Zespół Szkół Elektrycznych nr 1 ogłasza przetarg
- Adres: 30-644 Kraków, ul. Kamieńskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 126 551 293 , fax. 126 556 009
- Data zamieszczenia: 2020-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Elektrycznych nr 1
ul. Kamieńskiego 49
30-644 Kraków, woj. małopolskie
tel. 126 551 293, fax. 126 556 009
REGON: 18152700000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Oświata
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa części gastronomicznej budynku internatu przy ul. Kamieńskiego 49a w Krakowie. Etap I. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45432111-5 Roboty posadzkarskie 45262500-6 Roboty murarskie 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45421152-4 Instalowanie ścianek działowych 45420000-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów 45410000-4 Tynkowanie 45442100-8 Roboty malarskie 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45331210-1 Instalowanie wentylacji 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Zakres prac: 1. Demontaż wyposażenia 2. Wymiana instalacji kanalizacji 3. Wymiana instalacji wody użytkowej, tak aby jej połączenia z starą instalacją znajdowały się poza remontowanym pomieszczeniami (w piwnicach lub pomieszczeniu 3); 4. Wymiana grzejników i instalacji tak aby połączenia ze starą instalacją znajdowały się w piwnicach lub na korytarzu parteru. Instalację odpowietrzników automatycznych i zaślepienie centralnego odpowietrzenia (odgałęzienia po likwidowanych pionowych częściach). Nie wymienia się grzejnika który zamontowany ma być w kuchni (pom. 3) w miejscu wanny w zabudowie); 5. Izolacja wykonywanych rurociągów wody i ogrzewania; 6. Części wentylacji grawitacyjnej, kanały wyciągająca 7. Biały montaż (częściowo przybory z demontażu); 8. Stosowne próby i pomiary, dokumentacja powykonawcza; 9. Wymiana instalacji elektrycznych 10. Wymiana posadzek ; 11. Zmiany aranżacji pomieszczenia e; 12. Wymiana stolarki drzwiowej 13. Zerwanie fliz z ścian i ułożenie nowych, uzupełnianie fliz w pom. w miejscach gdzie wymieniano instalację elektryczną; 14. Malowanie sufitów i ścian na całym zapleczu 15. Wywóz odpadów i gruzu Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, osób wykonujących prace polegające na wykonaniu: − robót rozbiórkowych − robót murarskich − robót posadzkarskich − robót tynkarskich − robót malarskich − robót instalacyjnych sanitarnych − robót instalacyjnych elektrycznych objętych przedmiotem zamówienia. Wyżej określony wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace. W odniesieniu do osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu 22 § 1 Kodeksu pracy, o których mowa powyżej, na żądanie Zamawiającego na każdym etapie realizacji umowy Wykonawca winien udokumentować fakt zatrudnienia, poprzez przedłożenie przez Wykonawcę poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umów o pracę ww. osób, potwierdzających w szczególności: imię i nazwisko zatrudnionego, rodzaj wykonywanych czynności, okres zatrudnienia, pracodawcę (pozostałe dane osobowe dotyczące pracownika należy zaczernić) lub inne dokumenty zawierające w/w informacje potwierdzające zatrudnienie w/w osób. Zamawiający w każdym czasie może zażądać dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień, jeżeli stwierdzi, że dokumenty przedstawione przez wykonawcę budzą wątpliwości co do ich autentyczności lub co do okoliczności które powinny potwierdzać. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dodatkowych dokumentów w terminie wyznaczonym przez Zmawiającego. Zamawiający jednocześnie informuje, że we wzorze umowy przewidział kary umowne za nie wywiązanie się z ww. obowiązku. Wykonawca winien wykazać, że do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie robót elektrycznych skieruje: a) co najmniej jedną osobę posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń na stanowisku DOZORU (D) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci „GRUPA 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną” minimum dla: • urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; • aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w punktach powyższych; b) co najmniej jedną osobę posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń na stanowisku EKSPLOATACJI (E) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci „GRUPA 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną” minimum dla • urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; • aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w punktach powyższych; Zakres uprawnień pomiarowych: pomiary w pełnym zakresie do 1kV Dopuszcza się posiadanie uprawnień D i E przez jedna osobę. Wykonawca winien udzielić pełnej (tj. na materiały i robociznę) gwarancji na roboty objęte zakresem zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy (3 lat), liczony każdorazowo od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony i podpisany Formularz Oferty, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ (lub zgodnie z jego treścią). 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 3. Upoważnienie-pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. 3.Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o ile Wykonawca polega na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów. 5. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty wykończeniowe w budynku Wiejskiego Domu Kultury w Radgoszczy – Narożnikach i w ramach zagospodarowania terenu - Modernizacja nawierzchni boiska i placu zabaw
Dodano: 2024-04-09 - Roboty zabezpieczające w zakresie elewacji inwestycji pn. REALIZACJA OBIEKTU STADIONU MIEJSKIEGO W NOWYM SĄCZU przy ul. Kilińskiego.
Dodano: 2024-01-02 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części piwnic na funkcję sali teatralnej w budynku Teatru Bagatela - etap III
Dodano: 2023-12-11 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części piwnic na funkcję sali teatralnej w budynku Teatru Bagatela - etap III
Dodano: 2023-10-17 - „Roboty budowlane w obiekcie Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego - remont pomieszczenia garażowego w Podstacji w Krynicy Zdroju”.
Dodano: 2022-11-07 - Przebudowa Sali Wykładowej na dwie sale komputerowe w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zintegrowany System Informatyczny".
Dodano: 2022-08-11 - Przebudowa budynku Urzędu Gminy Biały Dunajec
Dodano: 2021-03-24 - Wykonanie instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej oraz wody lodowej wraz z instalacją elektryczną zasilania urządzeń wentylacji i klimatyzacji w budynku Radia Kraków wraz z wymianą sufitów podwieszanych
Dodano: 2021-01-21 - „Adaptacja pracowni w szkołach Powiatu Limanowskiego w ramach projektu: „Rozwój CKZ w Powiecie Limanowskim – poszerzenie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe i ustawiczne, a także kształcenie dla uczniów ze specjalnymi potrzebami”.
Dodano: 2021-01-13 - Przebudowa budynku Urzędu Gminy Biały Dunajec
Dodano: 2020-12-04