Gmina Gaworzyce ogłasza przetarg
- Adres: 59-180 Gaworzyce, Dworcowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 768 316 285, , fax. 768 316 286
- Data zamieszczenia: 2018-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gaworzyce
Dworcowa 95
59-180 Gaworzyce, woj. dolnośląskie
tel. 768 316 285, , fax. 768 316 286
REGON: 53389000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gaworzyce.com.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg gminnych na obszarze gminy Gaworzyce z podziałem na dwie części:Część nr 1: „Przebudowa drogi w Dalkowie w km 0+000_ 0+540 (działki numer 196,274,277) [intensywne opady deszczu, lipiec 2016 r.]” Część nr 2: „Gostyń – droga dojazdowa do gruntów rolnych, działki nr: 114, obręb 0003 Gostyń, gm. Gaworzyce, odcinek około 0,800 km” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia w formule „zaprojektuj i wybuduj” jest kompleksowe wykonanie zadania pn. Przebudowa dróg gminnych na obszarze gminy Gaworzyce z podziałem na dwie części: Część nr 1: „Przebudowa drogi w Dalkowie w km 0+000_ 0+540 (działki numer 196,274,277) [intensywne opady deszczu, lipiec 2016 r.]” Część nr 2: „Gostyń – droga dojazdowa do gruntów rolnych”, działki nr: 114, obręb 0003 Gostyń, gm. Gaworzyce, odcinek około 0,800 km” Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: Część nr 1 : „Przebudowa drogi w Dalkowie w km 0+000_ 0+540 (działki numer 196,274,277) [ intensywne opady deszczu, lipiec 2016 r.]” a) opracowanie dokumentacji projektowej* wraz z wszelkimi pozwoleniami, uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi na przebudowę drogi w Dalkowie Zakres prac i czynności dla cz.1 - Opis rozwiązania projektowego: - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości drogi i mijanek na głębokość ok. 47 cm – ok. 1670,00 m3, - wywiezienie ok. 785 m3 gruzu z terenu rozbiórki, - należy wykonać badania geotechniczne w celu zakwalifikowania podłoża do odpowiedniej grupy nośności (wykonać badanie co 200 mb drogi), badania wykonać przy udziale Zamawiającego, którego należy zawiadomić z 3 dniowym wyprzedzeniem o terminie wykonania badań geotechnicznych, - wykonanie pełnej podbudowy dostosowanej do kategorii i nośności gruntów, - wykonanie nawierzchni o szerokości 3 m oraz 1 mijanki 2 m x 25 m z mieszanek mineralno-bitumicznych – ok. 1670 m2, - pochylenie poprzeczne i podłużne jezdni mijanki powinny być zgodne z pochyleniami jezdni drogi, - mechaniczne wykonanie koryta na głębokość ok. 20 cm i wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego w celu wykonania poboczy o szerokości 75 cm – ok. 810 m2, - drogę należy włączyć do drogi powiatowej, - zaprojektować i wykonać oznakowanie pionowe dróg; zgodnie z wytycznymi Programu Funkcjonalno-Użytkowego. *W ramach zadania Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyska wszelkie prawomocne decyzje administracyjne wynikające z zapisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332,1529 z późn. zm.). Na etapie prac projektowych Wykonawca na bieżąco będzie konsultował rozwiązania konstrukcyjne oraz parametry techniczne z Zamawiającym. a) wykonanie robót budowlanych drogowych na podstawie powyższych projektów uprzednio zatwierdzonych przez Zamawiającego, pozwolenia/decyzje wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332,1529 z późn. zm.); b) Wykonawca opracuje i będzie stosował się do planu BIOZ dla przedmiotowego zadania. Charakterystyczne parametry określające zakres robót wraz z wymaganiami Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia – zgodnie z PFU (załącznik nr 2 do SIWZ). Część nr 2: „Gostyń – droga dojazdowa do gruntów rolnych”, działki nr: 114, obręb 0003 Gostyń, gm. Gaworzyce, odcinek około 0,800 km” b) opracowanie dokumentacji projektowej* wraz z wszelkimi pozwoleniami, uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi na przebudowę drogi w Gostyniu: Zakres prac i czynności dla cz.2 - Opis rozwiązania projektowego: - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości drogi i mijanek na głębokość ok. 47 cm – ok. 2550,00 m3, - wywiezienie ok. 1198,5 m3 gruzu z terenu rozbiórki, - należy wykonać badania geotechniczne w celu zakwalifikowania podłoża do odpowiedniej grupy nośności (wykonać badanie co 200 mb drogi), badania wykonać przy udziale Zamawiającego, którego należy zawiadomić z 3 dniowym wyprzedzeniem o terminie wykonania badań geotechnicznych, - wykonanie pełnej podbudowy dostosowanej do kategorii i nośności gruntów, - wykonanie nawierzchni o szerokości 3 m oraz 3 mijanek 2 m x 25 m z mieszanek mineralno-bitumicznych – ok. 2550 m2, - pochylenie poprzeczne i podłużne jezdni mijanki powinny być zgodne z pochyleniami jezdni drogi, - mechaniczne wykonanie koryta na głębokość ok. 20 cm i wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego w celu wykonania poboczy o szerokości 75 cm – ok. 1200 m2, - drogę należy włączyć do drogi powiatowej, - zaprojektować i wykonać oznakowanie pionowe dróg zgodnie z wytycznymi Programu Funkcjonalno-Użytkowego. *W ramach zadania Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyska wszelkie prawomocne decyzje administracyjne wynikające z zapisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332,1529 z późn. zm.). Na etapie prac projektowych Wykonawca na bieżąco będzie konsultował rozwiązania konstrukcyjne oraz parametry techniczne z Zamawiającym. c) wykonanie robót budowlanych drogowych na podstawie powyższych projektów uprzednio zatwierdzonych przez Zamawiającego, pozwolenia/decyzje wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332,1529 z późn. zm.); d) Wykonawca opracuje i będzie stosował się do planu BIOZ dla przedmiotowego zadania. Charakterystyczne parametry określające zakres robót wraz z wymaganiami Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia – zgodnie z PFU (załącznik nr 4 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium: Dla części nr 1: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych i 00/100) Dla części nr 2: 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych i 00/100) Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale X SIWZ. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert., tj. do 23.07.2018 r. do godz. 10.00. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego Pieniądze winny znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający będzie uważał wniesienie wadium w pieniądzu za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium wniesionego w pieniądzu uważa się datę uznania środków na koncie Zamawiającego. 9.5. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej (poręczenia, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe - oryginał dokumentu należy złożyć u Skarbnika Gminy Gaworzyce (Urząd Gminy Gaworzyce) przed upływem terminu składania ofert. Z treści dokumentu (poręczenia, gwarancji) winno wynikać bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Dokonanie wypłaty zabezpieczonej kwoty nie może być uzależnione od spełnienia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków lub przedłożenia jakichkolwiek dokumentów. Gwarancja musi być wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku przedłożenia gwarancji zawierającej jakiekolwiek dodatkowe zastrzeżenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wniósł wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (wg formularza B stanowiącego załącznik do SIWZ);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa (modernizacja) drogi wewnętrznej w miejscowości Gorzyca na terenie Gminy Lubin.
Dodano: 2024-06-13 - Przebudowa ul. Dębowej w miejscowości Długołęka, gm. Długołęka
Dodano: 2024-06-12 - Przebudowa drogi na dz. nr 611, 618, 619, obręb Wilków
Dodano: 2024-06-10 - Modernizacja dróg powiatowych na terenach popegeerowskich Powiatu Głogowskiego – przebudowa drogi powiatowej nr 1004D w miejscowości Sobczyce
Dodano: 2024-06-04 - Przebudowa drogi gminnej ul. Stanisława Moniuszki w miejscowości Golędzinów Gmina Oborniki Śląskie
Dodano: 2024-05-29 - Przebudowa drogi gminnej – ul. A. Mickiewicza w Nowogrodźcu
Dodano: 2024-05-28 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1465D w miejscowości Jemielna
Dodano: 2024-05-27 - Remont drogi publicznej nr 108660D relacji Proboszczów-Bełczyna
Dodano: 2024-05-23 - Modernizacja drogi dz. nr 183, 190 we wsi Suszki
Dodano: 2024-05-23 - Budowa drogi ul. Kresów II RP w Bolesławcu
Dodano: 2024-05-22