Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zarszyn

Gmina Zarszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 38530 Zarszyn, ul. Bieszczadzka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13/ 4671038
  • Data zamieszczenia: 2017-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zarszyn
    ul. Bieszczadzka 74
    38530 Zarszyn, woj. podkarpackie
    tel. 13/ 4671038
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zarszyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Zarszyn, w zakresie : Zadanie częściowe nr 1: 1.1) Przebudowa drogi gminnej nr 148006 R w Bażanówce Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi 151,06 m Zaprojektowano drogę o nawierzchni bitumicznej szerokości zmiennej od 5,0 m do 8,0 m. Ponadto zaprojektowano obustronne pobocza z kruszywa o szerokości 0,50 m na całości odcinka. Dodatkowo umocniono skarpę płytami ażurowymi betonowymi 10 x 40 x 60 cm. Konstrukcja nawierzchni drogi: 1. Warstwa ścieralna – AC 8 S gr. 4 cm 2. Skropienie warstwy wiążącej emulsją 3. Warstwa wiążąca – AC 11 W gr. 5 cm 4. Skropienie podbudowy zasadniczej emulsją 5. Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 gr. 20 cm 6. Warstwa wzmacniająca z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym o Rm=2,5MPa gr. 20 cm Łączna grubość projektowanej konstrukcji wynosi 49 cm. Konstrukcja pobocza: 1. Pobocze z kruszywa łamanego stab. mech. gr. 10 cm Łączna grubość projektowanej konstrukcji wynosi 10 cm. 1.2) Przebudowa drogi gminnej nr 1 17647 R w miejscowości Długie. Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi 340,25 m Zaprojektowano drogę o nawierzchni bitumicznej szerokości 3,0 m. Ponadto zaprojektowano obustronne pobocza z kruszywa o szerokości 0,5 m. Konstrukcja nawierzchni drogi: 1. Warstwa ścieralna – AC 8 S gr. 4 cm 2. Skropienie warstwy wiążącej emulsją 3. Warstwa wiążąca – AC 11 W gr. 4 cm 4. Skropienie warstwy wyrównawczej emulsją 5. Warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 gr. 5 cm 6. Istniejąca konstrukcja Łączna grubość projektowanej konstrukcji wynosi 13 cm. Konstrukcja nawierzchni drogi na poszerzeniu: 1. Warstwa ścieralna – AC 8 S gr. 4 cm 2. Skropienie warstwy wiążącej emulsją 3. Warstwa wiążąca – AC 11 W gr. 4 cm 4. Skropienie podbudowy zasadniczej emulsją 5. Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 gr. 20 cm Łączna grubość projektowanej konstrukcji wynosi 28 cm. Konstrukcja pobocza: 1. Pobocze z kruszywa łamanego stab. mech. gr. 10 cm Łączna grubość projektowanej konstrukcji wynosi 10 cm. 1.3) Przebudowa drogi położonej na działce o nr ewid. 600 w Nowosielcach Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi 121,77 m Zaprojektowano drogę o nawierzchni bitumicznej szerokości 4,0 m. Ponadto zaprojektowano obustronne pobocza z kruszywa o szerokości 0,50 m na całości odcinka. W ramach zadania nie przewiduje się wykonywania robót ziemnych. Konstrukcja nawierzchni drogi: 1. Warstwa ścieralna – AC 8 S gr. 4 cm 2. Skropienie warstwy wiążącej emulsją 3. Warstwa wiążąca – AC 11 W gr. 5 cm 4. Skropienie podbudowy zasadniczej emulsją 5. Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 gr. 20 cm 6. Warstwa wzmacniająca z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym o Rm=2,5MPa gr. 20 cm Łączna grubość projektowanej konstrukcji wynosi 49 cm. Konstrukcja pobocza: 1. Pobocze z kruszywa łamanego stab. mech. gr. 10 cm Łączna grubość projektowanej konstrukcji wynosi 10 cm. Zadanie częściowe nr 2: 2.1) Przebudowa drogi gminnej nr 148800 R w Pastwiskach Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi 268,25 m Zaprojektowano drogę o nawierzchni bitumicznej szerokości 3,0 m. Ponadto zaprojektowano obustronne pobocza z kruszywa o szerokości 0,5 m na całości odcinka. Konstrukcja nawierzchni drogi na istniejącej nawierzchni: 1. Warstwa ścieralna – AC 8 S gr. 4 cm 2. Skropienie warstwy wiążącej emulsją 3. Warstwa wiążąca – AC 11 W gr. 5 cm 4. Skropienie warstwy wyrównawczej emulsją 5. Warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 gr. 10 cm 6. Istniejąca nawierzchnia Łączna grubość projektowanej konstrukcji wynosi 19 cm. Konstrukcja nawierzchni drogi na poszerzeniu: 1. Warstwa ścieralna – AC 8 S gr. 4 cm 2. Skropienie warstwy wiążącej emulsją 3. Warstwa wiążąca – AC 11 W gr. 5 cm 4. Skropienie podbudowy zasadniczej emulsją 5. Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 gr. 20 cm 6. Podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/63 gr. 20 cm Łączna grubość projektowanej konstrukcji wynosi 49 cm. Konstrukcja pobocza: 1. Pobocze z kruszywa łamanego stab. mech. gr. 20 cm Łączna grubość projektowanej konstrukcji wynosi 20 cm. 2.2) Przebudowa drogi gminnej nr 1489407 R w miejscowości Posadzie Zarszyńskiej. Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi 314,00 m Zaprojektowano drogę o nawierzchni bitumicznej szerokości 2,5 m. Ponadto zaprojektowano obustronne pobocza z kruszywa o szerokości 0,5 m na całości odcinka Konstrukcja nawierzchni drogi od km 0+000 do 0+130: 1. Warstwa ścieralna – AC 8 S gr. 4 cm 2. Skropienie warstwy wiążącej emulsją 3. Warstwa wiążąca – AC 11 W gr. 5 cm 4. Skropienie warstwy wyrównawczej emulsją 5. Warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 gr. 10 cm 6. Istniejąca nawierzchnia Łączna grubość projektowanej konstrukcji wynosi 19 cm. Konstrukcja nawierzchni drogi od km 0+130 do 0+314: 7. Warstwa ścieralna – AC 8 S gr. 4 cm 8. Skropienie warstwy wiążącej emulsją 9. Warstwa wiążąca – AC 11 W gr. 5 cm 10. Skropienie podbudowy zasadniczej emulsją 11. Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 gr. 20 cm 12. Warstwa wzmacniająca z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym o Rm=2,5MPa gr. 20 cm Łączna grubość projektowanej konstrukcji wynosi 49 cm. Konstrukcja pobocza: 1. Pobocze z kruszywa łamanego stab. mech. gr. 20 cm Łączna grubość projektowanej konstrukcji wynosi 20 cm. 2.3) Przebudowa drogi gminnej nr 148207 R w miejscowości Długie. Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi 221,33 m Zaprojektowano drogę o nawierzchni bitumicznej szerokości 3,0 m. Ponadto zaprojektowano obustronne pobocza z kruszywa o szerokości 0,5 m. Konstrukcja nawierzchni drogi: 1. Warstwa ścieralna – AC 8 S gr. 4 cm 2. Skropienie warstwy wiążącej emulsją 3. Warstwa wiążąca – AC 11 W gr. 4 cm 4. Skropienie warstwy wyrównawczej emulsją 5. Warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 gr. 5 cm 6. Istniejąca konstrukcja Łączna grubość projektowanej konstrukcji wynosi 13 cm. Konstrukcja nawierzchni drogi na poszerzeniu: 1. Warstwa ścieralna – AC 8 S gr. 4 cm 2. Skropienie warstwy wiążącej emulsją 3. Warstwa wiążąca – AC 11 W gr. 4 cm 4. Skropienie podbudowy zasadniczej emulsją 5. Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 gr. 20 cm Łączna grubość projektowanej konstrukcji wynosi 28 cm. Konstrukcja pobocza: 1. Pobocze z kruszywa łamanego stab. mech. gr. 10 cm Łączna grubość projektowanej konstrukcji wynosi 10 cm. 2.4) Przebudowa drogi wewnętrznej na działce o nr ewid. 1280 w Zarszynie. Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi 251,50 m Zaprojektowano drogę o nawierzchni bitumicznej szerokości 3,5 m. Ponadto zaprojektowano obustronne pobocza z kruszywa o szerokości 0,5 m na całości odcinka. Konstrukcja nawierzchni drogi od km 0+000 do 0+143,00: 1. Warstwa ścieralna – AC 8 S gr. 4 cm 2. Skropienie warstwy wiążącej emulsją 3. Warstwa wiążąca – AC 11 W gr. 5 cm 4. Skropienie warstwy wyrównawczej emulsją 5. Warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 gr. 10 cm 6. Istniejąca nawierzchnia Łączna grubość projektowanej konstrukcji wynosi 19 cm. Konstrukcja nawierzchni drogi od km 0+000 do 0+143,00 na poszerzeniu: 1. Warstwa ścieralna – AC 8 S gr. 4 cm 2. Skropienie warstwy wiążącej emulsją 3. Warstwa wiążąca – AC 11 W gr. 5 cm 4. Skropienie podbudowy zasadniczej emulsją 5. Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 gr. 20 cm 6. Podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/63 gr. 20 cm Łączna grubość projektowanej konstrukcji wynosi 49 cm. Konstrukcja nawierzchni drogi od km 0+143,00 do 0+251,50: 1. Warstwa ścieralna – AC 8 S gr. 4 cm 2. Skropienie warstwy wiążącej emulsją 3. Warstwa wiążąca – AC 11 W gr. 5 cm 4. Skropienie podbudowy zasadniczej emulsją 5. Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 gr. 20 cm 6. Warstwa wzmacniająca z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym o Rm=2,5MPa gr. 20 cm Łączna grubość projektowanej konstrukcji wynosi 49 cm. Konstrukcja pobocza: 1. Pobocze z kruszywa łamanego stab. mech. gr. 20 cm Łączna grubość projektowanej konstrukcji wynosi 20 cm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości; • dla zadania częściowego nr 1 : 7.000,00 zł (siedem tysięcy złotych) • dla zadania częściowego nr 2 : 6.000,00 zł (sześć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w - Podkarpacki Bank Spółdzielczy w Sanoku Oddział w Zarszynie nr rachunku 35 8642 1038 2004 3800 0332 0002, z dopiskiem na przelewie: „Wadium na przebudowę dróg gminnych zadanie częściowe nr ………… ”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach