Przetargi.pl
Przebudowa domu kultury na Centrum Spotkań Muzyków Jazzowych w Rudnikach

Gmina Rudniki ogłasza przetarg

  • Adres: 46-325 Rudniki, ul. Wojska Polskiego 12
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 034 35-95-072 , fax. 034 3595013
  • Data zamieszczenia: 2009-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudniki
    ul. Wojska Polskiego 12 12
    46-325 Rudniki, woj. opolskie
    tel. 034 35-95-072, fax. 034 3595013
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudniki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa domu kultury na Centrum Spotkań Muzyków Jazzowych w Rudnikach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego budynku Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji na Centrum Spotkań Muzyków Jazzowych w Rudnikach z dostosowaniem wejścia dla osób niepełnosprawnych, dostosowaniu pomieszczeń kuchennych do obecnych standardów oraz przebudowie i modernizacji sali mające na celu poprawienie jej bezpieczeństwa, funkcjonalności oraz estetyki. Przebudowa obejmuje swoim zakresem wejście do budynku wraz z węzłem sanitarnym, wymianę lub modernizację istniejącej instalacji wodno-kanalizacyjnej, p-poż, elektrycznej, co., wykonanie wentylacji , przebudowie obecnych pomieszczeń baru na kuchnię wraz z zapleczem technicznym kuchni, modernizacje sali z jej całkowitym odnowieniem i częściową przebudową. W zakres przebudowy wchodzi także wykonanie nowego parkingu obok budynku - w miejscu obecnego z ubitej ziemi. Materiał użyty do prac powinien posiadać atesty jakości a bloczki użyte do wznoszenia ścian muszą być odpowiedniej klasy i nośności. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz przepisami BHP. Na wykonane prace i dostarczone materiały Wykonawca udzieli gwarancji nie krótszej niż 36 miesięcy, a na wyposażenie według otrzymanej gwarancji od producenta jednak nie krótszej niż 12 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonej dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych i przedmiarach robót oraz w wyjaśnieniach Zamawiającego ( zał. Nr 5).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000 PLN (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2009-08-18 do godz. 09:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski Spółka akcyjna z siedzibą w Katowicach O/Olesno, ul. Reymonta 3 46-300 Olesno Nr 96 1050 1171 1000 0023 1091 7600, przy czym data wpływu pieniędzy na rachunek zamawiającego jest uznana jako data wpłynięcia wadium; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium w pozostałej formie należy złożyć za pokwitowaniem w kasie Urzędu Gminy w Rudnikach w pokoju Nr 1 ( parter). Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania z ofertą - pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania - oraz umożliwić Zamawiającemu otrzymanie okresowej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. Dokument potwierdzający wniesienie wadium stanowi załącznik do oferty lub może być załączony do ofert w osobnej kopercie i wraz z nią winien być złożony w Sekretariacie Urzędu Gminy w Rudnikach w terminie określonym dla złożenia ofert. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania ( art. 24 ust2 pkt 4 ustawy) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; d) wpłynął wniosek Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy Pzp: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania; - którego oferta została odrzucona. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Ocena dokonywana będzie metodą spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń. 2.Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia ( na dzień złożenia oferty) nie mniejszej niż 200 000 zł, a w przypadku realizacji zadania, przez cały okres trwania zamówienia. 3. Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.1 Wykonawca którzy wykażą że dysponują min. jedną osobą z uprawnieniami do sprawowania funkcji kierownika budowy w branży konstrukcyjno-budowlanej. 3.2 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat t.j. od 26.07.2004r do 25.07.2009r., a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 3 roboty podobne do przedmiotu zamówienia, tj. związane z wykonywaniem budowy, przebudowy lub rozbudowy budynków o wartości min. 600 000 zł brutto każde. Ocena dokonywana będzie metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzeniewarunku 1 Wykonawca złoży wraz z ofertą aktualny odpis z rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, oświadczenie z art. 22i 24 ustawy uzp, załączy także zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, ZUS-u lub KRUS-u o nie zaleganiu z opłacaniem podatków oraz składek ( lub zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności) wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie warunku 2 Wykonawca przedłoży polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( min. 200 000zł). w polisie lub innym dokumencie ubezpieczeniowym musi być uwidoczniony jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej - w innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia, które potwierdzają, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie OC od prowadzonej działalności gospodarczej Na potwierdzenie warunku 3.1 należy udokumentować, że Wykonawca posiada ( dysponuje) kierownika budowy w branży konstrukcyjno-budowlanej, załączając jego kopie uprawnień oraz udokumentować jego przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Na potwierdzenie warunku 3.2 wymagany będzie wykaż robót podobnych w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy budynków ( minimum 3 roboty o wartości min. 600 000 zł każde) wykonanych w ostatnich 5 latach (od 26.07.2004r do 25.07.2009r.) odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudniki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach