Przetargi.pl
Przebudowa dopływu kanalizacji sanitarnej do oczyszczalni ścieków w miejscowości Długa Kościelna, Gmina Halinów

Gmina Halinów reprezentowana przez Burmistrza Miasta Halinów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-074 Halinów, ul. Spółdzielcza 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7836020 w. 129 , fax. 022 7836107
  • Data zamieszczenia: 2009-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Halinów reprezentowana przez Burmistrza Miasta Halinów
    ul. Spółdzielcza 1 1
    05-074 Halinów, woj. mazowieckie
    tel. 022 7836020 w. 129, fax. 022 7836107
    REGON: 01326917200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.halinow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dopływu kanalizacji sanitarnej do oczyszczalni ścieków w miejscowości Długa Kościelna, Gmina Halinów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonanie projektu budowlano-wykonawczego z uzyskaniem pozwolenia na budowę, 2) wykonanie robót budowlano-montażowych z przekazaniem do eksploatacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742320004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1 oraz którzy : 1) dysponują osobami z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności : instalacyjnej w zakresie sieci oraz instalacji kanalizacyjnych; 2) posiadają doświadczenie gwarantujące wykonanie zamówienia i wykażą że: w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia ww. postępowania o udzielenie zamówienia byli wykonawcami co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dokonali montażu co najmniej dwóch krat rzadkich z przekazaniem do eksploatacji. 2. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków na zasadzie oceny spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty niżej wymienione dokumenty: 1) oświadczenie, że spełnia warunki art. 22 ust.1-3 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) uprawnienia budowlane osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi z aktualnym zaświadczenia z właściwej Izby samorządu zawodowego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci oraz instalacji kanalizacyjnych; 4) wykaz, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia ww. postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dokonał montażu co najmniej dwóch krat rzadkich z przekazaniem do eksploatacji, z podaniem zakresu robót, daty wykonania i odbiorców (nazwa i adres zamawiającego); 5) co najmniej 2 dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie (o którym mowa w pkt 4) zostały należycie wykonane. Z treści dokumentów musi również wynikać zakres wykonanego zamówienia, kiedy oraz dla kogo roboty były wykonane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.halinow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach