Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych: a) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wola Rasztowska ul. Pamięci obręb 143407_2.0016 na odc. 270 mb, b) Modernizacja nawierzchni na ul. Sąsiedzkiej w Kruszu

Gmina Klembów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-205 Klembów, ul. Gen. F. Żymirskiego 38
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 799-93-90 , fax. 0-22 777-90-85
  • Data zamieszczenia: 2020-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Klembów
    ul. Gen. F. Żymirskiego 38
    05-205 Klembów, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 799-93-90, fax. 0-22 777-90-85
    REGON: 55066815000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.klembow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych: a) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wola Rasztowska ul. Pamięci obręb 143407_2.0016 na odc. 270 mb, b) Modernizacja nawierzchni na ul. Sąsiedzkiej w Kruszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn.: „Przebudowa dróg gminnych – 2 zadania inwestycyjne: a) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wola Rasztowska ul. Pamięci obręb 143407_2.0016 na odc. 270 mb, b) Modernizacja nawierzchni na ul. Sąsiedzkiej w Kruszu.” 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: ZADANIE 1 – Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wola Rasztowska ul. Pamięci obręb 143407_2.0016 na odc. 270 mb. Realizacja zamówienia polegać będzie na: wykonaniu robót pomiarowych, robót ziemnych, mechanicznym profilowaniu i zagęszczaniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego, wykonaniu nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, wykonaniu poboczy, odtworzenie rowów Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarach, które stanowią załącznik nr 10a do SIWZ: Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu Wywiezienie urobku z terenu budowy, składowanie materiałów, transport leży całkowicie po stronie wykonawcy. Nadmiar urobku nadający się do wbudowania zostanie rozplantowany na przylegających drogach gruntowych. ZADANIE 2 – Modernizacja nawierzchni na ul. Sąsiedzkiej w Kruszu. Realizacja zamówienia polegać będzie na: wykonaniu robót pomiarowych, robót ziemnych, mechanicznym profilowaniu i zagęszczaniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego, wykonaniu nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, wykonaniu poboczy, odtworzenie rowów Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarach, które stanowią załącznik nr 10b do SIWZ: Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu Wywiezienie urobku z terenu budowy, składowanie materiałów, transport leży całkowicie po stronie wykonawcy. Nadmiar urobku nadający się do wbudowania zostanie rozplantowany na przylegających drogach gruntowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert), Wykonawca składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 4. Do formularza oferty, podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy, należy dołączyć: 1) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale XI ust. 1 SIWZ, tj.: a) oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ), b) oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ); 2) Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. W przypadku, gdy fakt umocowania wynika z dokumentów zawartych w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych dostępnych pod określonymi adresami internetowymi, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 3) Oświadczenia lub dokumenty, mające udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6. Informacje dodatkowe dotyczące oświadczeń i dokumentów: 1) Oświadczenia i dokumenty wskazane w niniejszym rozdziale muszą spełniać wymagania określone w ustawie Pzp i przepisach w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2018 r. poz. 1993); 2) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawcę do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów; 3) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, lub ich dostępności w bazie KRS lub CEIDG, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych oświadczenia lub dokumenty. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów; 4) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń i dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń i dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach