Przetargi.pl
„Przebudowa części pomieszczeń budynku Przedszkola oraz budowa placu zabaw, przy Przedszkolu nr 47, ul. Kalinowa 9A w Zabrzu.” Przedszkole naszych marzeń - dostosowanie infrastruktury przedszkolnej w Zabrzu. Przedszkole naszych marzeń – wysoka jakość edukacji przedszkolnej w Zabrzu.

Miasto Zabrze ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, Powstańców Śląskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323733537 , fax. 323733516
  • Data zamieszczenia: 2018-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zabrze
    Powstańców Śląskich 5-7
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 323733537, fax. 323733516
    REGON: 276255520
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabrze.magistrat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa części pomieszczeń budynku Przedszkola oraz budowa placu zabaw, przy Przedszkolu nr 47, ul. Kalinowa 9A w Zabrzu.” Przedszkole naszych marzeń - dostosowanie infrastruktury przedszkolnej w Zabrzu. Przedszkole naszych marzeń – wysoka jakość edukacji przedszkolnej w Zabrzu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia objęte są cztery powiązane ze sobą zakresy robót: - Zakres I - przebudowa istniejących pomieszczeń w części administracyjnej budynku na dodatkową sale dla dzieci z przylegającym do niej sanitariatem dla dzieci oraz wc oznaczonej w dokumentacji literą „P” przystosowanym dla osób niepełnosprawnych; - Zakres II - przebudowa istniejącego pomieszczenia naprzeciwko kuchni na salę wielofunkcyjną; - Zakres III - przebudowa pomieszczeń sanitarnych dla dzieci oznaczonych w dokumentacji literami „A,B,C,D,E”, pomieszczenia sanitarnego oznaczonego litera „K” i szatni dla personelu kuchni; - Zakres IV - wymiana instalacji wodnej w pozostałej części budynku wraz z robotami odtworzeniowymi – w ramach zadania pn. „Przebudowa części pomieszczeń budynku Przedszkola oraz budowa placu zabaw, przy Przedszkolu nr 47, ul. Kalinowa 9A w Zabrzu.” Zakresy I i II są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 : Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, projekt pn. „Przedszkole naszych marzeń– dostosowanie infrastruktury przedszkolnej w Zabrzu” dla osi priorytetowej: XII. Infrastruktura edukacyjna dla działania: 12.1. Infrastruktura wychowania przedszkolnego dla poddziałania: 12.1.1. Infrastruktura wychowania przedszkolnego – ZIT oraz ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego projekt pn. „Przedszkole naszych marzeń – wysoka jakość edukacji przedszkolnej w Zabrzu” dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania: 11.1.1. Wzrost upowszechnienia wysokiej jakości edukacji przedszkolnej – ZIT. Zakres III i IV finansowany jest ze środków własnych. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) osób przewidzianych do realizacji zadań zgodnie z przedmiarem robót oraz harmonogramem robót i fakturowania. Przedmiot zadania obejmuje : dla zakresu I : - demontaż stolarki drzwiowej w rejonie pomieszczeń objętych opracowaniem oraz montaż nowej - demontaż armatury i montaż nowej - demontaż okien i montaż nowych - demontaż instalacji elektrycznej (szczegóły patrz projekt branżowy) oraz wykonanie nowej instalacji - demontaż dwóch grzejników i elementów instalacji wodnej, kanalizacyjnej w obrębie planowanego sanitariatu przy sali przedszkolnej (szczegóły patrz projekt branżowy) oraz wykonanie nowej instalacji - demontaż na fragmentach ścian zewnętrznych ocieplenia wykonanego metodą BSO - wyburzenie ścianek działowych ceglanych zgodnie ze wskazanym zakresem - wyburzenie fragmentu ściany konstrukcyjnej ceglanej gr. 25 cm pomiędzy pokojem nauczycielskim i magazynem - wymurowanie małych fragmentów ścian konstrukcyjnych - skucie na małych fragmentach uszkodzonych i odspojonych tynków wewnętrznych cem – wap. przebudowywanych pomieszczeń - skucie glazury ze ścian nie przeznaczonych do wyburzenia - skucie i demontaż wierzchniej warstwy wykończenia posadzek – płytek, gres na korytarzu, wykładziny PCV w większości pomieszczeń, paneli drewnianych na fragmencie w pokoju dyrektora - wykonanie nowych warstw wierzchnich podłogi w obrębie przebudowywanych pomieszczeń - wymianę i rozbudowę instalacji hydrantowej w obiekcie - wymurowanie nowych ścianek działowych z bloczków betonowych - zamurowanie na parterze niektórych otworów drzwiowych i wymurowanie fragmentów ścian związku z korektą usytuowania niektórych otworów drzwiowych - wykonanie nowych tynków, glazury - malowanie; dla zakresu I (wc dla osób niepełnosprawnych - wg dokumentacji wc dla personelu „P”)” i zakresu III (pozostałe sanitariaty przy salach dla dzieci „A,B,C,D,E” oraz pomieszczeniu socjalnym „K”): - wyburzenie istniejącej ściany pomiędzy wc dla niepełnosprawnych a pomieszczeniem archiwum - wyburzenie ścianek działowych w poszczególnych pomieszczeniach sanitariatów - postawienie nowych ścian działowych - likwidacja istniejącej stolarki drzwiowej; - skucie istniejących płytek ze ścian i posadzki oraz wykonanie nowych; - przeniesienie istniejących grzejników w sanitariatach dla dzieci - demontaż urządzeń, armatury i instalacji wewnętrznych kolidujących z założeniami projektowymi; - postawienie nowych ścian działowych z wodoodpornych płyt G-K - powiększenie istniejących otworów drzwiowych; - montaż nadproży; - wykonanie systemowego (dla pomieszczeń mokrych) sufitu podwieszanego z uwzględnieniem obudowania istniejących instalacji; obudowę instalacji należy wykonać zgodnie z wytycznymi projektanta instalacji z zachowaniem stosownych rewizji zgodnie z rysunkami; - montaż projektowanej armatury i ceramiki sanitarnej; - w sanitariatach dla dzieci „B,C,D,E” wykonanie rewizji w posadzce wykończonej płytkami analogicznie jak pozostała część posadzki - wykończenie górnych krawędzi cokołów listwą aluminiową - pomalowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi; - montaż opraw oświetleniowych i gniazd wtynkowych dostosowanych do stosowania w pomieszczeniach mokrych; - montaż parapetów z płytek analogicznie do wykończenia ścian - montaż projektowanej stolarki drzwiowej; - wymiana dylatacji obwodowo w szatni dla personelu kuchni - wykonanie prac instalacyjnych; - wykończenie wnętrz; - wyposażenie wnętrz m.in. montaż dozowników na mydło itd; dla zakresu II: - wymianę posadzki w sali - prace dotyczące ścian i sufitu sali (naprawa tynków, prace malarskie) - wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej - wymianę wyposażenia sali (drabinki gimnastyczne, osłony grzejników, wieszaki ścienne, itp.) - wymianę instalacji elektrycznej w obrębie przedmiotowej sali wielofunkcyjnej - wymianę wewnętrznej instalacji wodociągowej w obrębie sali wielofunkcyjnej zlokalizowanej w kanale instalacyjnym przebiegającym w podłodze w/w sali dla zakresu IV: - wymianę wewnętrznej instalacji wodociągowej w obrębie całego budynku W/w instalacja w większości obiektu poprowadzona została w kanale instalacyjnym, oraz częściowo w obrębie pomieszczeń kuchennych i sanitarnych na ścianach w/w pomieszczeń. Uwaga! - Dostawa i montaż mebli i wyposażenia - zgodnie z załączonym przedmiarem - Budowa placu zabaw i ogrodzenia – nie wchodzi w zakres zadania (odrębne postępowanie przetargowe). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część IV SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, o których mowa wyżej, składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Za oryginał uważa się oświadczenie lub dokument złożone w formie pisemnej lub w formie elektronicznej podpisane odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Potwierdzenia za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca albo podmiot trzeci albo Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo Podwykonawca - odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca musi wykazać w zobowiązaniu: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy inne podmioty, na zdolności których Wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1,2,4 p.z.p. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu trzeciego, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, jakie Zamawiający określił w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: 1) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o spełnianiu warunków i braku podstaw do wykluczenia – jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 P.z.p. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2016 r. poz.1126) składa: A) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: – nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, składane na potwierdzenie, że wobec Wykonawcy nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.5.1 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio Wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Ważność dokumentu jak w pkt. 5.5.1 SIWZ. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika - do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, albo - reprezentowania w postępowaniu - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, w sytuacji gdy postępowanie nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 p.z.p. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, tj. : 1) osoby uprawnione zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub wpisem do ewidencji działalności gospodarczej, lub 2) osoby posiadające ważne pełnomocnictwo, którego oryginał, lub kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem, lub odpis albo wyciąg z dokumentu sporządzony przez notariusza -należy załączyć w ofercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach