Przetargi.pl
Przebudowa dachu na budynku remizy OSP w Płoskini

Urząd Gminy Płoskinia ogłasza przetarg

  • Adres: 14-526 Płoskinia, Płoskinia 8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2439220 , fax. 2439222
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Płoskinia
    Płoskinia 8 8
    14-526 Płoskinia, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 2439220, fax. 2439222
    REGON: 00054600600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ploskinia-ug.bip-wm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dachu na budynku remizy OSP w Płoskini
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest;przebudowa istniejącego płaskiego stropodachu na dach wysoki, dwuspadowy o konstrukcji drewnianej pokryty blachodachówką. Przebudowa dachu będzie prowadzona na budynku garażowym we wsi Płoskinia nr 41 będącego własnością Gminy Płoskinia. Na działce zlokalizowany jest tylko budynek garażowy - remiza. Ściany szczytowe wymurowane zostaną z bloczków gazobetonowych. Obiekt posiada następujące wielkości techniczne (po przebudowie): Powierzchnia zabudowy;226,67 m2 - bez zmian ,powierzchnia użytkowa;311,94 m2, kubatura 989 m3. Wymiary gabarytowe:długość;15,01 m - bez zmian, szerokość;11,86 m - bez zmian, wysokość; 9,00 m. Powierzchnia użytkowa gospodarczego strychu: 110,27 m2 Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferent ubiegający się o uzyskanie zamówienia musi spełnić następujące warunki uprawniające do ubiegania się o zamówienie publiczne oraz wykazać się zdolnością do wykonania zamówienia: 1.posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, oświadczenia wymagane dla ważności oferty, które oferent winien dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu; 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru /załącznik Nr 1/. 2. Kosztorys sporządzony w oparciu o przedmiar robót. 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożone na druku stanowiącym /załącznik Nr 2/. 7. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;- minimum jedno zamówienie o podobnym charakterze i wartości min. 30 tys. Brutto /roboty w zakresie konstrukcji dachowych/- /załącznik Nr 3/. 8. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób do wykonania zamówienia jeżeli będzie dysponował: uprawnienia oraz kopia zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego /branża architektoniczno-budowlana/ -załącznik Nr 4. 9. Wykaz podwykonawców przewidzianych do wykonywania zamówienia - jeżeli będą uczestniczyć w realizacji zamówienia dołączyć- załącznik nr 5 10. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował /załącznik Nr 6/. 11. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 12. Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Oferenta w postępowaniu /jeżeli oferenta reprezentuje przedstawiciel/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ploskinia-ug.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach