Przetargi.pl
Przebudowa Domu Dziecka w Woli Gałęzowskiej celem dostosowania do wymogów ustawy o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej.

Dom Dziecka ogłasza przetarg

  • Adres: 23-100 Wola Gałęzowska, Wola Gałęzowska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (081) 565 80 21 , fax. (081) 565 80 21
  • Data zamieszczenia: 2019-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Dziecka
    Wola Gałęzowska 116
    23-100 Wola Gałęzowska, woj. lubelskie
    tel. (081) 565 80 21, fax. (081) 565 80 21
    REGON: 79827400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ddzwg.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: DOM DZIECKA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Domu Dziecka w Woli Gałęzowskiej celem dostosowania do wymogów ustawy o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń w budynku Domu Dziecka w Woli Gałęzowskiej 116, gm. Bychawa. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych branży architektonicznej (wydzielenie lokalu dla placówki opiekuńczo-wychowawczej na parterze, przebudowa sypialni na łazienkę i toaletę, zabudowa aneksu kuchennego w pomieszczeniu świetlicy na parterze, remont pomieszczeń), sanitarnej (instalacje wodociągowa i kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania i wentylacji mechanicznej) i elektrycznej (tablice piętrowe na parterze TEL oraz TEP-0,4 kV, wewnętrzne linie zasilające tablice piętrowe, instalacje elektryczne oświetlenia i gniazdek wtyczkowych 230 V Ac, instalacja siłowa i sterownicza, instalacja uziemiająca i połaczeń wyrównawczych). 3.2 Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy. 3.3 Wszystkie wymienione w dokumentacji materiały, produkty i urządzenia opatrzone nazwami mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów co oznacza, że Zamawiający dopuszcza materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów. Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, produkty i urządzenia do wykonania robót budowlanych, prac i dostaw spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.” Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. 3.4 Zamawiający zwraca uwagę na możliwość dokonania wizji lokalnej w miejscu planowanych robót, przed złożeniem oferty. Wizję lokalną można przeprowadzić od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-15:00, po uprzednim uzgodnieniu terminu z p. Marianem Podsiadłym – dyrektorem Domu Dziecka, tel. 0 - 606 124 210. 3.5 CPV:45453000-7 – Roboty remontowe i renowacyjne, 45111300-1 – Roboty rozbiórkowe, 45400000-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45432000-4 – Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian, 45421000-4 – Roboty w zakresie stolarki budowlanej, 45410000-4 Tynkowanie, 45431000-7 Układanie płytek ceramicznych na podłogach i ścianach, układanie paneli podłogowych, 45442100-8 Roboty malarskie, 45330000-9 – Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne, 45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne. 4. Termin wykonania zamówienia: nie krótszy niż 50 dni i nie dłuższy niż 150 dni, licząc od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8. Wymagania dotyczące wadium. 8.1 Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 6 000 zŁ przed upływem terminu składania ofert. 8.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 8.3 Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 89 11602202 000000 03 81812833 z dopiskiem „Wadium – przebudowa pomieszczeń Domu Dziecka w Woli Gałęzowskiej”. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W myśl art. 63 ust. 3 pkt 1 ustawy ww. ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. , polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 8.4 Dowód wniesienia wadium – w formie innej niż pieniężna, powinien być dołączony do oferty (w formie oryginału). Z treści dokumentu (gwarancji/poręczenia) musi jednoznacznie wynikać: 1) nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia) oraz adresy ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwota gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert, 5) bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ad. III.3) 1. oświadczenie pn. "Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu". Z uwagi na fakt, że Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.1) - nie wymaga odnośnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Moduł formularza ogłoszenia o zamówieniu nie przewiduje możliwości wyboru (rozdzielenia) oświadczeń. 2. 5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 5.2 Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę podlegającego wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy; 5.3 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia musi zostać wykazany przez każdego z wykonawców. 6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6.1. Oświadczenia lub dokumenty składane wraz z ofertą. 6.1.1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu: 6.1.1.1 oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – aktualne na dzień składania ofert (w formie pisemnej, wg załącznika nr 3). - Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w ww. oświadczeniu. - Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w ww. oświadczeniu. 6.1.2 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie wymagane w pkt 6.1.1.1 winien złożyć każdy wykonawca. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach