Przetargi.pl
Przebudowa części parteru istniejącego budynku Przedszkola wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej na działce nr 569 w m. Wojnicz - roboty budowlane, instalacja wod. - kan., instalacja c.o., instalacja elektryczna

Gmina Wojnicz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-830 Wojnicz, Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6790108 , fax. 014 6790100
  • Data zamieszczenia: 2010-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojnicz
    Rynek 1 1
    32-830 Wojnicz, woj. małopolskie
    tel. 014 6790108, fax. 014 6790100
    REGON: 85166097300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojnicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa części parteru istniejącego budynku Przedszkola wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej na działce nr 569 w m. Wojnicz - roboty budowlane, instalacja wod. - kan., instalacja c.o., instalacja elektryczna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy pomieszczeń, oraz wewnętrznych instalacji sanitarnych: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, c. o. gazowej i elektrycznej w związku z projektowaną zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku dawnego przedszkola zlokalizowanego na parterze w budynku dwukondygnacyjnym na gabinety lekarskie w ramach przychodni Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej. 2. Przedmiotowy budynek zlokalizowany jest w ciągu zabytkowych kamieniczek w Wojniczu na działce nr 569 przy ul. Rynek 30. 3. Adaptacja pomieszczeń przedszkola na gabinety lekarskie realizowany będzie wyłącznie wewnątrz istniejącego budynku. 4. Prowadzone roboty remontowo - budowlane nie zawierają żadnych zmian na zewnątrz budynku - zachowując wymogi zawarte w studium rewaloryzacji centrum Wojnicza. 5. Planowane przedsięwzięcie inwestycyjne nie jest zaliczane do żadnej grupy przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko. 6. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje roboty o charakterze remontowo-budowlanym. 7. Zestawienie powierzchni: a) powierzchnia użytkowa adaptowanej części - 118,4 m? , b) powierzchnia adaptowanej części - ok. 400 m?. 8. Szczegółowy zakres robót obejmuje: 1) wykonanie robót budowlanych, a) roboty rozbiórkowe, b) roboty murowe, c) stolarka drzwiowa, d) wykończenie wewnętrzne ścian i stropów, e) posadzki, 2) wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej, a) instalacja kanalizacyjna, b) instalacja wodociągowa, c) izolacja, d) roboty uzupełniające, 3) wykonie przyłącza kanalizacji sanitarnej, a) roboty ziemne, b) roboty montażowe, 4) wykonanie instalacji grzewczej c.o., a) rurociągi, b) armatura, c) grzejniki, d) izolacje, e) roboty uzupełniające, f) roboty demontażowe, g) kocioł i instalacja gazowa 5) wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej, a) tablica, b) układanie rur, c) układanie przewodów, d) montaż osprzętu, e) montaż opraw oświetleniowych. f) roboty uzupełniające, g) roboty demontażowe. 9. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj.: 1) w projektach budowlanych: a) branża architektura, b) wewnętrzne instalacje wod-kan, gaz, c.o., c) branża elektryczna, 2) w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) w przedmiarze robót. Zamawiający informuje, iż oprócz wersji elektronicznej - całość dokumentacji objętej przedmiotem zamówienia jest dostępna do wglądu poszczególnych Wykonawców w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Wojniczu ul. Rynek 1, pokój nr 6, I piętro, od poniedziałku do piątku w godzinach od 900-1500 10. UWAGA: We wszystkich miejscach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w Załącznikach do SIWZ, w których wskazano konkretnego producenta lub nazwę własna materiałów, Zamawiający dodaje zapis -lub równoważne o porównywalnych parametrach. Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. 11. Materiały proponowane do montażu i wbudowania muszą być fabrycznie nowe i posiadać wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty. 12. Wymogi dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1) zaleca się, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego dokonał wizji lokalnej budynku w którym będą realizowane roboty i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt Wykonawcy. 2) roboty winny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i p.poż. z poszanowaniem mienia Zamawiającego oraz środowiska. 3) Wykonawca nie może prowadzić robót w sposób nieuzgodniony z Zamawiającym i sprzeczny z wymogami ustawy Prawo budowlane. 13. Rękojmią Wykonawcy objęte są wszystkie roboty wykonane na podstawie umowy. Rękojmia udzielona przez Wykonawcę dotyczy jakości wykonanych robót oraz użytych materiałów, instalacji oraz urządzeń, stwierdzone w toku czynności odbioru i powstałe w okresie trwania rękojmi przez okres co najmniej 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 14. Nie przewiduje się unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454653007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 4. 000.- zł ( słownie: cztery tysiące złotych 00/100 ). 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni. 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem składania ofert. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 16 września 2010 r. o godz. 12:30. 4. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. ). 5. Wybór formy wadium należy do Wykonawcy. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na wydzielony rachunek Zamawiającego: Urząd Miejski w Wojniczu ul. Rynek 1 - Bank Spółdzielczy Rzemiosła Kraków Oddział w Wojniczu nr 70 85890006 0010 0000 0202 0013 z adnotacją: wadium dot. przetargu nieograniczonego: Przebudowa części parteru istniejącego budynku Przedszkola wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej na działce nr 569 w m. Wojnicz - roboty budowlane, instalacja wod. - kan., instalacja c.o., instalacja elektryczna . 6. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium w innej formie niż pieniądz ( np. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych ) należy złożyć w formie oryginału w osobnej kopercie w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Wojniczu ul. Rynek 1, pokój nr 11 - ( Sekretariat ) nie później niż do dnia 16 września 2010 roku do godz. 12:30. UWAGA: natomiast do złożonej przez Wykonawcę oferty należy dołączyć kopię dokumentu wadialnego potwierdzonego za zgodność z oryginałem. 8. Polisa, poręczenie, gwarancje lub inny dokument stanowiący formę wadium winny zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 9. Brak wniesienia wadium w terminie lub w sposób, który został określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojnicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach