Przetargi.pl
Przebudowa części dróg gminnych nr 070614C oraz nr 070615C w miejscowości Wielkie Radowiska od km 0+000 do km 0+990

Gmina Dębowa Łąka ogłasza przetarg

  • Adres: 87-207 Dębowa Łąka, Dębowa Łąka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 884 918 , fax. 566 889 258
  • Data zamieszczenia: 2021-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębowa Łąka
    Dębowa Łąka 38
    87-207 Dębowa Łąka, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 884 918, fax. 566 889 258
    REGON: 87111879600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://debowalaka.bip.net.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa części dróg gminnych nr 070614C oraz nr 070615C w miejscowości Wielkie Radowiska od km 0+000 do km 0+990
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Przebudowa części dróg gminnych nr 070614C oraz nr 070615C w miejscowości Wielkie Radowiska od km 0+000 do km 0+990”.Zadanie obejmuje przebudowę części dróg gminnych nr 070614C oraz nr 070615C w miejscowości Wielkie Radowiska od km 0+000 do km 0+990, położonych na działkach nr 294/1, 388, 372 w obrębie geodezyjnym Wielkie Radowiska, o długości 990 metrów i szerokości jezdni zmiennej od 4,00 m do 5,00 m. Drogi przebiegają przez tereny rolnicze objęte zabudową zagrodową rozporoszoną. Droga nr 070614C bezpośrednio przylega do drogi powiatowej nr 1724C. Planowany zakres prac na długości 990 m w km od 0+000 do km 0+990 przewiduje przebudowę drogi poprzez roboty przygotowawczo – odwodnieniowe, takie jak : prace pomiarowe, mechaniczne ścięcie zawyżonych poboczy oraz drogowo – nawierzchniowe jak: wyprofilowanie podłoża, zagęszczenie, poszerzenie pasa drogowego i wykonanie nowej nawierzchni. W ramach zadania należy wykonać peron przy przystanku komunikacji zbiorowej, ciąg pieszy o szerokości 2,00 m do figurki na skrzyżowaniu dróg gminnych. Ponadto należy wykonać elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez zastosowanie środków uspokojenia ruchu wraz z montażem znaków aktywnych i oświetleniem przejść dla pieszych z własnym źródłem zasilania. Zakres robót przygotowawczo – odwodnieniowych dotyczy prac pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych, związanych z wytyczeniem osi drogi, pasa jezdnego i krawędzi poboczy. Ponadto roboty przygotowawcze to także ścięcie zawyżonych poboczy na całej długości drogi, tj. w km od 0+000 do 0+990 wraz z wywozem pozyskanego gruntu samochodem samowyładowczym 5 ton na odległość 1 km. Odwodnienie powierzchniowe związane jest z odpowiednim wyprofilowaniem nowej nawierzchni. Celem odwodnienia jest odprowadzenie wód opadowych z nawierzchni i poboczy oraz niedopuszczenie wód spływających z terenu do korpusu drogowego. W ramach robót konserwacyjnych należy odbudować istniejące rowy przydrożne. W ramach zadania należy wykonać oczyszczenie przepustów o średnicy 1000mm i 600mm. Roboty drogowo – nawierzchniowe : przebieg budowanej drogi projektowany jest w osi istniejącej po terenie. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni o szerokości 4,50 m – 5,00 m w km 0+000-0+990 związane jest z przygotowaniem podłoża poprzez likwidację pofalowań i kolein przed wykonaniem nawierzchni. Konstrukcja nawierzchni : istniejąca nawierzchnia z tłucznia kamiennego, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/63mm, grub. 10 cm po zagęszczeniu, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm, grub. 10 cm po zagęszczeniu, nawierzchnia bitumiczna o szerokości 4,50 – 5,0 m, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W, grub. 4 cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S, grub. 4 cm, wykonanie poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm, grubości – 20 cm, szer. 0,75 m. Konstrukcja zjazdu : warstwa odsączająca z piasku grub. 10cm, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm grub. 15 cm po zagęszczeniu, nawierzchnia bitumiczna, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W, grub. 4cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S, grub. 4 cm. Krawężniki i obrzeża betonowe o wymiarach 12/15 x 30x 100 cm ustawione na ławie betonowej z oporem z betonu B-15, obrzeża betonowe o wymiarach 8 x 30 x 100cm ustawione na ławie betonowej z oporem z betonu B-15. Nawierzchnia chodnika i peronu : warstwa odsączająca z piasku grub. 10 cm, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm grub. 10 cm po zagęszczeniu, nawierzchnia z kostki betonowej szarej, warstwa cementowo – piaskowa 1:4 grub. 5 cm, kostka betonowa grub. 6cm. Oznakowanie pionowe i poziome. Zadanie ubiega się o dofinansowanie w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1a, który stanowi że zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zakres prac obejmuje : a) roboty pomiarowe , b) roboty ziemne – korytowanie, c) podbudowy ( jezdnia, zjazdy, chodnik, peron ), d) krawężniki i obrzeża ( chodnik, peron ) ,e) nawierzchnia jezdni i wjazdów ,f) nawierzchnia peronu i chodnika ,g) przepusty ( remont, koszty niekwalfikowane) ,h) roboty wykończeniowe. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: projekt zgłoszenia robót budowlanych, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót (z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia udostępnione przez zamawiającego przedmiary robót nie są podstawą wyceny robót, a stanowią jedynie materiał pomocniczy). 5. Zamawiający wymaga aby wykonawca realizował roboty zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym stanowiącym załącznik do projektu Umowy. 6. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: obsługi geodezyjnej inwestycji przez uprawnione służby geodezyjne, w tym wytyczenia przed przystąpieniem do robót oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, przeprowadzenia prób, pomiarów i badań związanych z wykonywanymi robotami i przekazania zamawiającemu protokołów wykonanych prób, naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego (instalacji i urządzeń) spowodowanych prowadzonymi robotami, naprawienia uszkodzeń istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu, utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów, innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji i funkcjonowania przedmiotu zamówienia, uporządkowania terenu po zakończeniu inwestycji. 7. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuje, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Jego jakość i parametry nie mogą być gorsze od wskazanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz wszystkich przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoznacznych wraz z podaniem nazwy producenta, typu urządzenia oraz dokumentów określających parametry techniczne musi zostać załączony do oferty. 8. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty drogowe oraz operatorów sprzętów budowlanych i obsługi urządzeń związanych z realizacją przedmiotu zamówienia z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia pracowników wykonujących powyższe czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.). Każdorazowo na żądanie zamawiającego, w terminie wskazanym przez zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych, wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia do wglądu kopię umów o pracę zawartych przez wykonawcę lub podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej, wymogi wymienione wyżej dotyczą również podwykonawców. Brak spełnienia powyższego warunku stwierdzony podczas kontroli, spowoduje obciążenie wykonawcy karą w wysokości 1000 zł za każdą osobę pracującą bez umowy o pracę. Nałożona kara pomniejszy należne wykonawcy wynagrodzenie. Dane osobowe zawarte w dokumentach, o których mowa powyżej winny być zanonimizowane. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do czynności kontrolnych wobec wykonawcy lub podwykonawcy odnośnie spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane wyżej, w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogów i dokonywania ich oceny; żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie spełnienia wymogów, przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie przedłoży wskazane dowody na potwierdzenie spełnienia warunku zatrudnienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie takie powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; Za niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane wyżej zamawiający uważa niezłożenie przez wykonawcę lub podwykonawcę w terminie określonym w wezwaniu (dopuszcza się przesłanie wezwania do wykonawcy drogą elektroniczną) żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach