Urząd Gminy w Maciejowicach ogłasza przetarg
- Adres: 08-480 Maciejowice, ul. Rynek
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 6832031
- Data zamieszczenia: 2020-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Maciejowicach
ul. Rynek 7
08-480 Maciejowice, woj. mazowieckie
tel. 25 6832031
REGON: 54432600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.maciejowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Maciejowice - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Maciejowice: Postępowanie podzielone jest na dwie części. Część 1. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Topolin. Długość drogi 390 m. Zakres robót obejmuje wykonanie: - robót przygotowawczych, - podbudowy, - nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, - poboczy. Szczegółowy zakres robót określono w przedmiarze robót. Część 2. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Tyrzyn. Długość drogi 435 m. Zakres robót obejmuje wykonanie: - robót przygotowawczych, - podbudowy, - nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, - poboczy, - oznakowania. Szczegółowy zakres robót określono w przedmiarze robót. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty w niniejszym postępowaniu można składać w odniesieniu do wszystkich części. 3. Na podstawie art 29 ust 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby niżej wymienione czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wykonywały osoby, które będą zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę (w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców) za wynagrodzeniem na podstawie umowy o pracę określonej w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) - wykonywanie nawierzchni - min. 1 pracownik fizyczny, min. 1 operator maszyn budowlanych. 1) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4. Wymagania jakościowe i materiałowe. 1. Do wykonania zamówienia wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń w pierwszym gatunku, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarze robót. 2. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji technicznej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SIWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji technicznej i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”. 3. Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu gdy będą one potrzebne do robót, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru. 5. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.31.40-2 Roboty drogowe - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium: Dla części nr 1 w wysokości - 1 000,00 zł, słownie jeden tysiąc złotych Dla części nr 2 w wysokości - 1 000,00 zł, słownie: jeden tysiąc złotych w terminie do 06.03.2020 r. do godziny 1100 w następujących formach: o pieniądzu o poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, o gwarancjach bankowych, o gwarancjach ubezpieczeniowych, o poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz.1804 oraz z 2015 r. poz.978 i 1240); 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 45 9217 0001 0030 0445 2000 0060 z dopiskiem nazwy zadania dla poszczególnych części. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Zamawiający uzna prawidłowy termin jego wniesienia jako datę uznania na rachunek Zamawiającego (datę wpływu na konto Zamawiającego), a nie datę dokonania polecenia przelewu. 3. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje odrzucenie Wykonawcy zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Jeżeli wystąpią okoliczności opisane w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zatrzyma wadium. UWAGA: WADIUM WNIESIONE W INNYCH FORMACH NIŻ PIENIĄDZ MUSI BYĆ WNIESIONE W FORMIE ORYGINAŁU. ZAMAWIAJĄCY NIE AKCEPTUJE KOPII POŚWIADCZONEJ ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Wypełniony i podpisany formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ 2). Kosztorys ofertowy wykonany na podstawie przedmiaru robót metodą kalkulacji uproszczonej, który będzie miał charakter pomocniczy i informacyjny. 3). Zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów (jeżeli dotyczy), 4). Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Oferenta w postępowaniu o zamówienie publiczne lub do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 5). W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (np. umowę konsorcjum). 6). Potwierdzenie wpłaty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi w Przylocie, gm. Warka w ramach zadania: „Przebudowa dróg na terenie gminy Warka„
Dodano: 2024-04-16 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3403W (ul. Mickiewicza w Pułtusku) w zakresie budowy stanowisk postojowych
Dodano: 2024-04-15 - Utrzymanie i remonty dróg gminnych na terenie Dzielnicy Praga-Północ w Warszawie.
Dodano: 2024-04-12 - „Remont drogi wojewódzkiej nr 580 od km 14+070 do km 19+640”. – nr postępowania 032/24
Dodano: 2024-04-10 - "Przebudowa dróg powiatowych na terenie miasta Sokołów Podlaski i gminy Ceranów".
Dodano: 2024-04-10 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3768W Rempin - Golejewo
Dodano: 2024-04-04 - Remont drogi gminnej w miejscowości Żaków, gmina Siennica
Dodano: 2024-03-28 - Budowa i przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w mieście Węgrów
Dodano: 2024-03-27 - Remont ul. Słonecznej w Kątach
Dodano: 2024-03-25 - Przebudowa drogi w Przylocie, gm. Warka w ramach zadania: „Przebudowa dróg na terenie gminy Warka„
Dodano: 2024-03-22