Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Czermin w miejscowościach: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Czermin w miejscowościach: Broniszewice, Czermin, Łęg, Psienie - Ostrów, Wieczyn".

Gmina Czermin ogłasza przetarg

  • Adres: 63-304 Czermin, Czermin
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7416031, , fax. 62 7417324
  • Data zamieszczenia: 2018-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czermin
    Czermin 47
    63-304 Czermin, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7416031, , fax. 62 7417324
    REGON: 25085490300000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Czermin w miejscowościach: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Czermin w miejscowościach: Broniszewice, Czermin, Łęg, Psienie - Ostrów, Wieczyn".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Czermin w następujących miejscowościach: Broniszewice, Czermin, Łęg, Psienie – Ostrów, Wieczyn. 2. Szczegółowa lokalizacja inwestycji: a) pas drogi gminnej w m. Broniszewice dz. nr 270, 264, 274 ark. m 2, b) pas drogi gminnej w m. Broniszewice dz. nr 70, 78 ark m. 1, c) pas drogi gminnej w m. Czermin dz. nr 19, 20, 34 ark. m. 21 d) pas drogi gminnej w m. Łęg dz. 25, 36, 13 ark. m. 13, e) pas drogi gminnej w m. Psienie – Ostrów dz. nr 35, 90, 91 ark m. 16, f) pas drogi gminnej w m. Wieczyn dz. nr 11, 54, 19, 42 ark. m. 24. 3. Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje: a) przebudowę drogi gminnej w m. Broniszewice dz. 270, 264, 274 ark. m. 2 na długości ok. 420 mb i szerokości ok. 3,5 mb, w tym:  roboty przygotowawcze,  roboty rozbiórkowe,  wykonanie nawierzchni jezdni,  wykonanie poboczy,  przebudowę chodnika,  wykonanie oznakowania poziomego i pionowego; b) przebudowę drogi gminnej w m. Broniszewice dz. 78,70 ark. m. 1 na długości ok. 184 mb i szerokości ok. 4,1 mb, w tym:  roboty przygotowawcze,  roboty rozbiórkowe,  wykonanie nawierzchni jezdni,  wykonanie poboczy,  wykonanie zjazdów,  wykonanie odwodnienia,  wykonanie oznakowania pionowego c) przebudowę drogi gminnej w m. Łęg dz. 25, 36, 13 ark m. 13 na długości ok. 134 mb i szerokości ok. 4,1 mb, w tym:  roboty przygotowawcze,  roboty rozbiórkowe,  wykonanie nawierzchni jezdni,  wykonanie poboczy,  oznakowanie pionowe d) przebudowę drogi gminnej nr 625024P w miejscowości Psienie – Ostrów na długości ok. 339 mb i szerokości ok. 4,1 mb.:  roboty przygotowawcze  roboty rozbiórkowe,  wykonanie zjazdów,  wykonanie nawierzchni jezdni,  wykonanie poboczy; e) przebudowę drogi gminnej nr 625047P w miejscowości Wieczyn na długości ok. 185 mb i szerokości ok. 4,1 mb, w tym:  roboty przygotowawcze,  roboty rozbiórkowe,  wykonanie zjazdów,  wykonanie nawierzchni jezdni,  wykonanie poboczy f) przebudowę drogi gminnej w miejscowości Czermin na długości ok. 236 mb i szerokości ok. 3,5 mb, w tym:  roboty przygotowawcze,  roboty rozbiórkowe,  wykonanie nawierzchni jezdni,  wykonanie poboczy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót i kosztorysach ślepych. Zamawiający wymaga aby nawierzchnia wykonana została metodą „bez szwu”. 5. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy objęte proponowaną ceną ofertową: a) urządzenie terenu budowy, wykonanie przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenie kosztów ich zużycia, b) poniesienie ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, c) uzyskanie ewentualnych zezwoleń za zajęcie pasa ruchu drogowego drogi, poniesienie kosztów zajęcia pasa drogowego drogi, d) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części lub urządzeń w toku realizacji – naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, e) demontaż, naprawę, montaż ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, f) wykonanie badań, prób i rozruchu, jak również dokonanie odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, g) sporządzenie przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z wymogami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. nr 120, poz. 1126), h) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i zezwoleniami, oznakowanie terenu budowy gdzie zapewnione zostaną dojazdy do istniejących budynków mieszkalnych oraz istniejących nieruchomości. Wykonawca pokryje wszystkie koszty z tym związane. i) wykonywanie na własny koszt prac utrzymaniowych na czynnych, ogólnodostępnych drogach i chodnikach przechodzących przez teren placu budowy. Wykonawca odpowiedzialny będzie za przejezdność i bezpieczeństwo ogólnodostępnego ruchu drogowego i pieszego przebiegającego po terenie placu budowy, zgodnie z zatwierdzoną organizacją ruchu, j) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, k) skompletowanie i przekazanie zmawiającemu dokumentów pozwalających ocenić prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, a w szczególności atestów materiałowych oraz innych dokumentów wynikających z przepisów budowlanych – 2 kpl., l) posiadanie ubezpieczenia prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie realizowanym w ramach niniejszej umowy, przez okres tj. od daty podpisania umowy do czasu odbioru końcowego. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego obowiązany jest okazać dokument potwierdzający posiadanie aktualnego ubezpieczenia, m) odpowiednie zabezpieczenie placu budowy, n) zapewnienie bezpiecznego przejścia pieszych i dojazdu: użytkownikom posesji przyległych do terenu budowy, służbom komunalnym i pojazdom uprzywilejowanym, o) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, p) w przypadku wytworzenia odpadów zapewnienia na własny koszt ich transportu do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji. Zamawiający zastrzega, by wytworzone odpady (np. gruz pochodzący z rozbiórki nawierzchni asfaltowej) Wykonawca unieszkodliwił poprzez przekazanie w miejsce wskazane przez Zamawiającego, q) uzgodnienie i potwierdzenie dokumentami ilości i właściwej utylizacji zdemontowanych materiałów, r) jako wytwarzający odpady Wykonawca obowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: ustawy z dn. 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2016r. poz. 672 ze zm.), ustawy z dn. 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 ze zm.), ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r. poz. 250) oraz uchwały Rady Gminy Czermin NR XIX/108/16 z dnia 30 czerwca 2016 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy, s) umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego, t) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, u) wykonanie przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1332), okazanie na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego certyfikatów zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną każdego używanego na budowie wyrobu, v) prowadzenie przez kierownika budowy książki obmiarów robót ulegających zakryciu lub zanikających, w) sporządzenie dokumentacji powykonawczej w tym kosztorysu powykonawczego dla każdej drogi oraz map powykonawczych, x) poza robotami wynikającymi bezpośrednio z dokumentacji projektowej przedmiot umowy obejmuje wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia inwestycyjnego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia. Uwaga! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót i kosztorysach ślepych. (załączniki nr 9 i 10 do SIWZ) Jeżeli w przedmiarach robót oraz dokumentacji technicznej wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia należy przyjąć, że za każdą nazwą są umieszone wyrazy „lub równoważne”. Nazwy, symbole i znaki firmowe producentów, dane techniczne i opisy technologii zostały podane w celu jak najdokładniejszego określenia elementów, urządzeń i materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Stanowią one jedynie wytyczne do zachowania odpowiednich standardów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych opisywanym, w szczególności w zakresie:  gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj i liczba elementów składowych),  charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),  charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość tworzywa),  parametrów technicznych (np. wydajność, wytrzymałość, trwałość, konstrukcja itp.),  wyglądu (struktura, faktura i barwa), W takim przypadku dołączone do oferty materiały powinny umożliwić stwierdzenie równoważności rozwiązań technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi, dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nie umieszczenie przez Wykonawcę, na etapie składania ofert informacji o propozycji zastosowania przy realizacji zadania innych niż przyjęto w SIWZ materiałów (urządzeń) pozbawią go możliwości złożenia propozycji zamiennej po zawarciu umowy. Wykonawca składający ofertę równoważną w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej ponosi pełną odpowiedzialność za osiągnięty efekt zrealizowania przedmiotu zamówienia. Nazwa i kod CPV: 45233142-6 – Roboty w zakresie naprawy dróg, 45233220-7 – Roboty w zakresie nawierzchni dróg. 6. Wymagany okres gwarancji: min. 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu odbioru końcowego. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji. 7. Zamawiający zaleca aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu związanego z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentacji przetargowej celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia. 8. Zamawiający informuje, że część inwestycji współfinansowana jest przez Samorząd Województwa Wielkopolskiego. 9. Obowiązek zatrudniania na umowę o pracę: a) Zamawiający w związku z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga aby w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca i Podwykonawcy zatrudniali pracowników na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu pracy. b) Rodzaj czynności, których wykonanie podczas realizacji umowy musi być powierzone osobom zatrudnionym na podstawie umowy o pracę: wszyscy robotnicy budowlani i pracownicy fizyczni wykonujące roboty objęte zakresem zamówienia określone w kosztorysie ślepym (załącznik nr do 10 do SIWZ) m.in. w zakresie wykonywania nawierzchni bitumicznych, operatorzy sprzętu, kierowcy samochodów ciężarowych i dostawczych. c) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności poprzez:  żądanie oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogu i dokonywania ich oceny. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób został opisany w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). III. Termin realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonał przedmiot zamówienia w terminie do 15.09.2018 r. z zastrzeżeniem, że rozpoczęcie robót musi nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od dnia przekazania placu budowy. IV. Informacje uzupełniające. 1. Niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia(SIWZ) została opracowana na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) oraz aktów wykonawczych do niej. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 8. W sprawach nieuregulowanych niniejszej SIWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) oraz przepisy wykonawcze do niej. 9. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym dotyczące przedmiotu zamówienia dokonywane będą w złotych polskich. V. Informacja o podwykonawcach. 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 3. W przypadku, gdy Wykonawca nie dokona w/w wskazania Zamawiający uzna, iż cały zakres zamówienia Wykonawca wykona osobiście bez pomocy Podwykonawców. 4. Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 5. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 6. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy, Zamawiający żąda aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację zamówienia. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację części zamówienia. 7. Zamawiający określił w projekcie umowy ( załącznik nr 5 do SIWZ) wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu. 8. Zamawiający informuje, że obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu w trakcie realizacji zamówienia podlegają umowy o podwykonawstwo zawarte w formie pisemnej, których przedmiotem są roboty budowlane (niezależnie od wartości tej umowy) oraz umowy o podwykonawstwo zawarte w formie pisemnej, których przedmiotem są dostawy lub usługi o wartości równej lub przekraczającej 0,5 % wartości umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wymaga się w kwocie: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Pleszewie o/ Czermin nr 64 8407 0003 0200 0101 2000 0003 z dopiskiem: „wadium – przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Czermin w miejscowościach: Broniszewice, Czermin, Łęg, Psienie – Ostrów, Wieczyn” 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie wpłaty wadium został załączony do oferty, 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia załączona do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu – dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert (w oddzielnej kopercie) w siedzibie Zamawiającego: Gmina Czermin – Biuro Podawcze Urzędu Gminy Czermin, 63-304 Czermin 47 lub dołączyć do oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dokument potwierdzający dokonanie wpłaty wadium należy załączyć do oferty. 7. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium w formie akceptowanej przez Zamawiającego w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zwróci się o ponowne wniesienie wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn lezących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) kosztorys ofertowy w układzie przedmiaru robót wraz z zestawieniem robocizny, materiałów i sprzętu, 2) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy), 3) informacja o Podwykonawcach, 4) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać co najmniej następujące informacje: • dane podmiotu udostępniającego zasób, • dane podmiotu przyjmującego zasób, • zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, • charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 5) dowód wniesienia wadium, 6) kosztorys szczegółowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach