechówek – w zakresie Części nr ____”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie a jego kopia w ofercie. 6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji winno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 7. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać: Gminę Pomiechówek, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 10. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w Rozdziale XI ust. 3 niniejszej SIWZ rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 11. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 12. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór treści oświadczenia został zamieszczony w Rozdziale 3 Tomu I niniejszej SIWZ (Formularz 3.4.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach