Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH cz. I – Przebudowa drogi gminnej nr 105267R ulica Kopernika w Starym Dzikowie cz. II – Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 105009R ulica Kusocińskiego w miejscowości Stary Dzików

Gmina Stary Dzików ogłasza przetarg

  • Adres: 37-632 Stary Dzików, ul. T. Kościuszki
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 631 80 50 , fax. 0-16 631 80 50
  • Data zamieszczenia: 2020-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stary Dzików
    ul. T. Kościuszki 79
    37-632 Stary Dzików, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 631 80 50, fax. 0-16 631 80 50
    REGON: 65090059400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starydzikow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH cz. I – Przebudowa drogi gminnej nr 105267R ulica Kopernika w Starym Dzikowie cz. II – Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 105009R ulica Kusocińskiego w miejscowości Stary Dzików
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: cz. I – Przebudowa drogi gminnej nr 105267R ulica Kopernika w Starym Dzikowie Zakres rzeczowy przebudowy drogi nr 1 obejmuje: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - wykonanie wykopów i nasypów - wykonanie przepustów i odwodnienia - przebudowa skrzyżowania - wykonanie podbudowy i nawierzchni na dł. 360 mb - budowa chodnika na dług. 290 mb - wykonanie zjazdów - przebudowa rowów odwadniających - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego cz. II – Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 105009R ulica Kusocińskiego w miejscowości Stary Dzików Zakres rzeczowy przebudowy obejmuje: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - wykonanie wykopów i nasypów - wykonanie przepustów - przebudowa skrzyżowania - wykonanie podbudowy i nawierzchni na dł. 435 mb - wykonanie zjazdów - przebudowa rowów odwadniających - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45222000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania ofertą na kwotę/wartość: Część I – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 0/100) Część II – 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (przelew); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy uiścić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku bankowego 53 9094 0006 2001 0000 0039 0007 – z adnotacją wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – stosownie do części, której dotyczy wadium: 4. cz. I – Przebudowa drogi gminnej nr 105267R ulica Kopernika w Starym Dzikowie 5. cz. II – Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 105009R ulica Kusocińskiego w miejscowości Stary Dzików 6. .Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Przelew powinien więc być dokonany w takim terminie, aby Zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie z banku, w którym posiada rachunek, że do upływu terminu składania ofert kwota wadium wpłynęła na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 7. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formach określonych w ust. 2 pkt 2)-5), powyżej, jest oryginalny dokument wystawiony przez ubezpieczyciela, bank, poręczyciela – dokument powinien zostać umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego bezproblemowe wyjęcie celem dokonania zwrotu. 8. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści oznaczenie Wykonawcy, oznaczenie postępowania oraz zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela, w okresie związania ofertą, do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego wpłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1-3 ustawy Pzp. Brak w treści gwarancji przesłanek lub odniesienia się do ustawy Pzp w zakresie tych przesłanek spowoduje odrzucenie oferty na skutek okoliczności, o których mowa w art. 89 ust. 7b ustawy Pzp. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej terminowi złożenia oferty określonej w SIWZ, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą wymaganą zapisami SIWZ. 9. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo, z tym że jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniężna, w treści gwarancji powinna znaleźć się informacja, które podmioty zabezpieczają zapłatę wadium. 10. Pozostałe postanowienia dotyczące wadium, w tym zasad jego zatrzymania i zwrotu określa ustawa Pzp, w szczególności art. 46.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiajacy nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa 1) w ust. 3 pkt 1 i 2 składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp. Dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzedzającym powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania. 2) w ust. 3 pkt 5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzedzającym powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania. 3) w ust. 3 pkt 6 i 7 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 14. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 13, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 15. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 16. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum/ wspólnicy spółki cywilnej): 1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy Pzp); 2) dokumenty wymienione w ust. 2 niniejszego Rozdziału składa każdy z Wykonawców; 3) dokumenty wymienione w ust. 3 niniejszego Rozdziału składa każdy z Wykonawców; 4) dokumenty wymienione w ust. 4 pkt 1-2 niniejszego Rozdziału składa ten Wykonawca, który wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach