Gmina Zarszyn ogłasza przetarg
- Adres: 38-530 Zarszyn, ul. Bieszczadzka
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 13/ 4671038
- Data zamieszczenia: 2019-05-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zarszyn
ul. Bieszczadzka 74
38-530 Zarszyn, woj. podkarpackie
tel. 13/ 4671038
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zarszyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych położonych na terenie Gminy Zarszyn - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Realizacja zadania polegającego na przebudowie dróg gminnych i wewnętrznych położonych na terenie Gminy Zarszyn, w zakresie: 1.1 Zadanie częściowe nr 1, Nazwa: Przebudowa drogi w m. Bażanówka, Jaćmierz i Posada Jaćmierska 1.1.1 Przebudowa drogi gminnej Nr 117652R w km 0+455 – 0+870 w miejscowości Bażanówka, w następującym zakresie: Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 420 m. Zaprojektowano jezdnię o szerokości 3,0m oraz zjazdy indywidualne o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano obustronne pobocza z kruszywa o szerokości 0,5 m na całości projektowanego odcinka. a. Konstrukcja nawierzchni jezdni: • Warstwa ścieralna – gr. 4 cm, • Skropienie warstwy wiążącej emulsją, • Warstwa wiążąca – gr. 5 cm, • Skropienie podbudowy zasadniczej emulsją, • Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20 cm, • Podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 gr. 20 cm Łączna grubość konstrukcji wynosi 49 cm. b. Konstrukcja nawierzchni na zjazdach indywidualnych: • Warstwa ścieralna – gr. 4 cm, • Skropienie warstwy wiążącej emulsją, • Warstwa wiążąca – gr. 5 cm, • Skropienie podbudowy zasadniczej emulsją, • Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20 cm, Łączna grubość konstrukcji wynosi 29 cm. c. Konstrukcja pobocza: • Pobocze z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 10 cm Łączna grubość konstrukcji wynosi 10 cm. 1.1.2 Przebudowa drogi gminnej Nr 148404R w km 0+195 - 0+492 w miejscowości Jaćmierz, w następującym zakresie: Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 297,00 m. Zaprojektowano jezdnię o szerokości 3,0m oraz zjazdy indywidualne o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano obustronne pobocza z kruszywa o szerokości 0,5 m na całości projektowanego odcinka. a. Konstrukcja nawierzchni jezdni w km 0+195,00 – 0+220,00: • Warstwa ścieralna – gr. 4 cm, • Skropienie istniejącej nawierzchni emulsją. Łączna grubość konstrukcji wynosi 4 cm. b. Konstrukcja nawierzchni jezdni w km 0+220,00 – 0+492,00: • Warstwa ścieralna – gr. 4 cm, • Skropienie warstwy wiążącej emulsją, • Warstwa wiążąca – gr. 5 cm, • Skropienie podbudowy zasadniczej emulsją, • Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20 cm, • Podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 gr. 20 cm Łączna grubość konstrukcji wynosi 49 cm. c. Konstrukcja nawierzchni na zjazdach indywidualnych: • Warstwa ścieralna – gr. 4 cm, • Skropienie warstwy wiążącej emulsją, • Warstwa wiążąca – gr. 5 cm, • Skropienie podbudowy zasadniczej emulsją, • Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20 cm, Łączna grubość konstrukcji wynosi 29 cm. d. Konstrukcja pobocza: • Pobocze z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 10 cm Łączna grubość konstrukcji wynosi 10 cm. 1.1.3 Przebudowa drogi na dz. nr ewid. 1408 w km 0+000 - 0+105 w miejscowości Posada Jaćmierska w następującym zakresie: Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi 109,80m. Zaprojektowano jezdnię o szerokości 3,0m oraz zjazdy indywidualne o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano obustronne pobocza z kruszywa o szerokości 0,5 m na całości projektowanego odcinka. a) Konstrukcja nawierzchni jezdni: • Warstwa ścieralna – gr. 4 cm, • Skropienie warstwy wiążącej emulsją, • Warstwa wiążąca – gr. 5 cm, • Skropienie podbudowy zasadniczej emulsją, • Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20 cm, • Podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 gr. 20 cm Łączna grubość konstrukcji wynosi 49 cm. b) Konstrukcja nawierzchni na zjazdach indywidualnych: • Warstwa ścieralna – gr. 4 cm, • Skropienie warstwy wiążącej emulsją, • Warstwa wiążąca – gr. 5 cm, • Skropienie podbudowy zasadniczej emulsją, • Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20 cm, Łączna grubość konstrukcji wynosi 29 cm. c) Konstrukcja pobocza: • Pobocze z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 10 cm Łączna grubość konstrukcji wynosi 10 cm. 1.2 Zadanie częściowe nr 2, Nazwa: Przebudowa drogi w m. Nowosielce i Odrzechowa 1.2.1 Przebudowa drogi gminnej Nr 117614R w km 0+000 - 0+495 w miejscowości Nowosielce w następującym zakresie: Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi 495,00m. Zaprojektowano jezdnię o szerokości 4,0m oraz zjazdy indywidualne o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano obustronne pobocza z kruszywa o szerokości 0,5 m na całości projektowanego odcinka. a) Konstrukcja nawierzchni jezdni: • Warstwa ścieralna – gr. 4 cm, • Skropienie warstwy wiążącej emulsją, • Warstwa wiążąca – gr. 5 cm, • Skropienie warstwy wyrównawczej emulsją, • Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20 cm, • Podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 gr. 20 cm Łączna grubość konstrukcji wynosi 49 cm. b) Konstrukcja nawierzchni na zjazdach indywidualnych: • Warstwa ścieralna – gr. 4 cm, • Skropienie warstwy wiążącej emulsją, • Warstwa wiążąca – gr. 5 cm, • Skropienie podbudowy zasadniczej emulsją, • Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20 cm, Łączna grubość konstrukcji wynosi 29 cm. c) Konstrukcja pobocza: • Pobocze z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 10 cm Łączna grubość konstrukcji wynosi 10 cm. 1.2.2 Przebudowa drogi dz. nr ewid. 658 w km 0+000 - 0+555 w miejscowości Odrzechowa, w następującym zakresie: Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi 555,00m. Zaprojektowano jezdnię o szerokości 3,0m oraz zjazdy indywidualne o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano obustronne pobocza z kruszywa o szerokości zmiennej do 0,5 m na całości projektowanego odcinka. a) Konstrukcja nawierzchni jezdni: • Warstwa ścieralna – gr. 4 cm, • Skropienie warstwy wiążącej emulsją, • Warstwa wiążąca – gr. 5 cm, • Skropienie warstwy wyrównawczej emulsją, • Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20 cm, • Podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 gr. 20 cm, Łączna grubość konstrukcji wynosi 49 cm. b) Konstrukcja nawierzchni na zjazdach indywidualnych: • Warstwa ścieralna – gr. 4 cm, • Skropienie warstwy wiążącej emulsją, • Warstwa wiążąca – gr. 5 cm, • Skropienie podbudowy zasadniczej emulsją, • Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20 cm, Łączna grubość konstrukcji wynosi 29 cm. c) Konstrukcja pobocza: • Pobocze z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 10 cm Łączna grubość konstrukcji wynosi 10 cm. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikami 2)kosztorys ofertowy 3)oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 SIWZ 4)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy) 5)Każdy z Wykonawców, który złożył ofertę w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcą lub Wykonawcami, którzy złożyli oferty lub oferty częściowe w niniejszym postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg i budowa parkingów na terenie Gminy Sokołów Małopolski
Dodano: 2024-04-08 - Roboty budowlane polegające na budowie chodnika wraz z oświetleniem ulicy Matysowskiej do granicy Miasta Rzeszów z gminą Chmielnik oraz poszerzenie odcinka jezdni- zamówienie objęte prawem opcji
Dodano: 2024-03-27 - Poprawa infrastruktury drogowej na terenie miasta Rzeszowa – przebudowa drogi polegająca na wykonaniu nawierzchni bitumicznej podnoszącej nośność
Dodano: 2024-03-26 - Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1345R Lubzina - Okonin w miejscowości Okonin wraz z niezbędną infrastrukturą i przebudową sieci – Etap II
Dodano: 2024-03-21 - Rozbudowa drogi w związku z budową parkingu „Park&Ride” na oś. Niwa w Głogowie Małopolskim
Dodano: 2024-03-13 - Przebudowa drogi powiatowej Nr P 1630 R Zagórze – Hucisko Jawornickie od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 835
Dodano: 2024-02-29 - Budowa dróg gminnych na terenie MPZP Czarna Pastwiska w msc. Czarna
Dodano: 2024-02-28 - Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców gminy Wielopole Skrzyńskie poprzez przebudowę dróg
Dodano: 2024-02-22 - Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców gminy Wielopole Skrzyńskie poprzez przebudowę dróg
Dodano: 2024-02-22 - Przebudowa dróg i budowa parkingów na terenie Gminy Sokołów Małopolski
Dodano: 2024-02-19