Przetargi.pl
Przebudowa części pomieszczeń budynku Szkoły Podstawowej w Krzeszycach przy ul. Skwierzyńskiej 4 na Klub „Senior+”

Gmina Krzeszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 66-435 Krzeszyce, Skwierzyńska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 573 161, , fax. 957 573 086
  • Data zamieszczenia: 2020-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzeszyce
    Skwierzyńska 16
    66-435 Krzeszyce, woj. lubuskie
    tel. 957 573 161, , fax. 957 573 086
    REGON: 53396600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krzeszyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa części pomieszczeń budynku Szkoły Podstawowej w Krzeszycach przy ul. Skwierzyńskiej 4 na Klub „Senior+”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy istniejących pomieszczeń na parterze budynku szkoły podstawowej w Krzeszycach, przy ul. Skwierzyńskiej 4, na potrzeby Klubu Senior +: w tym: - wykonanie ścian działowych w pomieszczeniu ogólnym i wiatrołapie 71,456 mkw. - rozebranie ścian nośnych pod osadzonymi belkami, wielkość otworów, gr. 38 cm - 3,286 msześć., - rozebranie ścianki działowej w łazience - kabiny sanitarne - 36,0 mkw, - wymiana posadzek z wykładziny PCV rulonowej 100,86 mkw. wraz z wykonaniem przygotowania powierzchni pod posadzkę oraz wymianą oblistwowania. - wymiana posadzek z płyt terakotowych 5,76 mkw. - wymiana okładzin ściennych w łazience ok. 42,0 mkw. - wymiana tynków wewnętrznych ok. 257,06 mkw. - wymiana posadzki cementowej 100,86+5,76 mkw - wykonanie podejść do urządzeń sanitarnych z PCV łączone na uszczelkę wargową . - roboty malarskie - malowanie ścian farbami emulsyjnymi 650,0 mkw - wymiana urządzeń sanitarnych - 5 umywalek, 4 ustepy. - montaż uchwytów dla osób niepełnosprawnych 4 szt, - montaż baterii umywalkowej 6 szt., i zlewozmywakowej - 1 szt., wymiana zlewozmywaka wraz z podejściem wodociągowym i kanalizacyjnym, - wykonanie nowej instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i elektrycznej wraz z montażem urządzeń instalacyjnych. - wyminą opraw oświetleniowych - plafoniery przykręcane, zwykłe - łącznie 36 szt., - wymiana opraw oświetleniowych w łazienkach - 3 szt. - bryzgoszczelne . - wymiana stolarki okiennej oraz drzwi do wiatrołapu - wywóz i utylizacja gruzu - wymiana tablicy rozdzielczej, - wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ. Na opis przedmiotu zamówienia składa się również dokumentacja projektowa (w tym opis techniczny, rysunki, szkice, mapa poglądowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót). Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu „Utworzenie i wyposażenie Klubu „Senior+”” realizowanej przy udziale środków z programu Wieloletniego „SENIOR +” na lata 2015 – 2020 Edycja 2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 5.000 PLN (słownie: pięć tysięcy PLN).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach