Przetargi.pl
Przebudowa części szkoły i internatu na Rolnicze Centrum Transferu wiedzy i Innowacji w Bożkowie (zaprojektuj i wybuduj)

Zespół Szkół Agrotechnicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 57-441 Bożków, Bożków 89a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8714275 , fax. 074 8714252
  • Data zamieszczenia: 2010-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Agrotechnicznych
    Bożków 89a 89a
    57-441 Bożków, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8714275, fax. 074 8714252
    REGON: 00011525200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsa-bozkow.prv.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa części szkoły i internatu na Rolnicze Centrum Transferu wiedzy i Innowacji w Bożkowie (zaprojektuj i wybuduj)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1 Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa części szkoły i internatu na Rolnicze Centrum Transferu Wiedzy i Innowacji w Bożkowie w systemie zaprojektuj i wybuduj - w oparciu o niniejszą Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia oraz załączony do niej Program funkcjonalno- użytkowy. 4.2 Zakres prac i robót składających się na przedmiot umowy: 1) zaprojektowanie - wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy części szkoły i internatu na rolnicze Centrum Transferu Wiedzy I Innowacji w Bożkowie w zakresie niezbędnym dla funkcjonowania tego obiektu i zagospodarowaniem terenu - w oparciu o: Program funkcjonalno-użytkowy w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na budowę lub przyjęcie zgłoszenia robót, w tym m.in.: wykonanie aktualizacji map geodezyjnych do celów projektowych; wykonanie planu zagospodarowania terenu w granicach lokalizacyjnych - 4 egz.; wykonanie pełnobranżowych projektów budowlanych - 4 egz.; wykonanie pełnobranżowych projektów wykonawczych - 4 egz.; wykonanie badań geotechnicznych - 1 egz; wykonanie ekspertyzy technicznej stanu budynku; wykonanie inwentaryzacji obiektów szkoły - 1 egz; wykonanie przedmiarów robót - 1 egz.; wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych opracowań - po 2 egz.; wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (bioz) - po 4 egz.; wykonanie wersji elektronicznej zawierającej całość dokumentacji projektowej - 1 kpl.; uzyskanie wszelkich ewentualnych niezbędnych uzgodnień oraz sprawdzeń w zakresie wymaganym prawem; uzyskanie w imieniu Zamawiającego i na jego rzecz pozwolenia na budowę lub przyjęcia zgłoszenia robót na przedmiot objęty niniejszym zamówieniem; opracowanie świadectwa energetycznego budynku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie, 2) wykonanie robót budowlanych obejmujących następujący zakres: dobudowa budynku internatu z zapleczem; adaptacja budynku szkoły; adaptacja sali gimnastycznej z zapleczem; modernizacja przyłącza wod.-kan; oświetlenie terenu, w tym sieć, słupy; nawierzchnię placów, w tym rozbiórka, uzupełnienie nawierzchni; utwardzenie dojazdowej drogi p. Poż; budowa rurociagu tłocznego; odwóz nadmiaru ziemi i gruzu z opłatą za składowanie; dostawa i montaż tablic informacyjnej i pamiątkowej -zgodnie z wytycznymi zawartymi w Poradniku dla Beneficjenta w ramach RPO WD tj.: Tablica informacyjna powinna zawierać: 1. zestawienie znaków graficznych ułożone w następującej kolejności, patrząc od lewej strony: logo Narodowej Strategii Spójności w formie znaku programu regionalnego, herb Województwa Dolnośląskiego z logotypem Dolny Śląsk (znak główny UMWD), logo Unii Europejskiej ze słownym odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, 2. hasło promocyjne dla RPO WD: Fundusze Europejskie - dla rozwoju Dolnego Śląska, 3. nazwę inwestycji, 4. informację o całkowitej wartości projektu oraz (opcjonalnie) o wartości dotacji ze środków Unii Europejskiej, zgodną z uchwałą o dofinansowanie lub aneksem, 5. nazwę Beneficjenta, 6. informację o współfinansowaniu projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w postaci: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z budżetu Województwa Dolnośląskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Układ tablicy informacyjnej musi zawierać wszystkie wymagane elementy. Co najmniej 25% powierzchni tablicy powinna zajmować informacja o wkładzie środków unijnych (znaki graficzne i informacja o współfinansowaniu). Hasło promocyjne oraz informacja o współfinansowaniu może być umieszczona na tablicy w dowolnym miejscu, jednak poza ciągiem znaków graficznych. Napisy na tablicach informacyjnych powinny zostać wykonane w sposób czytelny i trwały. Kolor tablic jest dowolny, ale powinien nie kontrastować z napisami w celu zachowania czytelności. Nie można stosować agresywnych kolorów tła dla tablic. Tablica informacyjna po rzeczowym zakończeniu realizacji projektu powinna zostać zastąpiona tablicą pamiątkową. Tablica pamiątkowa Wymiary tablicy pamiątkowej powinny być dostosowane do rodzaju i wartości inwestycji, jednak nie powinny być mniejsze niż 70 cm wys. x 90 cm szer. Zaleca się wykonanie tablic pamiątkowych z materiałów trwałych i odpornych na warunki atmosferyczne. Tablica pamiątkowa powinna zawierać: 1. zestawienie znaków graficznych ułożone w następującej kolejności, patrząc od lewej strony: logo Narodowej Strategii Spójności w formie znaku programu regionalnego, herb Województwa Dolnośląskiego z logotypem Dolny Śląsk (znak główny UMWD), logo Unii Europejskiej ze słownym odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, 2. hasło promocyjne dla RPO WD: Fundusze Europejskie - dla rozwoju Dolnego Śląska, 3. nazwę inwestycji (może byd to nazwa projektu lub inne sformułowanie określające przedmiot inwestycji; dopuszczalne jest wpisanie nazwy w informację o współfinansowaniu), 4. nazwę Beneficjenta, 5. informację o współfinansowaniu projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w postaci: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z budżetu Województwa Dolnośląskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Układ tablicy pamiątkowej musi zawierać wszystkie wymagane elementy. Informacja o wkładzie środków unijnych (znaki graficzne i informacja o współfinansowaniu) powinna zajmować, co najmniej 25% powierzchni tablicy. Hasło promocyjne oraz treść informacji o współfinansowaniu mogą być umieszczone w dowolnym miejscu tablicy, jednak poza ciągiem znaków graficznych. Napisy na tablicach pamiątkowych powinny zostać wykonane w sposób czytelny i trwały. Tablicę pamiątkową umieszcza się na okres co najmniej 5 lat. Stosowanie tablic informacyjnych/pamiątkowych dla wybranych inwestycji: W przypadku budowy, remontu, modernizacji całych budynków tablice informacyjne/pamiątkowe powinny być umieszczone na zewnątrz budynku w widocznym miejscu. Uwaga: Zapoznanie się z sytuacją w terenie jest możliwe w godz od 10 do 14 po uprzednim wniosku o udostępnienie w celach zapoznania się z przedmiotem zamówienia, zgłoszonym pisemnie do Pani Anny Węglarz. Pobyt należy potwierdzić u w/w osoby. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami SIWZ, w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej: Programem funkcjonalno-użytkowym i dokumentami uzupełniającymi. Wszystkie w/w plany, projekty i specyfikacje muszą uzyskać akceptację Zamawiającego. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 4.3 Prace towarzyszące i roboty tymczasowe konieczne do uwzględnienia, np.: a) obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania wraz z 4 egz. inwentaryzacji powykonawczej zadania w formie papierowej i 2 egz. w postaci elektronicznej w pliku dwg lub dxf na nośniku CD - Rom, b) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy: związanych z realizacją robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji, innych - niezbędnych przy realizacji zadania, c) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, d) uporządkowanie i wykonanie zagospodarowania terenu: roboty rozbiórkowe, odtworzenie wszystkich obiektów, które ewentualnie muszą ulec rozebraniu w trakcie realizacji zadania, e) przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego - zlecenie wykonania badań i sprawdzeń (w tym m.in. protokoły z pozytywnymi wynikami badań bakteriologicznych i fizykochemicznych wody, próby i pomiary wszystkich instalacji oraz nowych przyłączy), f) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, g) wykonanie instrukcji użytkowania obiektu i instrukcji ochrony p.poż. wraz z wykonaniem pełnego oznakowania p.poż. i wyposażeniem obiektu w sprzęt gaśniczy, h) oznakowanie (numery oraz opisy) poszczególnych pomieszczeń. 4.4 Realizacja przedmiotu zamówienia musi przebiegać w sposób umożliwiający działalność szkoły w miesiącach od września do czerwca. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 12.05.2010 roku do godz. 12:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 13.4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank Zachodni WBK S.A. Oddział Nowa Ruda, Nr: 94 1090 2330 0000 0001 0513 2258 Wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie określonym Upzp tj. przed terminem składania ofert), przy czym Wykonawca poprzez załączenie do składanej oferty dowodu wpłaty wykazuje Zamawiającemu, że wpłacenie nastąpiło w czasie niezbędnym do spełnienia wcześniej określonego wymogu. Oryginał wadium, wniesionego w formie niepieniężnej łącznie z pisemną dyspozycją wykonawcy o wyłączeniu tegoż dokumentu z oferty po zaistnieniu podstaw do zwrotu wadium, należy dołączyć do oferty. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu winno zawierać bezwzględne i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia wypłaty kwoty wadium na każde żądanie Zamawiającego w wypadkach wymienionych w art. 46 ust 4a i 5 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu zachowuje ważność przez cały okres jego przechowywania na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi być ważne co najmniej od dnia, w którym przypada termin składania ofert, do dnia w którym upływa termin związania ofertą (jeżeli przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, to do pierwszego dnia następującego po dniu ustawowo wolnym od pracy). Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza oferta, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Upzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsa-bozkow.prv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach