Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Gać

Gmina Gać ogłasza przetarg

  • Adres: 37207 Gać, Gać
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 411 429 , fax. 166 411 429
  • Data zamieszczenia: 2017-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gać
    Gać 275
    37207 Gać, woj. podkarpackie
    tel. 166 411 429, fax. 166 411 429
    REGON: 65090064800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gac.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Gać
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę trzech dróg na terenie Gminy Gać: droga gminna nr 110573R w miejscowości Dębów zakres prac: • Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych na długości 730 m • Mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości 10 cm, w ilości 728 m2 • Wyrównanie podłoża istniejącej warstwy bitumicznej o średniej grubości 4 cm, przez frezowanie na zimno – przy dowiązaniu do istniejącej drogi powiatowej, w ilości 60 m2 • Wykonanie wykopów mechanicznie w gruntach kategorii I-V, z transportem urobku (miejsce odkładu gruntu do 3 km) w ilości 253,34 m3 • Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, warstwa dolna o grubości 10 cm, w ilości 649,81 m2 • Wykonie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy pozagęszczaniu 20 cm, w ilości 1675,18 m2 • Wykonie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W o grubości warstwy po zagęszczeniu 5 cm, w ilości 2886,55 m2 • Wykonie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S o grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm, w ilości 2886,55 m2 • Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/12,8 mm, o grubości 10 cm, w ilości 728,19 m2 • Ułożenie przepustu z rur betonowych o średnicy 40 cm pod drogą, długość 12,25 m • Wykonie ścianek czołowych dla przepustu fi 40 cm, w liczbie 4 szt. • Oczyszczenie rowów i przepustów z namułu wraz z profilowaniem dna i skarp na średnią głębokość 20 cm, na długości 728,19 m droga gminna Wolica – Białoboki w gm. Gać zakres prac: • Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych wraz z inwentaryzacją powykonawczą na długości 2,80 km • Mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości 10 cm, w ilości 5335,00 m2, transport materiału z rozbiórki w gestii wykonawcy • Wykonanie wykopów mechanicznie w gruntach kategorii I-V, z transportem urobku (miejsce odkładu gruntu zapewnia wykonawca) w ilości 1956,62 m3 • Mechaniczne formowanie i zagęszczanie nasypu z gruntu uzyskanego z wykopu, wykonanie obsypki rowu krytego, w ilości 689,00 m3 • Plantowanie (obrobienie na czysto) skarp i korony nasypów w gruncie kategorii I-V, w ilości 2000,00 m2 • Wykonie studni rewizyjnych z kręgów żelbetowych o średnicy 1m, w liczbie 16 szt. • Wykonie przykanalików z rur HDPE, dwuściennych o średnicy 20 cm, w liczbie 40 szt. • Wykonie kanału z rury HDPE o średnicy 40 cm, o długości 680,00 m • Wykonie studzienek ściekowych fi 500 mm z osadnikiem, w liczbie 15 szt. • Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, warstwa dolna o grubości 40 cm, w ilości 2559,42 m2 • Wykonie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy pozagęszczaniu 20 cm, w ilości 2 450,92 m2 • Wykonie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W o grubości warstwy po zagęszczeniu 5 cm, w ilości 6 333,50 m2 • Wykonie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W o grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm, w ilości 5 016,00 m2 • Wykonie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S o grubości warstwy po zagęszczeniu 5 cm, w ilości 6 333,50 m2 • Wykonie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S o grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm, w ilości 5016,00 m2 • Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej, o długości 765,00 m • Humusowanie wraz z obsianiem skarp przy gr. humusu 5 cm (z wykorzystaniem zdjętego humusu), w ilości 1200,00 m2 • Ułożenie przepustów z rur betonowych o średnicy 40 cm pod drogą, długość 36,00 m • Wykonie ścianek czołowych dla przepustu fi 40 cm, w liczbie 9 szt. • Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/12,8 mm, o grubości 10 cm, w ilości 2407,50 m2 • Oczyszczenie rowów i przepustów z namułu wraz z profilowaniem dna i skarp na średnią głębokość 20 cm, na długości 5305,00 m droga gminna Urząd Gminy – GS, w miejscowości Gać: zakres prac: • Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych wraz z inwentaryzacją powykonawczą na długości 1,096 km • Mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości 10 cm pod wykonie pobocza drogi, w ilości 1096,32 m2 • Wykonanie wykopów mechanicznie w gruntach kategorii I-V, z transportem urobku (miejsce odkładu gruntu zapewnia wykonawca) w ilości 800 m3 • Wykonie studni rewizyjnych z kręgów żelbetowych o średnicy 1m, w liczbie 4 szt. • Wykonie przykanalików z rur HDPE, dwuściennych o średnicy 20 cm, w liczbie 8 szt. • Wykonie kanału z rury HDPE o średnicy 40 cm, o długości 200,00 m • Wykonie studzienek ściekowych fi 500 mm z osadnikiem, w liczbie 4 szt. • Wykonie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W o grubości warstwy po zagęszczeniu 5 cm, w ilości 3875,43 m2 • Wykonie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S o grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm, w ilości 3875,43 m2 • Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/12,8 mm, o grubości 10 cm, w ilości 1096,32 m2 • Oczyszczenie rowów i przepustów z namułu wraz z profilowaniem dna i skarp na średnią głębokość 20 cm, na długości 1096,32 m Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany, przedmiar robót oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ. Zamawiający nie określa standardów jakościowych o których mowa w art. 91 ust. 2a. Wymagania stawiane wykonawcy: Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 2. Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a – obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1) Wykonawca (lub podwykonawca) oświadcza że osoby realizujące poniższe czynności są zatrudnione na umowę o pracę tj.: - wykonywanie prac objętych zakresem niniejszego zamówienia, w tym prace fizyczne oraz operatorów sprzętu z wyłączeniem kadry kierowniczej, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. 2) Wykonawca zobowiązuje się przedstawić zamawiającemu w terminie 7 dni, wykaz osób które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia, a na żądanie Zamawiającego okaże umowy o pracę. Zamawiający może odstąpić od tego wymogu, jeżeli Wykonawca wykaże, że nie zostały spełnione przesłanki do zatrudnienia tych osób na podstawie stosunku pracy wynikających z kodeksu pracy. 3) W przypadku konieczności zmiany – w okresie trwania umowy – osób wykonujących wyżej wymienione czynności w ramach przedmiotu umowy Wykonawca (lub podwykonawca) zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu aktualnego wykazu osób, a na żądanie Zamawiającego okazać kopie umów o pracę zawartych z tymi osobami. Obowiązek ten Wykonawca (lub podwykonawca) zrealizuje w terminie 7 dni od dnia dokonania przedmiotowej zmiany. 4) W przypadku gdy wykonawca (lub podwykonawca) nie dochowa którego kol wiek z terminów określonych w ust. 2 i 3, Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi za każdy dzień zwłoki w wysokości 0,01% całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w zawartej umowie. 5) Zamawiający może odstąpić od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, gdy Wykonawca nienależnie wykonuje umowę, w szczególności gdy zwłoka w wykonaniu obowiązków o których mowa w ust. 2 i 3 przekroczy 14 dni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42 poz. 275 z późn. zm.) 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Łańcucie Oddział w Gaci Nr 41 9177 1018 2003 2000 0619 0004 W tytule przelewu – „przetarg drogi” 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, termin ważności gwarancji powinien obejmować 30 dni począwszy od dnia złożenia oferty. 7. Z gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach o których mowa w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego lub dołączyć do oferty. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7b.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach