Przetargi.pl
Przebudowa części drogi gminnej nr 130625C relacji Laski Małe - Chomiąża Szlachecka w m. Chomiąża Szlachecka od km 3+263,40 do km 3+883,40

Gmina Gąsawa ogłasza przetarg

  • Adres: 88-410 Gąsawa, ul. Żnińska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 036 210, , fax. 523 036 220
  • Data zamieszczenia: 2020-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gąsawa
    ul. Żnińska 8
    88-410 Gąsawa, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 036 210, , fax. 523 036 220
    REGON: 09235118500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://gasawa.bip.net.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa części drogi gminnej nr 130625C relacji Laski Małe - Chomiąża Szlachecka w m. Chomiąża Szlachecka od km 3+263,40 do km 3+883,40
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje roboty budowlane obejmujące w szczególności: Inwestycja będzie polegać na przebudowie części drogi gminnej w Chomiąży Szlacheckiej, gmina Gąsawa, o łącznej długości 647 m. W ramach zadania zostanie wykonana nawierzchnia bitumiczna na podbudowie: w części z kruszywa, płyt betonowych oraz na istniejącej nawierzchni bitumicznej. Wykonane zostaną pobocza z tłucznia, mijanki, odwodnienie ze ścieków, umocnienie skarp płytami ażurowymi. W wyniku przebudowy odcinka o dł. 647 m, mają zostać osiągnięte następujące parametry: Podstawowe parametry techniczne przebudowy drogi gminnej: - kategoria: droga gminna publiczna - klasa techniczna: droga L (Lokalna) - długość całkowita drogi 3960,00m - odcinek do realizacji 647,00m - skrajnia pionowa 4,50m - nośność nawierzchni po przebudowie 80 kN/oś - kategoria ruchu KR1-2 - prędkość projektowa 30km/h - ilość jezdni: jedna o jednym pasie ruchu z mijankami - szerokość jezdni bitumicznej bez mijanek 4,00 m - szerokość jezdni bitumicznej z mijankami 5,00m - ilość mijanek 2 sztuki - długość mijanki 25,00m - szerokość mijanki 1,00m - skosy wjazdowy i wyjazdowy mijanki 1:2 - nawierzchnia jezdni – bitumiczna AC11S h=4cm i h=5cm - szerokość pobocza tłuczniowego 2*0,75m - na części drogi ściek prefabrykowany obustronny betonowy 35*25*8,5 na ławie betonowej C12/15 - nawierzchnia pobocza –tłuczeń łamany 0/31,5mm h=10cm - szerokość w liniach rozgraniczenia 6,60 m do 18,60m - przekrój jezdni – daszkowy i jednostronny - spadek poprzeczny jezdni 2 % - spadek poprzeczny pobocza 6% - teren wiejski zabudowany – oświetlony Konstrukcja nawierzchni: Konstrukcja nawierzchni jezdni drogi gminnej o długości L=117,60mb szerokości s=4,00m: - warstwa ścieralna: beton asfaltowy AC11S h=4cm - skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m² - istniejąca nawierzchnia bitumiczna z podbudową - obustronny ściek betonowy 35*25*8,5 na ławie betonowej C12/15 ułożony wzdłuż nawierzchni bitumicznej - istniejące podłoże gruntowe według PN-S-02205 Konstrukcja nawierzchni jezdni drogi gminnej o długości L=164,80mb szerokości s=4,00m na płytach drogowych typu MON: - warstwa ścieralna: beton asfaltowy AC11S h=5cm - skropienie wyrównanej podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m² - wyrównanie płyt drogowych tłuczniem ** 0/31,5mm h średnio 7cm - skropienie płyt drogowych emulsją asfaltową w ilości 0,7kg/m2 - siatką bitumiczną antyspękaniową z włókna szklanego powlekanego bitumem o wytrzymałości 50/50kN/m na płytach drogowych - istniejąca podbudowa z płyt drogowych typu MON - obustronny ściek betonowy 35*25*8,5 na ławie betonowej C12/15 ułożony wzdłuż nawierzchni z płyt drogowych - istniejące podłoże gruntowe według PN-S-02205 Konstrukcja poszerzenia podbudowy przy płytach drogowych , mijanek i zjazdów na posesje: - warstwa ścieralna: beton asfaltowy AC11S h=5cm - skropienie wyrównanej podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m² - wyrównanie tłuczniem ** 0/31,5mm h średnio 7cm - podbudowa 2*0,50m warstwa dolna z KŁSM** 0/63mm h=20cm - istniejące podłoże gruntowe według PN-S-02205 Konstrukcja nawierzchni jezdni drogi gminnej ze wzmocniona podbudową L=364,60m i szerokości s=4,00m bez ścieku betonowego: - warstwa ścieralna: beton asfaltowy AC11S h=5cm - skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową w ilości 0,8kg/m2 - wzmocnienie podbudowa w. górna z KŁSM** 0/31,5mm h=7cm - istniejąca podbudowa tłuczniowa h=15cm Konstrukcja nawierzchni zjazdów z drogi gminnej i mijanek: - warstwa ścieralna: beton asfaltowy AC11S h=5cm - skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową w ilości 0,7kg/m2 - podbudowa w. górna z KŁSM** 0/31,5mm h=7cm - podbudowa tłuczniowa z KŁSM** 0/63mm h=20cm - istniejące podłoże gruntowe według PN-S 02205 Konstrukcja umocnienia skarpy w wąwozie: - wyrównane pochylenie skarpy 1:1 - ułożenie geowłókniny separacyjno-filtracyjnej o wadze 200g/m2 i wytrzymałości 5kN/m na wysokość 1,20m - podsypka cementowo- piaskowa h=5cm - płyty ażurowe 60*40*8 otwory w płytach wypełnione betonem C8/10 ułożone na wysokość 1,20m - istniejące podłoże gruntowe według PN-S 02205 Pobocze tłuczniowe: - warstwa tłucznia* łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5mm h=10cm szerokości 2*0,75m Przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych należy dokonać geodezyjnego wytyczenia pasa drogowego. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego: Na odcinku drogi objętym robotami budowlanymi należy wykonać oznakowanie wg projektu stałej organizacji ruchu stanowiącej załącznik nr 1c do SIWZ Tablica informacyjna Wykonawca w ramach realizacji inwestycji umieści w miejscu widocznym dla wszystkich użytkowników drogi 2 tablice informacyjne, na początku i na końcu przebudowywanego odcinka drogi. Wzór, wymiary oraz lokalizację tablicy Wykonawca uzgodni z Zamawiającym na etapie realizacji zadania. Uwaga: powyższy opis stanowi jedynie wyszczególnienie zakresu prac. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określa dokumentacja projektowa oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w poniższych dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ: zał. nr 1 - Projekt budowlany Przebudowa części drogi gminnej nr 130625C relacji Laski Małe – Chomiąża Szlachecka w m. Chomiąża Szlachecka w m. Chomiąża Szlachecka gmina Gąsawa, zał. nr 1a - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Przebudowa części drogi gminnej nr 130625C relacji Laski Małe – Chomiąża Szlachecka w m. Chomiąża Szlachecka gmina Gąsawa, zał. nr 1b – Przedmiar robót zał. nr 1c – Projekt stałej organizacji ruchu kołowego po przebudowie drogi gminnej w Chomiąży Szlacheckiej, Z uwagi na to, że w dokumentacji projektowej (w kosztorysie ofertowym) pewne urządzenia i materiały mogą być oznaczone za pomocą znaków towarowych lub nazw pochodzenia, należy założyć, że każdemu temu oznaczeniu towarzyszą wyrazy „lub równoważny” to znaczy o parametrach, cechach, wartościach technicznych, jakościowych wartościach estetycznych nie gorszych niż określone w projekcie, gwarantujących realizację robót zgodnie z projektem budowlanym. Wszelkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji nie są dla Wykonawców wiążące i należy je rozumieć jako minimalne oczekiwane parametry jakościowe, techniczne, funkcjonalno-użytkowe oraz wymagany standard. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidywanych w dokumentacji projektowej. Równoważne produkty i urządzenia muszą posiadać wszelkie wymagane prawem certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczające je do obrotu i stosowania. Obowiązek udowodnienia równoważności ciąży na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 8 000 zł (osiem tysięcy złotych). 9.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 9.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 9.4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy „Pałuki” w Żninie 72 8181 0000 0000 0055 2000 0005. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 9.5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Gąsawie pokój nr 14 lub zamieścić w osobnej kopercie opisanej „WADIUM” dołączonej do oferty. 9.6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy pzp. 9.7. Zamawiający zwraca i zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca do oferty sporządzonej według formularza nr 1 dołącza: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w którym zawarte informacje stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – formularz nr 2 do SIWZ; b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z art. 22a ustawy pzp) – dołącza do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - według formularza nr 4 – jeśli dotyczy; c) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie – oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – formularz nr 2; d) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeśli dotyczy; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 7.4 pkt 2 lit. a SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wykonawca stosownie do art. 26 ust. 6 ustawy pzp, nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy pzp, jeżeli Zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1517 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach