Przetargi.pl
„Przebudowa dachu budynku Szkoły Podstawowej w Rybnie”

Gmina Rybno ogłasza przetarg

  • Adres: 96-514 Rybno, ul. Długa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 468 611 438 , fax. 468 611 438
  • Data zamieszczenia: 2019-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rybno
    ul. Długa 20
    96-514 Rybno, woj. mazowieckie
    tel. 468 611 438, fax. 468 611 438
    REGON: 75014846600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminarybno.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa dachu budynku Szkoły Podstawowej w Rybnie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane pod nazwą: „Przebudowa dachu budynku Szkoły Podstawowej w Rybnie”. Budynek zlokalizowany jest w Rybnie przy ul. Długiej 11 na działce nr ewid. 38/1. Podstawowe dane budynku : budynek posiada dwie kondygnacje z poddaszem użytkowym. Ściany konstrukcyjne budynku z cegły pełnej ceramicznej, stropy na belkach stalowych wypełnionych płytami żelbetonowymi. Więźba dachowa o konstrukcji płatwiowo-kleszczowej dwuspadowa o różnym spadku i powierzchni połaci. Między krokwiami więźby dachowej znajduje się ocieplenie z wełny mineralnej o gr. 15 cm z obiciem dwiema warstwami płyty gipsowej. Na wierzchu krokwi membrana paraizolacyjna łaty i blachodachówka. Okna na poddaszu połaciowe o pow. do 1,0 m². Kominy wentylacyjne ponad dachem z cegły ceramicznej. Obiekt nie znajduje się w rejestrze i pod ochrona konserwatora zabytków. 1) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: • ustawienie rusztowań wzdłuż elewacji po obu stronach budynku • zdemontowanie istniejącej instalacji odgromowej na dachu • rozebranie obróbek blacharskich kominów, pasów przyściennych, rynien, rur spustowych • rozebranie poszycia dachowego z blach trapezowych kontr łat i łat • zdemontowanie izolacji z wełny mineralnej • wyjęcie okien połaciowych z konstrukcji więźby dachowej • zamontowanie nowych okien połaciowych U=1,1 W/m²K z naprawą ościeży płytami g-k i pomalowaniem • wykonanie między istniejącymi krokwiami izolacji z foli paroizolacyjnej • ułożenie między istniejącymi krokwiami wełny mineralnej gr. 20 cm • wykonanie odeskowania połaci dachowych z desek gr. 25 mm zabezpieczanych środkiem grzybobójczym i ogniochronnym, - zapewnić możliwość przewietrzania przestrzeni pod deskowaniem – wlot powietrza pod okapem połaci i wylot w kalenicy dachu • zamontowanie pasa podrynnowego i nadrynnowego z blachy powlekanej • wykonanie pokrycia z jednej warstwy papy wierzchniego krycia • przybicie kontr łat i łat zaimpregnowanych środkiem grzybobójczym i ogniochronnym w odległości zalecanej przez producenta blach • położenie blachodachówki wys. 35 mm powlekanej z zastosowaniem do mocowania wkrętów farmerskich • wykonanie obróbek blacharskich kominów, murków, okien połaciowych, wyłazów dachowych, rynien i rur spustowych ciągnionych • uzupełnienie kratek wentylacyjnych w kominach ponad dachem • wykonanie z użyciem nowych materiałów instalacji odgromowej • rozebranie rusztowań • posprzątanie placu budowy 2) Szczegółowy zakres prac do wykonania określają dokumentacja techniczna: - projekt budowlany, - przedmiar robót budowlanych, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - wyjaśnienia Zamawiającego złożone w trakcie postępowania przetargowego, - Zgłoszenie zamiaru wykonania przebudowy obiektu budowlanego z dnia 20.02.2019 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261210-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert to jest do dnia 05.04.2019 roku, do godz. 10.00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Każdy z wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia składa wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Oferta Wykonawcy, stanowiący Załącznik nr 1 do siwz oraz załącza do oferty: 2) Oświadczenia, o których mowa w pkt 9.1. siwz i ewentualne zobowiązanie innego podmiotu, wskazane w pkt 9.7.2) siwz. 3) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.5. siwz przekazuje Zamawiającemu każdy wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej wskazanej w pkt 1.4. siwz informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 4)W przypadku pozostałych dokumentów, o których mowa w pkt 9.2. siwz oraz 9.3. siwz, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do ich złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie. 5)W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 9.2., 9.3., 9.4. siwz w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku, o którym mowa, Zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 6)W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 9.2., 9.3., 9.4. siwz, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach