Gmina Suszec ogłasza przetarg
- Adres: 43-267 Suszec, ul. Lipowa 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 44993050 , fax. 32 4493051
- Data zamieszczenia: 2014-05-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Suszec
ul. Lipowa 1 1
43-267 Suszec, woj. śląskie
tel. 32 44993050, fax. 32 4493051
REGON: 27625834500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.suszec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa części przedszkolnej (segment B) w budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego przy ul. Nierad 86, zlokalizowanego w Kryrach na działce nr 2083/303 oraz przebudowa wewnętrznej instalacji wodociągowej w celu dostosowania budynku do wymogów przeciwpożarowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZGODNIE Z PKT.3 SIWZ: 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Przebudowa części przedszkolnej (segment B) w budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego przy ul. Nierad 86, zlokalizowanego w Kryrach na działce nr 2083-303 oraz przebudowa wewnętrznej instalacji wodociągowej w celu dostosowania budynku do wymogów przeciwpożarowych, zwanego dalej zamówieniem, zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 3.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie m.in.: - wykonanie systemu oddymiania wraz z niezbędnym osprzętem i instalacją - wykonanie nowej instalacji hydrantowej wraz z przebudową węzła wodomierzowego - dostosowanie istniejącej instalacji wody bytowej do wymogów p.poż. - wykonanie prac murarskich - wykonanie obudów z płyt GKF na stelażu systemowym - demontaż i montaż nowej ślusarki i stolarki drzwiowej - wyposażenie istniejących drzwi w samozamykacze - wymiana wyłazu - zabezpieczenie konstrukcji dachu do zgodności z przepisami p.poż. - wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego - dostosowanie istniejącej instalacji elektrycznej do wymogów p.poż - zmiana lokalizacji GWP - zastosowanie przejść p.poż i zabezpieczeń p.poż na istniejących instalacjach, jak również: -usunięcie szkód powstałych na terenie budowy w trakcie realizacji zamówienia, prace porządkowe, itp. -odtworzenie wszystkich naruszonych elementów zagospodarowania, np. chodniki, place, drogi, elementy budynku itp. -przygotowanie pomieszczeń do montażu instalacji tj. zabezpieczenie (w tym m.in. wyniesienie do oraz późniejsze wniesienie z pomieszczenia wskazanego przez zamawiającego) wszystkich urządzeń, mebli i rzeczy przed zakurzeniem, zniszczeniem, zalaniem, uszkodzeniem w pomieszczeniu w którym będą prowadzone prace, -przywrócenie miejsca prowadzenia prac do stanu przed montażem instalacji, uporządkowanie pomieszczeń, każdorazowo po każdym dniu roboczym, -opłatę za wymagane kontrole, przeglądy, pomiary (np. odbiór kominiarski, badanie wody, pomiary elektryczne, natężenia oświetlenia, UDT, oraz inne wymagane właściwymi przepisami). 3.3 Szczególne wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia w trakcie godzin pracy szkoły, ale pod warunkiem utrzymania dostaw mediów oraz w sposób jak najmniej kolidujący z bieżącym funkcjonowaniem szkoły. Powyższe oznacza, że wykonawca musi wykonywać roboty w taki sposób, aby nie wykluczały one normalnego funkcjonowania podmiotów mających siedziby na objętym pracami terenie. Zamawiający dopuszcza prowadzenie prac, które mogą zakłócić pracę szkoły w dni robocze w godzinach 15:00 - 20:00 i w soboty. W związku z powyższym, wykonawca jest zobowiązany, każdorazowo przed przystąpieniem do realizacji danego zakresu robót, do wcześniejszego ich zgłaszania zamawiającemu (min. 2 dni robocze przed rozpoczęciem realizacji) i uzgodnienia z zamawiającym zakresu, sposobu i terminu realizacji robót, które umożliwią normalne funkcjonowanie podmiotów mających siedziby na objętym pracami terenie. Zaniechanie powiadomienia zamawiającego o zamiarze przystąpienia do danego zakresu prac może spowodować, iż wykonawca nie będzie miał możliwości w określonym przez siebie terminie rozpoczęcia prac. Z tego tytułu wykonawca nie może wnosić do zamawiającego żadnych roszczeń!!! Dla celów pomocniczych Zamawiający wymaga od Wykonawcy który złoży najkorzystniejszą ofertę, przedstawienia najpóźniej w dniu podpisania umowy projektu harmonogramu rzeczowo - finansowego dla całości zamierzenia budowlanego, uwzględniającego ostateczny terminu zakończenia robót w dniu 01.08.2014 z zastrzeżeniem postanowień określonych w pkt. 4 lit. b) SIWZ oraz postanowienia dotyczące czasu pracy określone w niniejszym punkcie. Zamawiający (po wspólnych uzgodnieniach i konsultacjach z wykonawcą) zatwierdzi złożony harmonogram w terminie 7 dni od jego złożenia. Wykonawca ma obowiązek przestrzegać zatwierdzonego harmonogramu, z zastrzeżeniem postanowień określonych w akapit 2 niniejszego punktu. Zamawiający dopuszcza możliwość modyfikacji złożonego harmonogramu w trakcie realizacji prac. Podczas prowadzenia prac budowlanych muszą zostać zapewnione określone przepisami prawa warunki, które zagwarantują bezpieczeństwo i ochronę zdrowia zarówno pracownikom wykonawcy, jak i osobom postronnym: uczniom, nauczycielom, personelowi, osobom odwiedzającym szkołę, rodzicom przyprowadzającym i odprowadzającym dzieci do placówki, itd. 3.4 Szczegółowy opis zamówienia stanowią: a)formularz przedmiaru robót (branża budowlana) - zał. 1.A do SIWZ, b)formularz przedmiaru robót (branża elektryczna) - zał. 1.B do SIWZ, c)formularz przedmiaru robót (branża sanitarna) - zał. 1.C do SIWZ, d)projekt budowlany (w tym informacja BIOZ) - branża budowlana - zał. 9.1 do SIWZ, e)projekt budowlany (w tym informacja BIOZ) - branża konstrukcyjno - budowlana - zał. 9.2 do SIWZ, f)projekt budowlany (w tym informacja BIOZ) - branża elektryczna zał. 9.3 do SIWZ, g)projekt budowlany (w tym informacja BIOZ) - branża sanitarna zał. 9.4 do SIWZ, h)projekt wykonawczy - branża budowlana - zał. 10.1 do SIWZ, i)projekt wykonawczy - branża konstrukcyjno - budowlana - zał. 10.2 do SIWZ, j)projekt wykonawczy - branża elektryczna - zał. 10.3 do SIWZ, k)projekt wykonawczy - branża sanitarna - zał. 10.4 do SIWZ, i zwane są w dalszej treści SIWZ dokumentacją projektową, oraz l)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - branża budowlana - zał. nr 11.1 m)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - branża elektryczna - zał. nr 11.2 n)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - branża sanitarna - zał. nr 11.3 3.5 Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do ich uważnego przeanalizowania i zapoznania się z zakresem przedmiotu zamówienia. Zaleca się dokonanie wizji w miejscu wykonywania robót. 3.6 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45421152-4 Instalowanie ścianek działowych 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45410000-4 Tynkowanie 45442100-8 Roboty malarskie 45331210-1 Instalowanie wentylacji 45321000-3 Izolacja cieplna 45323000-7 Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45410000-4 Tynkowanie 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45442100-8 Roboty malarskie 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych uwagi: Dla urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań, które w w/w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawcy mogą zaproponować inne urządzenia techniczne, materiały lub rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności i trwałości całego układu, będącego przedmiotem zamówienia, z zapewnieniem uzyskania przez wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, w tym w razie potrzeby autora dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dla urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań, które w w/w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały opisane za pomocą norm, aprobat i specyfikacji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia techniczne, materiały i rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wykazanie równoważności dla proponowanych urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań spoczywa na Wykonawcy przed lub na etapie złożenia oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA ZŁOŻENIA WADIUM
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suszec.iap.pl/pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Malowanie elewacji oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2
Dodano: 2016-07-27 - Prace remontowe w budynku Wydziału Budownictwa Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja holu na Wydziale Górnictwa i Geologii Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/32/EK
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa zespołu sanitarnego oraz zabudowa windy w celu dostosowania strefy wejściowej i parteru budynku przy placu Warszawskim 10 w Zabrzu do potrzeb osób niepełnosprawnych, działka nr 827/82 - część 1, część 2
Dodano: 2016-07-22 - Rozbiórka oficyny przy al. NMP 36 w Częstochowie wraz z remontem ścian sąsiednich budynków
Dodano: 2016-07-18 - Ułożenie kostki brukowej na obiektach MORiS w Chorzowie
Dodano: 2016-07-12 - Remont pomieszczeń laboratoryjnych nr 501, 502, 507, pomieszczenia socjalnego nr 504 wraz z częścią korytarza na V piętrze Katedry i Zakładu Patomorfologii Zakładów Teorii Medycyny (segm. C-1) Wydziału Lekarskiego w Katowicach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach przy ul. Medyków 18 w Katowicach-Ligocie
Dodano: 2016-07-08 - Modernizacja holu na Wydziale Górnictwa i Geologii Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/21/EK
Dodano: 2016-07-07 - Modernizacja ul. Zakole (II etap)
Dodano: 2016-06-20 - ROZBIÓRKA BUDYNKU PO INSTYTUCIE MUZYKI AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE PRZY UL. CHŁOPICKIEGO 3 - I ETAP ROZBIÓRKA BALKONÓW
Dodano: 2016-06-20