Przetargi.pl
„Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Opole Lubelskie” CZĘŚĆ I - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Jankowa – Pomorze CZĘŚĆ II – Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Wrzelowiec oraz Wandalin - Widły CZĘŚĆ III – Przebudowa drogi stanowiącej łącznik pomiędzy ul. Zagrody a ul. Rybacką w Opolu Lubelskim

Gmina Opole Lubelskie ogłasza przetarg

  • Adres: 24300 Opole Lubelskie, ul. Lubelska
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. 81 827 72 01 , fax. 81 827 72 00
  • Data zamieszczenia: 2017-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opole Lubelskie
    ul. Lubelska 4
    24300 Opole Lubelskie, woj. brak
    tel. 81 827 72 01, fax. 81 827 72 00
    REGON: 43102002600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umopolelubelskie.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Opole Lubelskie” CZĘŚĆ I - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Jankowa – Pomorze CZĘŚĆ II – Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Wrzelowiec oraz Wandalin - Widły CZĘŚĆ III – Przebudowa drogi stanowiącej łącznik pomiędzy ul. Zagrody a ul. Rybacką w Opolu Lubelskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Opole Lubelskie. 2. Przedmiot zamówienia jest dzielony na części. Zamawiający dzieli niniejsze zamówienie na następujące części: 1) CZĘŚĆ I - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Jankowa – Pomorze Zakres robót obejmuje na odcinku od km 0+000 do km 1+227,00 oraz od km 1+424,15 do km 2+100,00 (ETAP 1): - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (warstwa górna) gr. 15 cm na istniejącej podbudowie z kruszywa łamanego 10-15 cm, - wykonanie warstwy wiążącej grubości 3 cm z betonu asfaltowego gr. 3 cm, - wykonanie warstwy ścieralnej grubości 4 cm z betonu asfaltowego., - wykonanie oznakowania pionowego drogi, - wykonanie poboczy ziemnych obustronnie. 2) CZĘŚĆ II – Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Wrzelowiec oraz Wandalin – Widły Zakres robót obejmuje: a) przebudowa drogi w m. Wandalin – Widły na odcinku od km 0+000 do km 0+643,00 dz. nr ew. 2078: - wykonanie warstwy wiążącej grubości 3 cm z betonu asfaltowego na istniejącej podbudowie ok. 20 cm, - wykonanie warstwy ścieralnej grubości 4 cm z betonu asfaltowego, - umocnienie poboczy kruszywem z zagęszczeniem mechanicznym śr. gr. 10 cm - przebudowa zjazdów, - wykonanie oznakowania pionowego drogi. b) Przebudowa dróg gminnych w m. Wrzelowiec (ul. Krzywa od km 0+000 do km 0+239,00; ul. Cicha – odc. A od km 0+000,00 do km 0+048,00, odc. B od km 0+000,00 do km 0+122,5) dz. nr ew. 832, 822, 834, 986. - wykonanie warstwy podbudowy – w-wa dolna z kruszywa łamanego z zagęszczeniem mechanicznym średniej grubości 15 cm na istniejącej podbudowie ok. 10-15 cm, - wykonanie warstwy podbudowy – w-wa górna z kruszywa łamanego z zagęszczeniem mechanicznym średniej grubości 8 cm, - wykonanie warstwy wyrównawczej grubości 3 cm z betonu asfaltowego z asfaltem, - wykonanie warstwy ścieralnej grubości 4 cm z betonu asfaltowego z asfaltem, - pobocza z kruszywa łamanego stabilizowane mechanicznie śr. gr. 15 cm obustronnie - wykonanie oznakowania pionowego dróg. 3) CZĘŚĆ III – Przebudowa drogi stanowiącej łącznik pomiędzy ul. Zagrody a ul. Rybacką w Opolu Lubelskim Zakres robót obejmuje: a) przebudowa drogi na odcinku 252,50 mb, dz. nr ew. 1132/1: -roboty ziemne - wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego gr. 10 cm, - warstwa stabilizacji piasku cementem gr. 10 cm, - piasek stabilizowany cementem w betoniarce gr. 10 cm, - podsypka cementowo – piaskowa gr. 3 cm, - kostka brukowa wibroprasowana szara behaton na podsypce cementowo – piaskowej gr. 8 cm., 3. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje dokumentacja projektowa, stanowiąca załączniki do SIWZ, przedmiary robót, projekty organizacji ruchu drogowego. 4. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. W takiej sytuacji Wykonawca: a) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; b) w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane, nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca będzie zawiadamiał zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy prawo zamówień publicznych. c) Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy. d) Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w Części III SIWZ w tym prac fizycznych oraz operatorów sprzętu, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: - dla CZĘŚCI I – 10.000,00 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych brutto), - dla CZĘŚĆI II – 10.000,00 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych brutto), - dla CZĘŚCI III – 2.000,00 zł brutto (słownie: dwa tysiące złotych brutto). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2016 r. poz. 359). 6) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP S.A. Nr konta: 76 1020 3235 0000 5002 0007 4336 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski w Opolu Lubelskim, ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie w Punkcie Obsługi Klienta na parterze Urzędu Miejskiego w Opolu Lubelskim lub dołączyć do oferty. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; - Do oferty prosimy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (np. dokumenty rejestrowe itp).; -Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach