Przetargi.pl
Przebudowa Domu Dziecka w Rypinie

Powiat Rypiński ogłasza przetarg

  • Adres: 87500 Rypin, ul. Warszawska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 802 432 , fax. 542 802 549
  • Data zamieszczenia: 2017-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Rypiński
    ul. Warszawska 38
    87500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 802 432, fax. 542 802 549
    REGON: 91086670300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatrypinski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Domu Dziecka w Rypinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa Domu Dziecka w Rypinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dotyczące wykonania zamawianych robót stanowi dokumentacja techniczna tj. projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, opracowanie stanowiące załącznik do zgłoszenia budowy placu zabaw zatytułowane projekt zagospodarowania oraz SIWZ wraz z załącznikami. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części: CZĘŚĆ 1: Przebudowa Domu Dziecka w Rypinie. CZĘŚĆ 2: Budowa placu zabaw przy Domu Dziecka w Rypinie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W przypadku składania oferty na część 1 zamówienia Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie zł: piętnaście tysięcy 00/100); 2. W przypadku składania oferty na część 2 zamówienia Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 900,00 zł (słownie zł: dziewięćset 00/100); Zasady wnoszenia wadium określa rozdział 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy; 2) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; 3) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego – dotyczy części 1 i 2 zamówienia; 4) W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumentów dotyczących każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu – dotyczy części 1 i 2 zamówienia; 5) pełnomocnictwo - jeśli dotyczy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach