Przetargi.pl
Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w m. Kadłub Wolny, Siedliska i Prusków oraz remont drogi w m. Poczołków, remont przepustu i odwodnienia ulicy Ludowej w m. Radawie

Gmina Zębowice ogłasza przetarg

  • Adres: 46-048 Zębowice, ul. Murka
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 216 076 , fax. 077 4216076 w. 36
  • Data zamieszczenia: 2019-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zębowice
    ul. Murka 2
    46-048 Zębowice, woj. opolskie
    tel. 774 216 076, fax. 077 4216076 w. 36
    REGON: 54611800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zebowice.pl oraz www.zebowice.biuletyn.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w m. Kadłub Wolny, Siedliska i Prusków oraz remont drogi w m. Poczołków, remont przepustu i odwodnienia ulicy Ludowej w m. Radawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w m. Kadłub Wolny, Siedliska i Prusków, remont cząstkowy drogi w m. Poczołków, remont mostu w m. Zębowice oraz remont odwodnienia ulicy Ludowej w m. Radawie. Przebudowa dróg jest wykonywana łącznie ze zjazdami do nieruchomości o konstrukcji podbudowy z kruszywa łamanego zagęszczonego i nawierzchnią bitumiczną zgodnie z załączoną dokumentacją projektową i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( dalej STWiORB ). Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części: Część Nr 1 : Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w m. Kadłub Wolny, Siedliska i Prusków. Część nr 2 : 1) Remont cząstkowy drogi w m. Knieja. 2) Remont cząstkowy drogi w m. Poczołków. 3) Remont istniejącego odwodnienia ul. Ludowa w m. Radawie. 4) Remont istniejącego przepustu D= 500 mm dł. 8,5 mb wraz z wykonaniem remontu nawierzchni nad nim ul. Stawowa w m. Radawie. Wykonawca składa ofertę na wszystkie części pod warunkiem spełniania warunku przewidzianego dla wszystkich oferowanych części. 1.1. Określenie przedmiotu zamówienia. Część Nr 1 : Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w m. Kadłub Wolny, Siedliska i Prusków. Przedmiotem jest przebudowa drogi dojazdowej do gruntów w m. Kadłub Wolny, Siedliska i Prusków o łącznej długości 2.284 mb. Klasa drogi D, szerokość jezdni – 3,50 m, szerokość poboczy – 0,5 m. Zakres robót obejmuje :  wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 15 cm (dolna podbudowa) i 10 cm (górna warstwa podbudowy) oraz z mieszanki asfaltowo – bitumicznej grubości 6 cm,  wykonanie jezdni o nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych grubości 5 + 4 cm,  wzmocnienie pobocza kruszywem – klińcem grubości 10 cm i o szer. 0,5 m,  wykonanie 21 zjazdów z kruszywa łamanego i nawierzchni asfaltowej,  remont istniejącego przepustu (wymiana rury D=400 mm) o długości 11 mb. Część Nr 1 będzie dofinansowana ze środków budżetu Województwa Opolskiego budowy i przebudowy dróg dojazdowych do gruntów rolnych. Część Nr 2 : Remont cząstkowy drogi w m. Knieja. Wykonanie rozbiórki istniejącej nawierzchni bitumicznej. Wykonanie robót ziemnych pod ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 20 cm (dolna warstwa podbudowy) i grubości 8 cm (górna warstwa podbudowy), wykonanie jezdni długości 140 mb o nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznej grubości 5 cm i 4 cm. Remont cząstkowy drogi w m. Poczołków. Wykonanie rozbiórki istniejącej nawierzchni bitumicznej. Wykonanie robót ziemnych pod ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 20 cm (dolna warstwa podbudowy) i grubości 8 cm (górna warstwa podbudowy), wykonanie jezdni długości 269 mb o nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznej grubości 5 cm i 4 cm. Remont istniejącego odwodnienia ul. Ludowa w m. Radawie. Zakres robót obejmuje wykonanie rozbiórki podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie nowej nawierzchni mineralno – bitumicznej na pow.32 m², wykonanie robót ziemnych pod montaż elementów betonowych odwodnienia, montaż betonowych elementów ścieków, wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami, wykonanie studzienek ściekowych i studni rewizyjnej z przykanalikami. Remont istniejącego przepustu D= 500 mm dł. 8,5 mb wraz z wykonaniem remontu nawierzchni nad nim ul. Stawowa w m. Radawie. Droga gminna Nr 102809 O. Zakres robót obejmuje wykonanie rozbiórki istniejącego, uszkodzonego przepustu, ułożenie nowego przepustu D= 500 mm o dł. 8,5 mb, zasypanie mieszanką mineralną, wykonanie nowej nawierzchni mineralno – bitumicznej na pow. 346 m² w obrębie przepustu i skrzyżowania, wykonanie robót ziemnych z obu stron pod wykonanie ścianek czołowych przepustu oraz ich wykonanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium – tylko dla części Nr 1 - ustala się w kwocie: 20.000 złotych ( słownie : dwadzieścia tysięcy złotych ), 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Zawadzkie O/Zębowice Nr rachunku: 82 8909 1029 2002 0000 2437 0003 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej dla zadania: Przebudowa dróg dojazdowych do pól w m. Kadłub Wolny, Siedliska i Prusków. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 5. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty: 1) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, 2) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 6. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego, 2) nazwę przedmiotu zamówienia, 3) nazwę i adres Wykonawcy, 4) termin ważności gwarancji. 8. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 13. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 15. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie określa się
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda złożenia do oferty następującego dokumentu :  odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Zamawiający żąda od wykonawcy, który na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt. 1 ppkt. 8). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt. 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione zgodnie ze wskazaniem w pkt. 1. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów : a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, wg załącznika nr 7; b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg załącznika Nr 8; c) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach