Zarząd Dróg Powiatowych w Gryficach ogłasza przetarg
- Adres: 72-300 Gryfice, ul. J. Piłsudskiego 18
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 384-20-56 , fax. 913 842 056
- Data zamieszczenia: 2019-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Gryficach
ul. J. Piłsudskiego 18 18
72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 384-20-56, fax. 913 842 056
REGON: 81177386900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.gryfice.ibip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa DP nr 3113Z polegająca na wzmocnieniu nawierzchni jezdni – przejście przez m. Otok - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje: Przebudowę DP nr 3113Z polegająca na wzmocnieniu nawierzchni jezdni – przejście przez m. Otok od km 7+658 do km 8+558 (tj.: odc. o długości 900mb), w technologii niskoemisyjnej (mieszankami mineralno emulsyjnymi na zimno ME oraz mieszankami grysowo-emulsyjnymi), wraz z robotami towarzyszącymi. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale „C” SIWZ i SST. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały/produkty będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności materiałom/produktom wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów/produktów równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność tych materiałów/produktów. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy, na pełen etat wszystkich osób, wykonujących czynności objęte zakresem zamówienia szczegółowo wymienione w Przedmiarze robót polegające na pracy wykonywanej wysiłkiem fizycznym, jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Sposób weryfikacji zatrudnienia pracowników został określony w § 8 ust. 4 i 5 projektu umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy: PKO Bank Polski S.A. o/Gryfice nr rachunku: 35 1020 2791 0000 7202 0259 4521 na adres: Powiat Gryficki - Zarząd Dróg Powiatowych w Gryficach; ul. Piłsudskiego 18; 72-300 Gryfice. 2. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert. 3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz – oryginał należy złożyć bezpośrednio do oferty. Zaleca się umieszczenie dokumentu wadialnego w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty, np. umieszczony w foliowej oprawie, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 5. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale i wystawione na: Powiat Gryficki - Zarząd Dróg Powiatowych w Gryficach; ul. Piłsudskiego 18; 72-300 Gryfice.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej oryginał ww. oświadczenia składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oferta winna zawierać: 1) prawidłowo wypełniony formularz „OFERTA” (załącznik 1 do rozdziału B SIWZ) 2) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 2 do rozdziału B SIWZ), 3) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do rozdziału B SIWZ) 4) dowód wniesienia wadium; 5) Wyceniony Przedmiar Robót (załącznik nr 5 do rozdziału B SIWZ); 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotu, w przypadku gdy uprawnienie do reprezentacji nie wynika z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej. 7) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa drogi leśnej (dojazdu pożarowego) nr 36 na terenie Nadleśnictwa Borne Sulinowo – Etap II
Dodano: 2024-07-15 - Modernizacja ulicy Matejki w Bobolicach
Dodano: 2024-06-27 - Przebudowa DW 103 odc. Czaplin Wielki - Trzebiatów
Dodano: 2024-06-25 - Przebudowa DW 106 m. Nowogard ul. Poniatowskiego
Dodano: 2024-05-17 - "Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Koszewko"
Dodano: 2024-03-05 - Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Sławieńskiego w 2023 r.
Dodano: 2024-02-07 - Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu, poprzez przebudowę dróg powiatowych
Dodano: 2023-12-29 - Przebudowa DW 126 odc. Stara Rudnica-Siekierki– zamówienie na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych
Dodano: 2023-12-29 - Remont drogi powiatowej nr 1274Z Szczecinek-Gałowo
Dodano: 2023-12-28 - Przebudowa DW 177 odc. Mirosławiec - Tuczno
Dodano: 2023-12-08