Przetargi.pl
Przebudowa dróg dojazdowych z parkingiem na 4 pojazdy w Leśnictwie Ruda w gminie Włocławek, dz. Nr 506 w m. Ruda, obręb ewidencyjny Dobiegniewo.

Nadleśnictwo Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Ziębia 13
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2349800 w. 17 , fax. 054 2349281
  • Data zamieszczenia: 2012-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Włocławek
    ul. Ziębia 13 13
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2349800 w. 17, fax. 054 2349281
    REGON: 91050785500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.torun.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL LP Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg dojazdowych z parkingiem na 4 pojazdy w Leśnictwie Ruda w gminie Włocławek, dz. Nr 506 w m. Ruda, obręb ewidencyjny Dobiegniewo.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy dróg dojazdowych, zlokalizowanych na terenie; -gmina Włocławek, Powiat Włocławek, działka nr 506, obr. Ewid. Dobiegniewo-Leśnictwo Ruda, Województwo Kujawsko-Pomorskie. Przebudowa odcinka dróg dojazdowych do lesniczówki i parkingu ma na celu wykonanie nawierzchni dla drogi dojazdowej do kancelarii leśniczówki i drogi do budynków gospodarczych leśniczówki. Planowane roboty powinny zostac wykonane po trasie dotychczasowego przebiegu w/w dróg, z jak najmniejszą ingerencją w ukształtowanie terenu i naturalne warunki środowiskowe. 2. Zakres robót będących przedmiotem zamówienia: 2.1 Przebudowa zakłada przywrócenie niżej wymienionym drogom nastepujących parametrów technicznych: 2.1.1 droga do kancelarii: - szerokość jezdni: 3,00 m - długość drogi: 60mb - dwa pasy o szerokości 1,00 m z płyt ażurowych - spadki poprzeczne - daszkowy na drodze głównej 3% - parking o długości 10m - chodnik o długości 16,5 m i szerokości 2,0 m 2.1.2 droga do budynków gospodarczych: - szerokośc jezdni: 3,00 m - długośc drogi- 80mb - spadki poprzeczne- daszkowy na drodze głównej 3% 2.2 Projekt zakłada zachowanie istniejącej niwekety drogi. 2.3 Powierzchniowe odwodnienie korony drogi zapewniaja spadki poprzeczne i podłużne jezdni i poboczy. Wody spływające z korony odprowadzane będą do rowów odparowujących, 2.4 Roboty ziemne maja charakter korekcyjny, wynikają z konieczności likwidacji muld obustronnych, wyprofilowaniu istniejącej nawierzchni i wykonaniu poboczy i rowów, 2.5 konstrukcja nawierzchni: 2.5.1 droga dojazdowa do kancelarii: - sprofilowanie podłużne gruntowe, - warstwa podsypkowa grubości 5cm, - podbudowa z kruszywa łamanego śr. 0-16 mm, stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm, - pasy o szerokości 1 m z płyt ażurowych typ YOMB Kolor oliwkowy gr. 10cm z wypełnieniem żwirem śr. 8-18 mm, pozostała część nawierzchni drogi wypełniona humusem, 2.5.2 nawierzchnia parkingu - Sprofilowane podłoże gruntowe - Warstwa podsypkowa grubości 5 cm - Podbudowa z kruszywa łamanego śr. 0-16 mm, stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm - Pasy o szerokości 1m z płyt ażurowych Typ YOMB KOLOR OLIWKOWY gr. 10 cm z wypełnieniem żwirem śr. 8-18 mm 2.5.3 nawierzchnia drogi dojazdowej do budynków gospodarczych - Sprofilowane podłoże gruntowe - Warstwa podsypkowa grubości 5 cm - Podbudowa z kruszywa łamanego śr. 0-16mm, stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm - Wykonanie warstwy z mieszanki stabilizacyjnej w stosunku objętościowym 1 do 1 z kruszywa łamanego naturalnego kl I fr (16-31,5) i pospółki drogowej grubości po zagęszczeniu 8cm 2.5.4 Konstrukcja pobocza - Gruntowe o szerokości 75 cm ze spadkiem 6% i skarpą 1do 1,5 Szczegóły opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót zawiera projekt techniczny wraz ze STWiOR który stanowi zał. nr 8 do SIWZ. 3) Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45233225-2 Drogi jednopasmowe 45233123-7 Drogi podrzędne 45232451-8 Roboty odwadniające i nawierzchniowe 4) Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresy), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 5. Dodatkowe wymagania stawiane Wykonawcy: 5.1 Roboty budowlane należy wykonać: - zgodnie z dokumentacja projektową dostarczoną przez Zamawiającego - stanowiącą zał nr 8 d SIWZ, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami oraz kosztorysem ofertowym i zawartą umową, której wzór stanowi zał. Nr 7 do SIWZ. - zgodnie z warunkami technicznymi określonymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zał. Nr 8 do SIWZ - zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP oraz Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.), Zarządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 15 grudnia 1994 r. w sprawie dziennika budowy oraz tablicy informacyjnej(M .P. Nr 2 z 1995 r., poz. 29), Ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz .U. z 2007r Nr 19, poz. 115 z późniejszymi zmianami). 5.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 5.3 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 5.4 Wymagany okres rękojmi: minimum 36 miesięcy na wykonane roboty i użyte materiały oraz urządzenia, liczony od dnia zakończenia robót budowlanych, czyli od dnia podpisania bezusterkowego protokółu końcowego odbioru robót. 5.5 Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty. 5.6 Materiały użyte do wykonania zadania musza posiadać deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z polską norma lub aprobata techniczną w przypadku braku polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty przy odbiorze ostatecznym zadania. 5.7 Podczas realizacji robót Wykonawca udostępni na żądanie Zamawiającego wgląd w materiały, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 5.8 Załatwienie wszelkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. Uwaga: Podane w dokumentacji projektowej oraz SIWZ nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia; dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych, co wyraża się niedopuszczeniem przez Zamawiającego składania ofert wariantowych. Przyjęcie rozwiązań równoważnych powodujące konieczność ingerencji w dokumentację projektową i wydane decyzje administracyjne wymagają ewentualnej zgody autora projektu w zakresie ochrony praw autorskich. Koszty związane z koniecznością zmian w projekcie i wydanych decyzjach administracyjnych leżą po stronie Wykonawcy. Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia musi uwzględniać czas niezbędny na wykonanie ewentualnych zmian. W przypadku wykorzystania zamiennych materiałów, bądź urządzeń innych niż podano w dokumentacji technicznej należy zachować niezmienne parametry pracy i budowy urządzeń oraz materiałów opisanych w tej dokumentacji. 6. Termin wykonania zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1100,00zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych) 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu,przelewem na rachunek Zamawiającego: BGŻ SA o.Włocławek 87 2030 0045 1110 0000 0037 6160 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy wpłata: Przebudowa dróg dojazdowych z parkingiem na 4 pojazdy w Leśnictwie Ruda w gminie Włocławek, dz. Nr 506 w m. Ruda, obręb ewidencyjny Dobiegniewo. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275) 4) Wadium wnoszone w formie nnej niż pieniądz wykonawca załącza do oferty. 5) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. tj. do dnia 27-07-2012r. do godz. 9.00. 7) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna bedzie skuteczne, jeżeli zostanie załączone do oferty. 8) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została uznana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 10) Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 11) Wadium wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (w przypadku jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu), 12) Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_wloclawek/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach