Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Chełmża obejmująca 11 odcinków

Gmina Chełmża ogłasza przetarg

  • Adres: 87140 Chełmża, ul. Wodna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6756076-78 , fax. 566 756 079
  • Data zamieszczenia: 2018-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmża
    ul. Wodna 2
    87140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6756076-78, fax. 566 756 079
    REGON: 572224100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminachelmza.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Chełmża obejmująca 11 odcinków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Chełmża obejmująca 11 odcinków. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy części - zadania: 1) część –zadanie Nr 1 - przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Chełmża obejmująca dwa odcinki , tj.: 1/ przebudowa drogi gminnej nr 100535 C Zelgno – Zalesie stanowiącej działkę oznaczoną w ewidencji gruntów i budynków nr 23/2 w obrębie ewidencyjnym Zalesie na odcinku o długości 700 mb, 2) przebudowa drogi wewnętrznej będącej własnością Gminy Chełmża stanowiącej działkę oznaczoną w ewidencji gruntów i budynków nr 51/3 w miejscowości Strużal, ul. Jaśminowa na odcinku o długości 348 mb; 2) część –zadanie Nr 2 - przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Chełmża obejmująca pięć odcinków, tj.: 1/ przebudowa drogi gminnej nr 100535 C Zelgno – Zalesie stanowiącej działki oznaczone w ewidencji gruntów i budynków nr 194, 258 w obrębie ewidencyjnym Zelgno na odcinku o długości 740 mb, 2/ przebudowa drogi gminnej nr 100511 C stanowiącej działkę oznaczoną w ewidencji gruntów i budynków nr 18 w obrębie ewidencyjnym Świętosław na odcinku o długości 504 mb, 3/ przebudowa drogi wewnętrznej będącej własnością Gminy Chełmża stanowiąca działkę oznaczoną w ewidencji gruntów i budynków nr 144 w obrębie ewidencyjnym Kiełbasin na odcinku o długości 515 mb, 4/ przebudowa drogi gminnej nr 100531 C stanowiącej działkę oznaczoną w ewidencji gruntów i budynków nr 37 w obrębie ewidencyjnym Witkowo na odcinku o długości 1.297 mb, 5/ przebudowa drogi wewnętrznej będącej własnością Gminy Chełmża stanowiąca działki oznaczone w ewidencji gruntów i budynków nr 24/138, 24/139 w obrębie ewidencyjnym Zalesie na odcinku o długości 999 mb; 3) część –zadanie Nr 3 - przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Chełmża obejmująca cztery odcinki, tj.: 1/ przebudowa drogi gminnej nr 100576 C stanowiącej działkę oznaczoną w ewidencji gruntów i budynków nr 35 w obrębie ewidencyjnym Parowa Falęcka na odcinku o długości 724 mb; 2/ przebudowa drogi wewnętrznej będącej własnością Gminy Chełmża stanowiąca działkę oznaczoną w ewidencji gruntów i budynków nr 149/1 w obrębie ewidencyjnym Grzywna na odcinku o długości 1037 m; 3/ przebudowa drogi gminnej nr 100516 C stanowiącej działkę oznaczoną w ewidencji gruntów i budynków nr 28/2 w obrębie ewidencyjnym Nawra oraz nr 7 w obrębie ewidencyjnym Bogusławki na odcinku o długości 472 mb, 4/ przebudowa drogi wewnętrznej będącej własnością Gminy Chełmża stanowiąca działkę oznaczoną w ewidencji gruntów i budynków nr 195 w obrębie ewidencyjnym Grzywna na odcinku o długości 423 mb. 2. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy w zakresie niezbędnym do prowadzenia robót objętych umową wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami; 2) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu przebiegu każdego odcinka przebudowywanych dróg; 3) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną każdego z odcinków przebudowanych dróg (mapa zasadnicza 1:500 lub 1:1000 obejmująca cały zakres robót), w 3 egzemplarzach i złożenie materiałów (2 egzemplarze) w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu; 4) naprawienie urządzeń melioracyjnych zniszczonych w trakcie robót; 5) uporządkowanie pozostałej części terenu w granicach własności działek stanowiących drogę; 6) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach; 7) inne prace związane z procesem budowy. 3. Poza robotami bezpośrednio wynikającymi z dokumentacji projektowej w zakresie opisanym w ust. 2 przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia inwestycyjnego opisanego w dokumentacjach projektowo-przedmiarowych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) odrębny dla poszczególnych części – zadań znajduje się w Części III.1 do 3 SIWZ oraz w dokumentach w niej wymienionych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa (nie ocenia) warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ponadto wykonawca złoży: 1. stosowne Pełnomocnictwo(a) (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wykonawcy, 2. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 3. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zalecane jest sporządzenie na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ-IDW – jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach