Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych

Gmina Ćmielów ogłasza przetarg

  • Adres: 27-440 Ćmielów, Ul. Ostrowiecka 40
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 8612018 , fax. 15 8612018
  • Data zamieszczenia: 2015-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ćmielów
    Ul. Ostrowiecka 40 40
    27-440 Ćmielów, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 8612018, fax. 15 8612018
    REGON: 83040991000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cmielow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy dróg gminnych w skład którego wchodzą następujące zadania: - zadanie Nr 1 - Przebudowa drogi gminnej nr 318017T Grójec - Krasków od km 1+010 do km 1+420; - zadanie Nr 2 -Przebudowa drogi gminnej nr 318039T Brzóstowa - Krzczonowice od km 0+250 do km 0+600. 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni Na zakres przedmiotu zamówienia składa się: a) Zadanie Nr 1 - Przebudowa drogi gminnej nr 318017T Grójec - Krasków od km 1+010 do km 1+420. Zakres przedmiotowy zadania nr 1 obejmuje wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 318017T na odcinku o dł. 410 m o nawierzchni mineralno asfaltowo - grysowej i szerokości jezdni 3,5m. W zakres rzeczowy wchodzi wykonanie: 1) robót przygotowawczych (roboty pomiarowe, karczowanie krzaków i podszycia; zdjęcie warstwy urodzajnej); 2) robót ziemnych ( roboty ziemne, wykonanie palisady z wypleceniem faszyny; wykonanie stopni na skarpach pod nasypy, wykonanie nasypów i ich zagęszczanie); 3) rury ochronne - układnie rur ochronnych na kablu 4) podbudowy ( profilowanie i zagęszczanie podłoża; wykonanie i zagęszczanie warstwy z piasku, podbudowy z kruszywa łamanego warstwa dolna o gr. 15cm po zagęszczeniu i warstwy górnej o grubości 12cm po zagęszczeniu); 5) nawierzchni (wykonanie warstwy wiążącej o gr. 4cm po zagęszczeniu z mieszanek mineralno - asfaltowej grysowej; wykonanie warstwy ścieralnej o gr. 4cm po zagęszczeniu z mieszanek mineralno - asfaltowej grysowej); 6) zjazdy do posesji (wykonanie przepustów pod zjazdami; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna o gr. 15cm po zagęszczeniu i warstwy górnej o gr. 10 cm po zagęszczeniu) 7) robót wykończeniowych ( utwardzenie poboczy kruszywem łamanym; plantowanie skarp i dna wykopów oraz skarp i korony nasypów, umocnienie skarp kamieniem łamanym, darniowanie skarp, wyrównanie kruszywem łamanym na początku i końcu robót oraz inne roboty zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 znajduje się w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych b) Zadanie Nr 2 - Przebudowa drogi gminnej nr 318039T Brzóstowa - Krzczonowice od km 0+250 do km 0+600. Zakres przedmiotowy zadania nr 2 obejmuje wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 318039T na dł. 350 o nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości jezdni zmiennej od 5,0m - do 3,5m. W zakres rzeczowy zadania wchodzi wykonanie: 1) robót przygotowawczych (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych; usunięcie humusu; rozbiórka krawężników betonowych wraz z utylizacją gruzu; roboty ziemne związane z odtworzeniem projektowanej niwelety; wykonanie nasypów wraz z profilowaniem i zagęszczaniem) 2) podbudowy ( podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 25cm) 3) nawierzchni (wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego - warstwa wiążąca o gr. 3cm, oczyszczenie nawierzchni pod warstwę wyrównawcza, skropienie powierzchni emulsja asfaltową; wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna o gr. 4cm ; oczyszczenie nawierzchni pod warstwę ścieralną , skropienie powierzchni emulsją asfaltową) 4) elementy ulic ( ustawienie krawężników betonowych na podsypce cementowo - piaskowej, na ławie betonowej wraz z wykonaniem niezbędnych robót ziemnych) 5) robót wykończeniowych (plantowanie i uzupełnienie pobocza materiałem kamiennych; plantowanie i uzupełnienie pobocza za krawężnikiem; wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo - piaskowej; regulacja wysokościowa włazów studni rewizyjnych, regulacja wysokościowa zaworów wodociągowych; umocnienie skarp płytami ażurowymi wraz z wykonaniem niezbędnych robót ziemnych) oraz inne roboty zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 znajduje się w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych 2. Dokumentacja techniczna (uproszczona) i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. Dokumentacja techniczna obejmuje: a) projekty budowlane (uproszczony) b) przedmiary robót 3. Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się wykonać zadania opisane w dokumentacji technicznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w SIWZ. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (uproszczone projekty techniczne, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz SIWZ) należy traktować, jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady. Wykonawca udzieli Zamawiającemu: a) rękojmi za wady na wykonane roboty i użyte materiały na okres, co najmniej 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego określonego zadania. b) gwarancji jakości za wykonane roboty budowlane i użyte materiały na okres co najmniej 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Okres gwarancji jakości wykonawca wskazuje w formularzu ofertowym. 5. Zawarta umowa będzie stanowiła dokument gwarancyjny w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego. Gwarancja jakości udzielona przez wykonawcę będzie niezależna od gwarancji udzielonych przez innych gwarantów (producentów, dostawców, autoryzowanych przedstawicieli itp.) 6. Realizacja czynności związanych z gwarantowaną jakością wykonanych robót będzie realizowana niezwłocznie na żądanie zamawiającego niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo do usunięcia stwierdzonej wady fizycznej w wykonanych robotach, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji. Wykonawca w ramach gwarancji będzie uczestniczył w corocznych przeglądach gwarancyjnych. Koszty związane z naprawami, przeglądami serwisowymi, wymianą w okresie gwarancji ponosić będzie Wykonawca. 7. Wykonawca winien dokładnie zapoznać się ze SIWZ, placami przyszłych budów, dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót tak aby złożona oferta dotyczyła wszystkich możliwych robót w sposób gwarantujący prawidłowe i kompletne wykonanie zamówienia. 8. W przypadku, gdy dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie - nadmienia się, że wszystkie użyte w projektach technicznych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów jak i firm mają tylko i wyłącznie zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń i materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania /produktów/ równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji ( materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie zmiany zgodę Jednostki Projektowania, a koszty związane z przeprojektowaniem poniesie Wykonawca i zrealizuje roboty w nieprzekraczalnym terminie określonym przez Zamawiającego. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu. 9. Sposób wykonania zamówienia: roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i wytycznymi określonymi w niniejszej SIWZ, zgodnie z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż oraz poleceniami nadzoru inwestorskiego i autorskiego. Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cmielow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach