Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych do miejscowości Morgi, Wólka, Hołodolina, Olszanka i Połomin

Gmina Suchowola ogłasza przetarg

  • Adres: 16150 Suchowola, pl. Kościuszki
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. (085) 7229400 , fax. (085) 7229419
  • Data zamieszczenia: 2018-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchowola
    pl. Kościuszki 5
    16150 Suchowola, woj. podlaskie
    tel. (085) 7229400, fax. (085) 7229419
    REGON: 59950300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchowola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych do miejscowości Morgi, Wólka, Hołodolina, Olszanka i Połomin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych w systemie zaprojektuj – wybuduj. 2. Zadanie zostało podzielone na części: Część I – Przebudowa drogi gminnej nr 103476B w miejscowości Morgi, Część II – Przebudowa drogi gminnej nr 103498B Wólka - Hołodolina, Część III – Przebudowa drogi gminnej nr 103463B Hołodolina - Połomin, Część IV – Przebudowa drogi gminnej nr 103497B Olszanka - Hołodolina Część I 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przygotowanie dokumentacji projektowej oraz przebudowa drogi w miejscowości Morgi. 2) Dane ogólne drogi: kategoria drogi: gminna; klasa drogi: L; kilometraż roboczy: 0+000 ÷ 1+015; kategoria ruchu: KR1; prędkość projektowa: 40km/h; obciążenie: 80kN/oś 3) Przekroje normalne drogi km: 0+000 ÷ 0+480,, – poza terenem zabudowanym szerokość jezdni – 5,50m szerokość poboczy gruntowych – 0,75 m spadek poprzeczny jezdni dwustronny – 2,0% spadek poprzeczny poboczy gruntowych – 6% nachylenie skarp – 1:1,5 km: 0+480 ÷ 1+015, - w terenie zabudowanym szerokość jezdni – 5,50m szerokość chodnika z kostki betonowej gr. 8cm – 1,25m (z krawężnikiem najazdowym)-str. prawa spadek poprzeczny jezdni dwustronny – 2,0% spadek poprzeczny chodnika z kostki betonowej – 2% do jezdni 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU) oraz załączniki do SIWZ. W dokumentacji projektowej Wykonawca nie może wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można zawrzeć w dokumentacji projektowej dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W przypadku, gdy Wykonawca zawrze w dokumentacji projektowej odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, wówczas jest obowiązany wskazać w dokumentacji, że dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych oraz zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności. Część II 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przygotowanie dokumentacji projektowej oraz przebudowa drogi gminnej nr 103498B Wólka - Hołodolina. 2) Dane ogólne drogi: kategoria drogi: gminna; klasa drogi: L; kilometraż roboczy: 0+000 ÷ 3+145; kategoria ruchu: KR1; prędkość projektowa: 40km/h; obciążenie: 80kN/oś 3) Przekroje normalne drogi km: 0+000 ÷ 1+500, – poza terenem zabudowanym szerokość jezdni – 5,50m szerokość poboczy gruntowych – 0,75 m spadek poprzeczny jezdni dwustronny – 2,0% spadek poprzeczny poboczy gruntowych – 6% nachylenie skarp – 1:1,5 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU) oraz załączniki do SIWZ. W dokumentacji projektowej Wykonawca nie może wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można zawrzeć w dokumentacji projektowej dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W przypadku, gdy Wykonawca zawrze w dokumentacji projektowej odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, wówczas jest obowiązany wskazać w dokumentacji, że dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych oraz zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności. Część III 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przygotowanie dokumentacji projektowej oraz przebudowa drogi gminnej nr 103463B Hołodolina - Połomin. 2) Dane ogólne drogi: kategoria drogi: gminna; klasa drogi: L; kilometraż roboczy: 0+000 ÷ 3+145; kategoria ruchu: KR1; prędkość projektowa: 40km/h; obciążenie: 80kN/oś 3) Przekroje normalne drogi km: 0+360 ÷ 1+645,– poza terenem zabudowanym szerokość jezdni – 5,50m szerokość poboczy gruntowych – 0,75 m spadek poprzeczny jezdni dwustronny – 2,0% spadek poprzeczny poboczy gruntowych – 6% nachylenie skarp – 1:1,5 km: 0+000 ÷ 0+360, - w terenie zabudowanym szerokość jezdni – 5,50m szerokość chodnika z kostki betonowej gr. 8cm – 1,25m (z krawężnikiem najazdowym) spadek poprzeczny jezdni dwustronny – 2,0% spadek poprzeczny chodnika z kostki betonowej – 2% do jezdni 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU) oraz załączniki do SIWZ. W dokumentacji projektowej Wykonawca nie może wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można zawrzeć w dokumentacji projektowej dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W przypadku, gdy Wykonawca zawrze w dokumentacji projektowej odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, wówczas jest obowiązany wskazać w dokumentacji, że dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych oraz zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności. Część IV 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przygotowanie dokumentacji projektowej oraz przebudowa drogi gminnej nr 103497B Olszanka - Hołodolina. 2) Dane ogólne drogi: kategoria drogi: gminna; klasa drogi: L; kilometraż roboczy: 0+000 ÷ 1+400; kategoria ruchu: KR1; prędkość projektowa: 40km/h; obciążenie: 80kN/oś 3) Przekroje normalne drogi km: 0+000 ÷ 1+400, – poza terenem zabudowanym szerokość jezdni – 5,50m szerokość poboczy gruntowych – 0,75 m spadek poprzeczny jezdni dwustronny – 2,0% spadek poprzeczny poboczy gruntowych – 6% nachylenie skarp – 1:1,5 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU) oraz załączniki do SIWZ. W dokumentacji projektowej Wykonawca nie może wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można zawrzeć w dokumentacji projektowej dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W przypadku, gdy Wykonawca zawrze w dokumentacji projektowej odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, wówczas jest obowiązany wskazać w dokumentacji, że dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych oraz zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności. 3. Zastosowane przez Zamawiającego w PFU wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. 5. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia Zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2016 poz. 1666 z późn. zm.): - wykonywanie nawierzchni bitumicznych (rozłożenie i zagęszczenie mieszanki bitumicznej) Wykonywanie prac objętych w/w zakresem zamówienia dotyczy prac osób fizycznych oraz operatorów sprzętu. 6. Wykonawca na żądanie Zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby, oraz czynności, które były wykonywane przez tą osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób, o których mowa powyżej. 7. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia w/w osób w związku z realizacją zatrudnienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za nie przedstawienie w terminie informacji, o których mowa w pkt powyżej – w wysokości 0,05 % wynagrodzenia brutto, za każdy dzień opóźnienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Żądanie wadium, jego wysokość oraz formy wniesienia – art. 45 ustawy Pzp 1. Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: Część I - 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych) Część II – 12 000,00 zł (dwanaście tysięcy złotych) Część III – 12 000,00 zł (dwanaście tysięcy złotych) Część IV – 11 000,00 zł (jedenaście tysięcy złotych) Uwaga – Wykonawca winien wnieść wadium na każdą część zamówienia oddzielnie w zależności od tego, na którą część składa ofertę. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola: Bank Spółdzielczy w Suchowoli nr rachunku: 13 8094 0009 0000 0101 2000 0030 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227 poz. 1505 oraz 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2, 3, 4, 5 musi być bezwarunkowe i tożsame z wadium wnoszonym w pieniądzu oraz powinno być złożone w oryginale w oznaczonej oddzielnej kopercie wraz z ofertą. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty, o treści zgodnej z załączonym wzorem, 2) Dowód wniesienia wadium, 3) Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów, w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty, 4) Wykonawcy korzystający z zasobów podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, składają wraz z ofertą dokumenty wymagane w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ (na podstawie art. 25a ust. 5 pkt. 2 ustawy Pzp)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach