Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych 2019

Gmina Raniżów ogłasza przetarg

  • Adres: 36-130 Raniżów, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2285034, 2285048 , fax. 172 285 365
  • Data zamieszczenia: 2019-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Raniżów
    Rynek 6
    36-130 Raniżów, woj. podkarpackie
    tel. 017 2285034, 2285048, fax. 172 285 365
    REGON: 54407100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ranizow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 Przebudowa drogi gminnej ul. Krakowskiej w miejscowości Raniżów na dz. nr ewid. 1415 ,1499/2 , 1500/4 1. Roboty przygotowawcze - 0,747 km. 2. Jezdnia i poszerzenie a/ Koryta wykonywane na całej szerokości jezdni – 2.924,90 m2 b/ Warstwy odcinające , warstwa po zagęszczeniu 5 cm – 2.827,70 m2 c/ Podbudowy z kruszyw łamanych warstwa dolna po zagęszczeniu – 10 cm. – 2.603,60 m2 d/ Podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna po zagęszczeniu – 10 cm. – 2.400,20 m2 e/ Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych ( warstwa wiążąca ) AC 16 W grubość 4 cm – 2.926,20 m2 f/ Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych ( warstwa ścieralna ) AC 16 S grubość 4 cm – 2.851,50 m2 3. Pobocze a/ Nawierzchnia z kamienia tłuczonego warstwa dolna po uwałowaniu 10 cm – 747 m2 4. Roboty dodatkowe – Roboty odwadniające a/ Regulacja pionowa studzienek wraz z dostosowaniem do obciążeń klasy D 400 – 28 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót (pomocniczy). Zadanie nr 2 Przebudowa ul. Piaski na działce nr ewid. 2178 w Raniżowie 1. Roboty przygotowawcze - 0,238km. 2. Jezdnia i poszerzenie a/ Koryta wykonywane na poszerzeniach na jezdni , głębokość 10 cm. – 737,80 m2 b/ Warstwy odcinające , warstwa po zagęszczeniu 10 cm – 1.332,80 m2 c/ Podbudowy z kruszyw łamanych po zagęszczeniu – 10 cm. – 690,20 m2 d/ Podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna po zagęszczeniu 10 cm. – 1.285,20 m2 e/ Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych ( warstwa wiążąca ) AC 16 W grubość 4 cm – 1.213,80 m2 f/ Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych ( warstwa ścieralna ) AC 16 S grubość 4 cm – 1.190,00 m2 3. Pobocze a/ Nawierzchnia z kamienia tłuczonego warstwa dolna po uwałowaniu 10 cm – 357,00 m2 4. Roboty dodatkowe – Roboty odwadniające a/ Regulacja pionowa studzienek wraz z dostosowaniem do obciążeń klasy D 400 – 13 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót (pomocniczy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). Więcej informacji dot. wadium znajduje się w pkt. 10 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji; b) informację o podwykonawcach (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - w przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać "NIE DOTYCZY"; c) formularz cenowy wraz z kosztorysem ofertowym wydrukowanym w formie uproszczonej (załączniki nr 8 i 9 do SIWZ); d) kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (oryginał ewentualnej gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczenia nie powinien być trwale połączony z ofertą); e) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy. W przypadku korzystania przez wykonawcę z zasobów innych podmiotów na podstawie art. 22a ustawy PZP - dokumenty określone w pkt 6.6 i 8.11, 8.12 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach