Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Dębica w ramach zadania „Chodniki i drogi”.

Wójt Gminy w Dębicy ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, ul. Batorego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 14 6803342, 6803310 , fax. 146 803 336
  • Data zamieszczenia: 2019-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy w Dębicy
    ul. Batorego 13
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 14 6803342, 6803310, fax. 146 803 336
    REGON: 85166105600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdebica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Dębica w ramach zadania „Chodniki i drogi”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Dębica w ramach zadania „Chodniki i drogi” . Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Przebudowa drogi gminnej w m. Braciejowa nr 106376R na dz. nr ewid. 1473/1 w km 0+000-0+430 . 2. Przebudowa drogi gminnej w m. Brzeźnica - ulica Srebrna na dz. nr ewid. 424/155, 424/125 w km 0+000-0+150 . 3. Przebudowa drogi gminnej nr 106279R - ulica Wierzbowa w m. Brzeźnica Wola na dz. nr ewid. 1384/3 w km 0+000-0+190 . 4. Przebudowa drogi gminnej nr 106409R - ul. Polna w m. Brzeźnica Wola na dz. nr ewid. 987/5 w km 0+000-0+100 . 5. Przebudowa drogi gminnej - ul. Zielonej w m. Brzeźnica Wola w km 0+000-0+100 . 6. Przebudowa drogi gminnej nr 106392R w m. Głobikowa w kier. Grudnej na dz. nr ewid. 283 w km 0+350-0+630 . 7. Przebudowa drogi gminnej nr 106361R w m. Gumniska na dz. nr ewid. 295/9, 544/9 w km 0+600-0+900 . 8. Przebudowa drogi gminnej nr 133023R w m. Gumniska - Kopaliny na dz. nr ewid. 407 w km 0+000-0+200 . 9. Przebudowa drogi gminnej w m. Kochanówka tzw. Pustka na dz. nr ewid. 2424/2, 2423/2, 2422/2 w km 0+283-0+583 . 10. Przebudowa drogi gminnej w m. Kozłów nr 106285R na dz. nr ewid. 1541, 1561/2, 703/1 w km 0+000-0+286 . 11. Przebudowa drogi gminnej nr 133027R w m. Kędzierz na dz. nr ewid 1575/5 w km 0+000-0+280 . 12. Przebudowa drogi gminnej w m. Nagawczyna na dz. nr ewid. 2053/2 w km 0+000-0+080 . 13. Przebudowa drogi gminnej nr 106316R w m. Nagawczyna na dz.nr ewid. 908 w km 0+000-0+210 . 14. Przebudowa drogi gminnej w m. Nagawczyna na dz. nr ewid. 952 w km 0+000-0+090 . 15. Przebudowa drogi gminnej w m. Nagawczyna na dz. nr ewid. 909/8 w km 0+000-0+110 . 16. Przebudowa drogi gminnej w m. Latoszyn w kier. przepompowni na dz. nr ewid. w km 0+000-0+190 . 17. Przebudowa drogi gminnej nr 133056R w m. Paszczyna na dz. nr ewid. 1161 w km 0+000-0+400 18. Przebudowa drogi gminnej w m. Podgrodzie - ulice na osiedlu na dz. nr ewid. 328/5, 325/1, 325/10 w km 0+000-0+110 . 19. Przebudowa drogi gminnej nr 106355R w m. Podgrodzie na dz. nr ewid. 507/15, 506 w km 0+000-0+240 . 20. Przebudowa drogi gminnej w m. Podgrodzie /koło Szkoły/ w km 0+000-0+145 . 21. Przebudowa drogi gminnej nr 133071R w m. Pustków na dz. nr ewid. 533 w km 0+000-0+500 . 22. Przebudowa dróg gminnych osiedlowych w m. Pustków w km 0+000-0+385 . 23. Przebudowa drogi gminnej nr 106261R w m. Pustków-Krownice na dz. nr ewid. 1524 w km 0+000-0+400 . 24. Przebudowa drogi gminnej nr 133085R w m. Pustynia na dz. nr ewid. 461, 489, 487, 580/3 w km 0+000-0+500 . 25. Przebudowa drogi gminnej nr 106327R w m. Stasiówka na dz. nr ewid. 1739 w km 0+500-0+800 . 26. Przebudowa drogi gminnej w m. Stobierna na dz. nr ewid. 559/4 w km 0+000-0+120 . 27. Przebudowa drogi gminnej nr 106334R w m. Stobierna – Łupiny /Dom Ludowy/ na dz. nr ewid. 1034 w km 0+000-0+400 . 28. Przebudowa drogi gminnej nr 106318R w m. Zawada na dz. nr ewid. 1025/1 w km 0+000-0+330 - budowa chodnika . 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi: a) dokumentacja projektowa tj. : - rysunki, plany, mapy, przekroje normalne i inne dokumenty umożliwiające jednoznaczne określeni rodzaju i zakresu robót podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania (opis techniczny, opis przedmiotu zamówienia), - przedmiar robót, oraz b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, - opracowane przez: mgr inż. Bronisław Szymaszek. Ilekroć w dokumencie: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót występuje pojęcie -Inżynier kontraktu- lub -Kierownik projektu- należy przez to rozumieć inspektora nadzoru inwestorskiego, Kierownika Zamawiającego lub osobę upoważnioną przez Kierownika Zamawiającego. Dokumentacja projektowa oraz STWiOR są zamieszczone jako załącznik do SIWZ na stronie internetowej Zamawiającego www.ugdebica.pl : BIP - Zamówienia publiczne. Wykonawca w ramach zamówienia winien wykonać i przedłożyć Inwestorowi inwentaryzację geodezyjną- powykonawczą, wykonaną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Inwestor dokona zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym w Dębicy. Dokument zgłoszenia robót nie wymaga decyzji o pozwoleniu na budowę. 3. Wypełniając dyspozycję zawartą w art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że określenie w opisie przedmiotu zamówienia wymaganych cech materiału, produktu lub usługi, odpowiadające przeznaczeniu zamierzonemu przez zamawiającego, w szczególności wymagania adekwatne do przedmiotu zamówienia, dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienie dostępności dla osób niepełnosprawnych - zostało zawarte w Opisie technicznym projektu, stanowiącym element dokumentacji projektowej. 4. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, które są zawarte w dok. projektowej i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, - Zamawiający, na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zgodnie z treścią art. 30 ust. 5 ustawy Pzp: Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Gdy sposób świadczenia i okoliczności świadczenia, realizowanego w ramach zamówienia na roboty budowlane, przez osoby występujące z ramienia wykonawcy lub podwykonawcy, dowodzą istnienia stosunku pracy, w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 Kodeksu pracy (pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem), to niezależnie od innych przepisów, wykonawca lub podwykonawca mają obowiązek zawrzeć z osobami zaangażowanymi w wykonywanie czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, umowę o pracę. Zaniechanie zawarcia umowy o pracę w powyższych okolicznościach skutkować będzie, obok odpowiedzialności wynikającej z przepisów prawa pracy, powstaniem odpowiedzialności wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1) Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę ( tj. na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy Dz. U. z 2014r.poz. 1502, z późn. zm. lub na podstawie właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania) - osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. : - roboty budowlano-montażowe przy układaniu mas bitumicznych oraz kostki brukowej lub betonowej. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w-w wymagań i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w-w wymagań, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia- robót budowlanych. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę lub podwykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wykonujących czynności wskazane w pkt 1) , wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. b) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącym załącznik do SIWZ. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. W konsekwencji będzie traktowane jako nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku składania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie. 2. W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - art.23 ust.2 ustawy Pzp (np. Konsorcjum , spółki cywilne) do oferty muszą być dołączone indywidualne oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale VI SIWZ i w Sekcji III.4. ogłoszenia o zamówieniu, dotyczące każdego z uczestników konsorcjum- wspólnika spółki cywilnej. 3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.23 ust.2 ustawy Pzp) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Na podstawie Art. 25a. ust. 6 ustawy Pzp, cyt. : „W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, …. oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają … oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje ............ brak podstaw wykluczenia.” 5. Zamawiający żąda aby Wykonawca podał w złożonej ofercie: TERMIN UDZIELONEJ GWARANCJI NA NA PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA w miesiącach. 6. Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca, przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach