Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych I etap: 1. ul. Św. Rozalii odcinek w km 0+000-0+180,6, 2. Drogi gminnej w miejscowości Kramkówka Duża odcinek w km 0+000-1+340, 0+008-0+419, 0+011-0+808,80

Urząd Miejski w Goniądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 19-110 Goniądz, Plac 11 Listopada 38
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7380043 , fax. 085 7380307
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Goniądzu
    Plac 11 Listopada 38 38
    19-110 Goniądz, woj. podlaskie
    tel. 085 7380043, fax. 085 7380307
    REGON: 00052738000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych I etap: 1. ul. Św. Rozalii odcinek w km 0+000-0+180,6, 2. Drogi gminnej w miejscowości Kramkówka Duża odcinek w km 0+000-1+340, 0+008-0+419, 0+011-0+808,80
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa dróg gminnych I etap: 1. ul. Św. Rozalii odcinek w km 0+000-0+180,6, 2. Drogi gminnej w miejscowości Kramkówka Duża odcinek w km 0+000-1+340, 0+008-0+419, 0+011-0+808,80 a) roboty przygotowawcze b) odwodnienie korpusu drogowego c) wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego d) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego e) wykonanie robót wykończeniowych. f) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej Prace budowlane muszą być tak przeprowadzone aby mieszkańcy mieli stały dojazd do posesji. Opis zastosowanych rozwiązań Kosztorys ofertowy Miejsce realizacji : ul. Św. Rozalii w Goniądzu oraz droga gminna w miejscowości Kramkówka Duża gmina Goniądz. Szczegółowy rodzaj i zakres robót będących przedmiotem zamówienia zawiera projekt budowlany i przedmiar robót. Pożądany termin wykonania całości zamówienia - 30.11.2009r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000,00 zł Słownie: dziesięć tysięcy złotych 2. Wadium może być wniesione w formie: a) pieniężnej - przelewem na konto Zamawiającego B.S. Mońki oddział Goniądz 50808500050130009720000010 b) poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancji ubezpieczeniowych Wadium wniesione w pieniądzu musi być wniesione i znajdować się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej do dnia upływu terminu składania ofert tj, do dnia 11.09.2009r. do godziny 10.00 Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli wpłynie na konto Zamawiającego w terminie, o którym mowa wyżej. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego jego wniesienie należy zdeponować w kasie Urzędu, natomiast kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty składanej w sekretariacie urzędu. 3. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium jeżeli: a) upłynął termin związania z ofertą b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonywania tej umowy c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia 4. Na wniosek pisemny Wykonawcy, Zamawiający jest obowiązany zwrócić wadium Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. b) który został wykluczony z postępowania c) którego oferta została odrzucona 5. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę do prawa wniesienia protestu. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek oferenta. 7. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu, Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 8. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy Zabezpieczenie należytego wykonania umowy Zamawiający będzie żądać zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Od wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza wymagane będzie wniesienie przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania w wysokości: 5 % ceny ofertowej brutto przedstawionej przez Wykonawcę. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone jest według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu: sposób przekazania na konto zamawiającego: numer konta B.S. Mońki oddział Goniądz 50808500050130009720000010 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych Sposób przekazania zabezpieczeń, o których mowa w pkt. 2 do 4: złożenie w kasie Urzędu Miejskiego w Goniądzu, ul. Plac 11 Listopada 38, 19-110 Goniądz, pokój 11
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. 3 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonych w zamówieniu robót: a) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie b) Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Złożą ofertę zgodną w kwestii sposobu jej sporządzania, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zasadami ustawy o prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny spełnienia w/w warunków: Ad 1) warunek spełnią wykonawcy, którzy załączą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumenty wymienione w części IV niniejszej specyfikacji potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ad 2) warunek spełniają wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia Ad 3.a) warunek spełnią wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania wykonali należycie minimum 1 pracę odpowiadającą swoim rodzajem robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia i posiadają dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie. Ad 3.b) warunek spełnią wykonawcy, którzy dysponują minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w branży drogowej. 6. Wniosą wymagane wadium, ważne na okres związania ofertą. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że podane przez oferenta informacje, istotne dla prowadzenia postępowania są nieprawdziwe - oferent zostanie wykluczony z postępowania /art.24 ust.2 pkt 2 prawo zamówień publicznych/. Informacja o podwykonawcach 1. Jeśli Wykonawca realizację zamówienia powierzy podwykonawcom w składanej ofercie zobowiązany jest umieścić taką informację wraz ze wskazaniem części zamówienia, którą powierzy podwykonawcom, a także podać ich nazwę. 2. Brak informacji o której mowa w pkt 1 będzie rozumiany przez Zamawiającego jako realizację zadania przez Wykonawcę we własnym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 2 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego dającą informację w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4, 5, 6, 7 i 8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego dającą informacje w zakresie określonym w art.24. ust.1 pkt. 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz robót budowlanych zrealizowanych (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością, nie mniejszą niż 600 tys. PLN netto każda , z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa powyżej, zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 3 7. Wykaz osób i podmiotów odpowiedzialnych za realizację robót wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia /kserokopie uprawnień/, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 4. Podwykonawcy W przypadku, gdy części zamówienia będą realizować podwykonawcy, winni oni złożyć dokumenty poświadczające posiadanie przez nich uprawnień budowlanych, jeżeli przewidziane do realizacji przez nich roboty wymagają posiadanie takich uprawnień (załącznik nr 2), Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia wystąpi konieczność zmiany podwykonawcy, to może to nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego. 8. Kopie uprawnień budowlanych i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa osób odpowiedzialnych za realizację robót, w tym kierowników budowy 9. Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń do realizacji zamówienia jakimi, dysponuje Wykonawca - wg załącznika nr 5. 10. Rzeczowo-finansowy harmonogram robót z nakładami i wartościami. 11. Kosztorysy szczegółowe 12. Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą jak 50000,00 PLN. II. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt I ppkt 1, 2 i 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w tym kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt II oraz w pkt I ppkt 3,Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumenty o których mowa w pkt. II ppkt 1, 2 i 4powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt. II ppkt 3, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt II, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: a) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie kierował się regułą: /spełnia/nie spełnia/

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach