Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Boronów

Gmina Boronów ogłasza przetarg

  • Adres: 42-283 Boronów, ul. Dolna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 539 100 , fax. 343 669 814
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Boronów
    ul. Dolna 2
    42-283 Boronów, woj. śląskie
    tel. 343 539 100, fax. 343 669 814
    REGON: 15139840000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ug.boronow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Boronów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie 1 „Przebudowa ul. Słonecznej w Zumpach" Zadanie zakłada przebudowę istniejącej drogi o długości 380,2 metrów. W ramach realizacji przedmiotowego zadania należy wykonać następujący zakres robót: - prace przygotowawcze; - roboty ziemne; - kanalizacje deszczową; - profilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego; - ułożenie krawężników i obrzeży betonowych; - wykonanie konstrukcji jezdni, dojść do posesji i zjazdów. Parametry techniczne drogi  Długość – 380,2 m, szerokość – 5,0 m,  Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej obustronnie ograniczona krawężnikiem betonowym,  Zjazdy indywidualne oraz wejścia na posesję z betonowej kostki brukowej. Konstrukcja jezdni : - w-wa kostki betonowej kolor szary, gr. 8cm; - w-wa podsypki cementowo-piaskowej 1:4, gr. 3cm; - w-wa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stab. mechanicznie, gr. 20cm; - w-wa gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa, gr. 20cm. Konstrukcja zjazdów: - w-wa kostki betonowej kolor czerwony, gr. 8cm; - w-wa podsypki cementowo-piaskowej 1:4, gr. 3cm; - w-wa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stab. mechanicznie, gr. 15cm; - w-wa gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa, gr. 10cm. Konstrukcja dojścia do posesji: - w-wa kostki betonowej kolor szary, gr. 8cm; - w-wa podsypki cementowo-piaskowej 1:4, gr. 3cm; - w-wa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stab. mechanicznie, gr. 15cm. Sieć kanalizacji deszczowej: Budowa sieci kanalizacji deszczowej Ø315 PCV o łącznej długości 327,50 mb. W celu odwodnienia nawierzchni przyjęto odprowadzenie wód opadowych i roztopowych do istniejącego rowu przydrożnego biegnącego wzdłuż ulicy Tartacznej, gdzie znajduje się koniec zakresu inwestycji. Przewiduje się włączenie projektowanego kanału do istniejącego przepustu DN500 zabudowanego na rowie przy włączeniu ulicy Słonecznej do ulicy Tartacznej. Kody CPV: 45000000-7 Roboty budowlane, 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne, 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównanie terenu. Termin wykonania robót: 31.08.2021 r. 2. Zadanie 2 „Przebudowa drogi w sołectwie Grojec” Zadanie zakłada przebudowę istniejącej drogi o długości 711,5 metra. W ramach realizacji przedmiotowego zadania należy wykonać następujący zakres robót: - prace przygotowawcze; - roboty ziemne; - oczyszczenie rowu; - remont przepustu drogowego P1; - profilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego; - wykonanie konstrukcji jezdni i zjazdów; - remont istniejących poboczy. Konstrukcja jezdni : - w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S, gr. 3cm; - w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W, gr. 4cm - w-wa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stab. mechanicznie, gr. 10cm; - w-wa podbudowy z kruszywa łamanego 31,5/63 stab. mechanicznie, gr. 15cm; - w-wa gruntu stab. cementem o Rm=2,5MPa W ramach robót budowlanych należy wykonać remont istniejącego betonowego przepustu drogowego P1. Przepust należy odkopać, oczyścić, wykonać niezbędne zaprawki oraz izolację, a następnie wykonać osypkę i zasypkę. Ponadto przepust należy oczyścić z osadu i namułu. Istniejące rowy przydrożne również należy oczyścić z namułu, a ich skarpy wyprofilować. Kody CPV: 45000000-7 Roboty budowlane, 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne, 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównanie terenu. Termin wykonania robót: 31.08.2021 r. Uwagi końcowe: A. Szczegółowy zakres zamówienia określa przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja projektowa. B. Rozliczenie finansowe należy prowadzić na podstawie inwentaryzacji wykonanych zakresów robót i kart obmiarów. C. Zamawiający wymaga ciągłego nadzoru na zadaniu przez uprawnionego kierownika budowy/robót. D. Wykonawca na terenie budowy będzie prowadził gospodarkę odpadami i ponosił odpowiedzialność z tego tytułu. Każdy odpad musi być zagospodarowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca odpowiedzialny jest za przechowywanie dowodów potwierdzających zagospodarowanie odpadów. 2. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: - dla zadania 1: a) wykonanie robót ziemnych, b) układanie krawężników, obrzeży i kostki betonowej, - dla zadania 2: a) wykonanie robót ziemnych, b) wykonanie nawierzchni asfaltowej. 2.1 Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy będą w okresie realizacji umowy zatrudniani na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy oraz otrzymywać wynagrodzenie za pracę równe lub przekraczające równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z dnia 10.10.2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za prace (Dz. U. z 2020 r., poz. 2207). 2.2. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu dokumenty dotyczące Pracowników w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Dokumentami takimi mogą być oświadczenia Wykonawcy, zaświadczenia o zatrudnieniu lub zanonimizowane dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 2.3. W celu kontroli przestrzegania postanowień umowy przez Wykonawcę przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest w każdym czasie do weryfikacji tożsamości personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji przedmiotu umowy. 2.4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca świadczyć będzie przedmiot umowy , na inne posiadające co najmniej taka samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje opisane w SIWZ z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 2.5. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć oświadczenie, że Wykonawca/podwykonawca nie zalega dla Pracowników z wypłatą należnego wynagrodzenia za pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:  10.000,00 zł – dla zadania 1  10.000,00 zł – dla zadania 2 2.Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 poz. 310 z późń. zm.) . Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Koszęcinie o/Herby z/s w Boronowie na konto numer: 27 8288 1014 2001 0000 0450 0005 przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 3.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie zamawiającego, pok. Nr 11 – sekretariat, do dnia 15.01.2021 r. do godz. 9:00. 4.Wadium, o którym mowa w ust. 3 musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde jego żądanie w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 5.Zamawiający dokona zwrotu wadium przetargowego zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich wykonawców, które należy złożyć wraz z ofertą 1.1. Oświadczenia Wykonawcy: 1.1.1. o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania – Załącznik nr 2 do SIWZ 1.1.2. o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3 do SIWZ, w tym: a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, zgodnie z warunkiem opisanym w punkcie VI 2.3.2 b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z warunkiem opisanym w punkcie VI. 2.3.1 1.1.3. o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców – Załącznik nr 7 do SIWZ (jeśli dotyczy) 1.2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza: a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 1.3. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) UWAGA 1: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. UWAGA 2: Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia – art. 22d ustawy Pzp. 1.4 Ponadto do oferty należy dołączyć: a) formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenia, które ma złożyć każdy wykonawca w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej zamawiającego wykazu złożonych ofert: 2.1. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego (http://boronow.bip.net/przetargi) wykaz złożonych w przedmiotowym postępowaniu ofert, w oryginale zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem – załącznik nr 4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach