Przetargi.pl
„Przebudowa dachu kalenicowego czterospadowego obejmującego zmianę konstrukcji dachu i pokrycia oraz zabudowa istniejącego tarasu na pierwszej kondygnacji istniejącego budynku Domu Ludowego – kategoria obiektu budowlanego IX”

Gmina Orły ogłasza przetarg

  • Adres: 37-716 Orły, Przemyska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 671-26-93 , fax. 16 736 24 34
  • Data zamieszczenia: 2018-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orły
    Przemyska 3
    37-716 Orły, woj. podkarpackie
    tel. 16 671-26-93, fax. 16 736 24 34
    REGON: 65090035800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminaorly.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa dachu kalenicowego czterospadowego obejmującego zmianę konstrukcji dachu i pokrycia oraz zabudowa istniejącego tarasu na pierwszej kondygnacji istniejącego budynku Domu Ludowego – kategoria obiektu budowlanego IX”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dachu kalenicowego czterospadowego obejmującego zmianę konstrukcji dachu i pokrycia oraz zabudowa istniejącego tarasu na pierwszej kondygnacji istniejącego budynku Domu Ludowego – kategoria obiektu budowlanego IX” 2. Podstawowymi pracami wykonywanymi w ramach realizacji zamówienia będą: 1) demontaż istniejącego pokrycia dachowego z dachówki ceramicznych wraz z konstrukcją dachu i kominami, 2) wykonanie nowej konstrukcji dach wg. projektu technicznego, osadzeniu okien połaciowych oraz pokrycia dachu blachodachówką. Klasa konstrukcyjna tarcicy nasyconej co najmniej C27. 3) przemurowanie i ocieplenie kominów wraz z okuciem blachą, oraz izolacja przeciwwilgociowa tarasu wraz z posadzką typu gres i barierką stalową. 3. Podstawą opracowania oferty są załączone do SIWZ dokumentacja projektowa obejmująca miedzy innymi przedmiar robót, opisy, rysunki oraz SSTWiOR. Wymagane jest, aby wszystkie konieczne roboty zostały wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną, zaś dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia materiały, wyroby, urządzenia i wyposażenie posiadały oznakowanie zgodności poświadczające dopuszczenie do stosowania i sprzedaży na terenie Unii Europejskiej (Ustawa z dnia 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności - Dz.U. z 2017r. poz. 1226) oraz posiadały wymagane certyfikaty. 4. Wszystkie wskazane w dokumentacji SIWZ znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) kierownik budowy 2) dekarz 7. Wymagany minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi - 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego zadania. 8. Okres udzielonej gwarancji jest w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formach dopuszczonych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp w zależności od wyboru wykonawcy. Formy wniesienia wadium: 1) w pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Żurawicy Oddział w Orłach 28 9113 1027 2005 3000 0045 0004 z adnotacją: „Przebudowa dachu kalenicowego czterospadowego obejmującego zmianę konstrukcji dachu i pokrycia oraz zabudowa istniejącego tarasu na pierwszej kondygnacji istniejącego budynku Domu Ludowego – kategoria obiektu budowlanego IX”. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 359 z późn. zm.). 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium”, przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Gmina Orły, ul. Przemyska 3, 37-716 Orły (Biurze Obsługi Klienta, I piętro), a kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i powinna zawierać następujące elementy: 1) nazwę wykonawcy, beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) kwotę gwarancji, 3) termin ważności gwarancji „ od dnia ………… do dnia ……………” 4) zobowiązanie gwaranta do zapłacenie kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy. 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym rozdziale dotyczą również przedłużenia ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - wzór załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ, b) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), c) potwierdzenie wniesienia wadium; d) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej e) zobowiązanie podmiotu do udostępniania zasobu na które powołuje się wykonawca

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach